Gast, ik ben naar al die wereldsteden geweest die je maar kunt bedenken en ik woon zelf in Rotterdam. Ik ontken dat ook niet maar voor Nederlandse begrippen zijn dit grote steden. Maar het zijn geen metropolen, idd, dat zijn ze niet. Maar je kan niet ontkennen dat dit geen belangrijke steden zijn voor Nederland.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:30 schreef -skippybal- het volgende:
Je bent zelf een boerenknul.
Steden van niks joh. Bezoek eens écht toffe steden als Madrid, Berlijn etc. Dan weet je wel dat al die dammetjes geen ruk voorstellen.
Nou qua naamsbekendheidquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Op wereldschaal is Amsterdam natuurlijk echt niks.
Voor Groenlandse begrippen ook. En nu?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Gast, ik ben naar al die wereldsteden geweest die je maar kunt bedenken en ik woon zelf in Rotterdam. Ik ontken dat ook niet maar voor Nederlandse begrippen zijn dit grote steden. Maar het zijn geen metropolen, idd.
En nu tief je op naar een andere topic als je het geen reet interesseert.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Voor Groenlandse begrippen ook. En nu?
Op landelijke schaal is Amsterdam bijna alles.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Nehhh.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:33 schreef o.us het volgende:
[..]
En nu tief je op naar een andere topic als je het geen reet interesseert.
Ja, drugs en hoeren. 't is maar waar je bekend om wil staan. Maar voor zover dat nog wat waard is, willen ze dat ook al steeds verder gaan beperken.quote:
Ja, gelukkig niet om de kunst, kaas, klompen, grachten,quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, drugs en hoeren. 't is maar waar je bekend om wil staan. Maar voor zover dat nog wat waard is, willen ze dat ook al steeds verder gaan beperken.
Ik heb altijd al begrepen dat Rotterdam de grootste haven van Europa heeft en dus een groot achterland heeft waaronder Nederland.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Op Europees niveau stelt Rotterdam geen fuck voor natuurlijk. Amsterdam speelt ergens mee in de eerste divisie...
Natuurlijk wel. Amsterdam staat hoog in de lijst van grote historische steden. Daarbij hebben de specifieke architectuur en de grachtengordel wereldfaam. Ook op het gebied van musea is Amsterdam wereldtop.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:31 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:27 schreef o.us het volgende:
Zie hier, de skyline van Rotterdam(![]()
![]()
![]()
![]()
):
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |