Op de tocht gezeten?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 06:40 schreef Michielos het volgende:
Ik weet niet wie van jullie dit ook heeft maar ik heb eens in de zoveel tijd een mega spierpijn in mijn nek(monnikskapsspier tot iets erboven). Hierdoor is het vrijwel onmogelijk om te slapen of om überhaupt iets van een activiteit te ondernemen.
Wat helpt hier tegen?
klacht: goddamn wat een pijn!
klacht 2: Niet kunnen slapen
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ts is een kankerpussy
Stel je niet zo aan man, vroeger waren er tenminste nog eckte ziektes als pest enzo
Een beetje nekpijn en gelijk gaan klagen enzo in KLBSissyboy
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ts is een kankerpussy
Stel je niet zo aan man, vroeger waren er tenminste nog eckte ziektes als pest enzo
Een beetje nekpijn en gelijk gaan klagen enzo in KLBSissyboy
Likewise.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 06:40 schreef Michielos het volgende:
Ik weet niet wie van jullie dit ook heeft maar ik heb eens in de zoveel tijd een mega spierpijn in mijn nek(monnikskapsspier tot iets erboven). Hierdoor is het vrijwel onmogelijk om te slapen of om überhaupt iets van een activiteit te ondernemen.
Wat helpt hier tegen?
dit ga ik proberen, thanks !quote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:29 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Likewise.
Het begint eindelijk na 4 dagen wat minder te worden.
Het enige dat bij mij hielp was een hele zooi paracetamol en warm douchen met de straal op je pijnlijke plek.
Uiteindelijk gaat het vanzelf weg, maar gisteravond toen de paracetamol een heel eind uitgewerkt was kreeg ik ineens nog een pijnscheut door een onverwachte beweging, alsof je door de bliksem getroffen wordt....
Sterkte....
(Slapen lukt inderdaad ook maar half)
Er bestaan geen lekkere thaise...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Een massage van een lekkere thaise met happy ending
Dan betekend dat helaas dat Ts dood gaat aan nek aidsquote:
Dan was ik allang dood geweest..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dan betekend dat helaas dat Ts dood gaat aan nek aids
En dan begin je zometeen in 1x zo van binnenuit te rottenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:27 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dan was ik allang dood geweest..
Alhoewel, misschien ben ik dat wel en weet ik het alleen nog niet........
..een aantrekkelijk scenario...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En dan begin je zometeen in 1x zo van binnenuit te rotten![]()
Spierverslappers 14.gif. Ibu of dicloquote:Op vrijdag 17 juli 2009 06:40 schreef Michielos het volgende:
Wat helpt hier tegen?
Ik heb hiervoor altijd arnica zalf, werkt perfecto!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 06:40 schreef Michielos het volgende:
Wat helpt hier tegen?
Mensen die veel te grote plaatjes posten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor altijd arnica zalf, werkt perfecto!
[ afbeelding ]
En ja ik weet dat dit is tegen kneuzingen en verstuikingen, maar heel vroeger was ditzelfde middel voor spierpijn, en opeens was het voor kneuzingen en verstuikingen.
Nou goed het werkt perfect, dus...
Dinges werkt ook goed. Ik ben de naam kwijt. Gele bus, witte dop. Met een vlam erop. Is spray. Ook voor spierpijn. Alhoewel ik het ook voor sport blessures gebruikte. Voor een gekneusde knie enzo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor altijd arnica zalf, werkt perfecto!
[ afbeelding ]
En ja ik weet dat dit is tegen kneuzingen en verstuikingen, maar heel vroeger was ditzelfde middel voor spierpijn, en opeens was het voor kneuzingen en verstuikingen.
Nou goed het werkt perfect, dus...
true. Ik had ook altijd nekklachten. Niet zo erg als TS, maar wel dat ik er niet van kon slapen. Nieuw duur kussen, en ik slaap als een roosjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:00 schreef ioor het volgende:
Is je kussen wel goed?! Dat veroorzaakt vaak ook nekklachten namelijk!
Ja en vergeet niet die luikjes in je raam die open staat, veroorzaken ook vaak nekpijnquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:00 schreef ioor het volgende:
Is je kussen wel goed?! Dat veroorzaakt vaak ook nekklachten namelijk!
ik wil wel ruilen:Dquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:17 schreef DrDarwin het volgende:
Gisteravond na de nodige paracetamol ben ik flink aan de gang geweest in huis, ineens krijg ik me een scheut in mijn achterhoofd als was het een blikseminslag.
En vandaag in de loop van de dag werd het ineens steeds minder erg, nu is het zo goed als helemaal verdwenen.
Heb je niets in huis tegen spierpijn in je nek...pak de haarfohn en fohn je nek eens warm, na een kwartier nog een keer en dan na een kwartier nogmaals...helpt ook goed nmlquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:56 schreef Michielos het volgende:
[ afbeelding ]
dit ben ik en het shirt dat ik nu aanheb. Ok, misschien heb ik iets te hard geheadbanged maar care..
Ik was nieuwe roteer hoofddraaitechnieken aan het oefenen voor mijn band:
endless misery. We zijn laatst de studio in gedoken en onze langspeler komt binnenkort uit![]()
Endless miseryquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:56 schreef Michielos het volgende:
[ afbeelding ]
dit ben ik en het shirt dat ik nu aanheb. Ok, misschien heb ik iets te hard geheadbanged maar care..
Ik was nieuwe roteer hoofddraaitechnieken aan het oefenen voor mijn band:
endless misery. We zijn laatst de studio in gedoken en onze langspeler komt binnenkort uit![]()
het was Sarcasme. Inderdaad, waarom zou ik zoiets willen dragen. Dat niet alleen.. een band "endless misery" noemenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
The horror
![]()
Waarom draag je zoiets lelijks
Daarom.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom zou ik zoiets willen dragen.
net gedaan... ik kan er nu zeker 5 dagen bij optellenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:29 schreef F04 het volgende:
Probeer eens met je nek een paar kraken te maken, helpt bij mij wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |