hehe jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:37 schreef Xenwolfie het volgende:
Bij jou knettert ie af en toe, bij mij blijft het AM signaal vrij schoon op een enkele knetter na. Grappige manier van 'onweerdetectie' wel.
Zoals t er nu uit ziet pist Utrecht er weer net naastquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:37 schreef LoggedIn het volgende:
Ik hoop echt dat het nog wat word vnv, de laatste paar keer pistte Utrecht iedere keer naast de potWe verdienen nu ook een keer fatsoenlijk onweer
[ afbeelding ]
Waar zit je nu? (lokatie en niet de kamer waar je in zitquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:38 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik ga zo ook maar is kijken uit het zolderraam richten het zuiden
gekraak, harder en zachter is fading, dat heb je ook op de FM band maar enkel goed te horen met een antenne op je dakquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:44 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik heb nauwelijks nog gekraak op AM 1280khz, maar ik heb wel steeds dat het signaal harder en zachter word... komt dat ook door het onweer of is dat alleen te horen aan gekraak?
Ah ok, ik heb gewoon een klein radiotje met een kromme antenne, maar bij FM heb ik daar idd geen last van. Heb het ook heel erg op sommige kortegolf banden. 800-830khz heb ik meer gekraak overigens, maar daar heb ik ook rare signaalstoringen, het lijkt wel alsof er een suizende wind in hun studio staatquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:46 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
gekraak, harder en zachter is fading, dat heb je ook op de FM band maar enkel goed te horen met een antenne op je dak
heb fading regelmatig op mijn zolderadio met antenne, ontvang vaak op 92.3 Mhz de franstalige RTBF Vivacité uit België en deze fade érg vaak! laat ik nog wel een keer horenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:48 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ah ok, ik heb gewoon een klein radiotje met een kromme antenne, maar bij FM heb ik daar idd geen last van. Heb het ook heel erg op sommige kortegolf banden. 800-830khz heb ik meer gekraak overigens, maar daar heb ik ook rare signaalstoringen, het lijkt wel alsof er een suizende wind in hun studio staat.
Hoe heet deze zender op 1280khz eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:49 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
heb fading regelmatig op mijn zolderadio met antenne, ontvang vaak op 92.3 Mhz de franstalige RTBF Vivacité uit België en deze fade érg vaak! laat ik nog wel een keer horen
Idd, ik ga maar gewoon lekker slapen met het raam openquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zoals t er nu uit ziet pist Utrecht er weer net naast
[..]
Waar zit je nu? (lokatie en niet de kamer waar je in zit)
Noordwijkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zoals t er nu uit ziet pist Utrecht er weer net naast
[..]
Waar zit je nu? (lokatie en niet de kamer waar je in zit)
Geen flauw idee, ik hoor iets van France Blur...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:51 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Hoe heet deze zender op 1280khz eigenlijk?
Bij mij is die praktisch gestopt met kraken, hoop maar dat het niet betekent dat er niets meer deze kant opkomt....
ik denk dat het deze zender is uit Frankrijk:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:57 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik hoor iets van France Blur...ofzoiets, iemand een idee? ik kan geen site vinden.
Lekker, ga ik straks ook doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:52 schreef LoggedIn het volgende:
Idd, ik ga maar gewoon lekker slapen met het raam open
Haha ja ik kon er ook niets van opmaken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:00 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik denk dat het deze zender is uit Frankrijk:
http://sites.radiofrance.fr/chaines/france-bleu/
Radio France Bleu, staatsomroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |