quote:
quote:
* TommyGun medelijden met bange vriendin aldaar heeftquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Dan is de onweer ook zo hier. Rozenburg ligt niet zo erg ver hier vandaan. Zeker niet hemels breed
Wil ik ookquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mag zo all1 wel mn buurman wakker bellen Als t echt los gaat.Die had zo iets als hij wakker blijft kan ik alvast een paar uurtjes een uiltje knappen. Doet ie t toch beter dan ik.
![]()
Het is hier idd ook ineens heel snel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:29 schreef Xenwolfie het volgende:
Woa, prachtige bliksem hier in de lucht, ineens heel dichtbij.
Ik wil t ook niet missen en blijf dus maar wakker. Dan morgen maar afzienquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:34 schreef Timmos het volgende:
[..]
Wil ik ook.. Zit te twijfelen of ik ga slapen aangezien ik om 09:00 ook weeral op moet om ergenst wat foto's te klikken.. Maar aangezien knmi een nieuwe waarschuwing online heeft gegooid voor Zeeland wil ik dat ook weer niet missen
![]()
ywquote:En thanks.. Heb er nog 2 liggen, maar die zijn voor morgen
Zo was t hier ook. Zo was er niets en zo ging t ineens een beetje los. sissie onweer.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:48 schreef Frankz0rz het volgende:
Het gaat opeens los hier! Een flits, donder, opeens volop regen
Ik gaat ook slapen dit is echt een deceptiequote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:53 schreef marcel-o het volgende:
niet spectaculair genoeg.
k ga nog ff proberen te slapen tot 7:50
tenzij t erg ard los gaat zo. maar daar lijkt t niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |