Mja... ik woon in het zuiden.... wat boven de rivier gebeurt boeit mij niet zoveel.... En toch zitten we in L2.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:39 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Het gebied op de kaart komt wel precies overeen met de level 2 dinges op estofex?
Op t dak?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:14 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik woon in een flat, maar ik zie geen fuck hiervandaan.. Alleen de flat tegenover meIk moet dus echt ergens heen om fotos te maken
Ik woon op het platteland, dus geen last van dat ongein.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:14 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik woon in een flat, maar ik zie geen fuck hiervandaan.. Alleen de flat tegenover meIk moet dus echt ergens heen om fotos te maken
Op het dak hebben ze verschrikkelijke en enorm hoge hekken geplaatst, daar kan je geen fotos door makenquote:
Volgens mij moet er een museum bestaan met daarin droge julidagen opgesteldquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:51 schreef Gijsje het volgende:
O krijgen we weer regen en onweer. Ben benieuwd valt elke keer behoorlijk mee (tegen).
Ach, altijd die voorspellingen weer die elkaar tegen spreken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:54 schreef LoggedIn het volgende:
Volgens accuweather komt er hier nu alleen nog maar regen, geen thunderstorms meer
Van mij hoeft het ook niet zo. Ik heb nog nooit gehad dat het KNMI een weeralarm afgaf, waarna het in mijn omgeving duidelijk werd waarvoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:01 schreef kebabkever het volgende:
Toch bijzonder, dat het KNMI en Estofex altijd erg ver uit elkaar liggen. Als Estofex het bij het goeie eind heeft dan mag er wel een weeralarm uit gaan van het KNMI. Maar KNMI zal zeker toch wel weer op het allerlaatst een alarm geven. Of; helemaal niks!
Tja dan weet ik t ook niet meerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:50 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Op het dak hebben ze verschrikkelijke en enorm hoge hekken geplaatst, daar kan je geen fotos door maken![]()
Ow nietquote:En sowieso zie je daar boven niet zoveel met slecht weer, en is het misschien niet heel verstandig om met een statief op een van de hoogste gebouwen in de omgeving te gaan staan tijdens onweer
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja dan weet ik t ook niet meer
[..]
Ow niet![]()
![]()
Dat je er nog serieus op in ging man.
Ja das ook weer zo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:50 schreef LoggedIn het volgende:
[..]Ach ja, je moet wat op dinsdagochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |