in de stad viel het wel mee, wel regen maar het heeft niet gespoeld of zo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:16 schreef Zipportal het volgende:
Provincie Groningen is helemaal ondergelopen, zo erg was het hier.Een paar donders en wat flitsen meer niet.
![]()
Zoals ik vannacht ook al dacht, die troep sterft uit. Kijk ik om 7:30 naar de radarbeelden, en jawel hoor.
In de stad is trouwens nog de bliksem ingeslagen. Regelrecht de meterkast in.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
in de stad viel het wel mee, wel regen maar het heeft niet gespoeld of zo.
Da's balen, geen echt zwaar onweer en dan nog een inslag.... Sneu, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In de stad is trouwens nog de bliksem ingeslagen. Regelrecht de meterkast in.
Pr 1 BRAND WONING VAN DE WOESTIJNELAAN 2 GRONINGEN 757 747 794 na blikseminslag meterkast
Inderdaad kwam flink wat los, keiharde regen een kwartier lang!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:09 schreef achterop23 het volgende:
Zo deze bui in Groningen is de moeite!!!!!
Inderdaad, 't is al een kwartier aan het hozenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:09 schreef achterop23 het volgende:
Zo deze bui in Groningen is de moeite!!!!!
Mooie ontwikkeling van die bui, ze groeien zo in elkaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:12 schreef Zipportal het volgende:
Net onder Groningen onstaat er wat. Hopelijk komt het mijn kant op.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |