Ik probeer echt te bedenken of er 1 is die wel grappig is. Of in ieder geval leuk. Het lukt niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:17 schreef feelsgoodman het volgende:
Sowieso zijn neger comedies per definitie slecht.
Er is zo'n serie op Veronica dat zich afspeelt in de jonge jaren van Chris Rock.. Everybody hates Chris heet het volgens mij. Dat is opzich nog best een leuk stukkie om naar te kijkenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik probeer echt te bedenken of er 1 is die wel grappig is. Of in ieder geval leuk. Het lukt niet.
Chris Rock... Dat is zo'n figuur die kapot geslagen moet worden door een dwerg met een hark. Ik denk dat Chris Rock dan pas grappig s.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:21 schreef Metonae het volgende:
[..]
Er is zo'n serie op Veronica dat zich afspeelt in de jonge jaren van Chris Rock.. Everybody hates Chris heet het volgens mij. Dat is opzich nog best een leuk stukkie om naar te kijken
Ja, dat is inderdaad dat stuk televisie-AIDS wat net is afgelopen. Dat kun je niet leuk vinden.quote:
Het is wel leuk vergeleken met dat andere stuk kak.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:25 schreef feelsgoodman het volgende:
That 70's Show.
"Comedy" Central. Yeah, right.
Fresh Prince of Bel-Air.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik probeer echt te bedenken of er 1 is die wel grappig is. Of in ieder geval leuk. Het lukt niet.
doe ff normaal, mijn opa is overleden door de Tracy Morgan Showquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:27 schreef beelz het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad dat stuk televisie-AIDS wat net is afgelopen. Dat kun je niet leuk vinden.
Als kanker een programma had, dan zou het de Tracy Morgan Show zijn.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
doe ff normaal, mijn opa is overleden door de Tracy Morgan Show
Kan ik begrijpen, gecondoleerd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
doe ff normaal, mijn opa is overleden door de Tracy Morgan Show
Alleen al dat je denkt dat Fresh Prince of Bel-Air grappig is, is al grappiger dan de hele serie.quote:
Over negershows gesproken... That 70" show is een anti-neger show. Er komt geen enkele neger in voor.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:25 schreef feelsgoodman het volgende:
That 70's Show.
"Comedy" Central. Yeah, right.
Er waren helemaal nog nog geen negers in de 70's..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Over negershows gesproken... That 70" show is een anti-neger show. Er komt geen enkele neger in voor.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er waren helemaal nog nog geen negers in de 70's..
QFT Tracy morgan show is veel beter dan seinfeldquote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:06 schreef ABombali het volgende:
Films en series met afro-amerikaanse acteurs zijn over het algemeen grappiger dan films en series met joodse acteurs(ongeveer alle blanke amerikaanse 'comedians')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |