Ik probeer echt te bedenken of er 1 is die wel grappig is. Of in ieder geval leuk. Het lukt niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:17 schreef feelsgoodman het volgende:
Sowieso zijn neger comedies per definitie slecht.
Er is zo'n serie op Veronica dat zich afspeelt in de jonge jaren van Chris Rock.. Everybody hates Chris heet het volgens mij. Dat is opzich nog best een leuk stukkie om naar te kijkenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik probeer echt te bedenken of er 1 is die wel grappig is. Of in ieder geval leuk. Het lukt niet.
Chris Rock... Dat is zo'n figuur die kapot geslagen moet worden door een dwerg met een hark. Ik denk dat Chris Rock dan pas grappig s.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:21 schreef Metonae het volgende:
[..]
Er is zo'n serie op Veronica dat zich afspeelt in de jonge jaren van Chris Rock.. Everybody hates Chris heet het volgens mij. Dat is opzich nog best een leuk stukkie om naar te kijken
Ja, dat is inderdaad dat stuk televisie-AIDS wat net is afgelopen. Dat kun je niet leuk vinden.quote:
Het is wel leuk vergeleken met dat andere stuk kak.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:25 schreef feelsgoodman het volgende:
That 70's Show.
"Comedy" Central. Yeah, right.
Fresh Prince of Bel-Air.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik probeer echt te bedenken of er 1 is die wel grappig is. Of in ieder geval leuk. Het lukt niet.
doe ff normaal, mijn opa is overleden door de Tracy Morgan Showquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:27 schreef beelz het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad dat stuk televisie-AIDS wat net is afgelopen. Dat kun je niet leuk vinden.
Als kanker een programma had, dan zou het de Tracy Morgan Show zijn.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
doe ff normaal, mijn opa is overleden door de Tracy Morgan Show
Kan ik begrijpen, gecondoleerd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
doe ff normaal, mijn opa is overleden door de Tracy Morgan Show
Alleen al dat je denkt dat Fresh Prince of Bel-Air grappig is, is al grappiger dan de hele serie.quote:
Over negershows gesproken... That 70" show is een anti-neger show. Er komt geen enkele neger in voor.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:25 schreef feelsgoodman het volgende:
That 70's Show.
"Comedy" Central. Yeah, right.
Er waren helemaal nog nog geen negers in de 70's..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Over negershows gesproken... That 70" show is een anti-neger show. Er komt geen enkele neger in voor.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er waren helemaal nog nog geen negers in de 70's..
QFT Tracy morgan show is veel beter dan seinfeldquote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:06 schreef ABombali het volgende:
Films en series met afro-amerikaanse acteurs zijn over het algemeen grappiger dan films en series met joodse acteurs(ongeveer alle blanke amerikaanse 'comedians')
Bij 'zwarte series' zie je bij sommige nooit blanke, Fresh prince of Bel-air of My wife and kids heb ik nooit een blanke gezien.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
QFT Tracy morgan show is veel beter dan seinfeld
Everybody hates chris
My wife and kids is ook wel vet.
Valt me trouwens wel op dat serieus over het algemeen of voornamelijk blank zijn met hier en daar een (vaak wat stereotype) zwarte. Of ze zijn voornamelijk zwart met een stereotype blanke of een paar erbij
Dan let je niet echt heel erg goed op. Zijn er niet veel maar vooral op school zie je er veel. Cornflake die fop-neger die met will wilt chillenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:28 schreef Teezie het volgende:
[..]
Bij 'zwarte series' zie je bij sommige nooit blanke, Fresh prince of Bel-air
Ook welquote:of My wife and kids heb ik nooit een blanke gezien.
My wife and kids helemaal. Wat ik daar ook zo tof aan vind is dat het niet zo overdreven ghetto-negerachtig is. Het zit er wel in maar niet te overdreven zoals in veel van die shows.quote:Overigens zijn My wife and kids en Tracy Morgan show de enige shows waarbij ze me vaak hardop laten lachen in een show.
quote:
Dat dusquote:
WOW... Jij bent echt geniaal.. hoe kom je op zon meesterideequote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
De oplossing voor alles wat je kut vindt op tv
*ZAP*
De vraag is, hoe komt TS er NIET opquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
WOW... Jij bent echt geniaal.. hoe kom je op zon meesteridee![]()
Ts is een achterlijke idioot met het IQ van een meisje van 5 met het syndroom van downquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De vraag is, hoe komt TS er NIET op?!
Juist. Dat gebeurt dus ook met de zwarte stand up. Dan komt er een neger het podium op: 'Ik reis de hele wereld rond en weer zit mijn zaal vol blanken'. Andersom zou het niet mogen...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:34 schreef Zapper het volgende:
Heb het gisteravond toevallig gezien. Ging over zo'n neger met een bepaald kapsel waar hij trots op was, ofzo. Toen werd de volgende grap gemaakt: "alleen blanke vrouwen vinden je knap"
In een blanke comedy de grap omkeren, en het zou discriminatie zijn. Die negers komen overal mee weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |