Dankje.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:33 schreef Siniti het volgende:
Ik weet dat je aids hebt Juicyhil, maar krijg het dubbel![]()
![]()
ze is mooi hoorquote:
Je bent jaloers dat ze meer klanten krijgt dan jou?quote:
Je kat ja.quote:
Gaat te vaak over haar hier. Zo leuk is ze niet.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat ze meer klanten krijgt dan jou?
Keuze tussen twee kwaden hm.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]! Juicy, wat ik me afvraag, ben je nu een beetje jezelf hier op het forum of speel je een rol?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]! Juicy, wat ik me afvraag, ben je nu een beetje jezelf hier op het forum of speel je een rol?
Ja verdeuri, het is wat kut geformuleerd, ja.quote:
Waarom claim je dan dat je van het vrouwelijke geslacht bent?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ik ben zo ik weet mezelf. Maar dat kunnen denk ik mensen van FOK! die mij in rl kennen het beste beoordelen.
Dat ben ik niet johquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom claim je dan dat je van het vrouwelijke geslacht bent?
Jouw online/offline icoontje impliceert dat echter wel. Dus je bent niet jezelf. Opgelost slotje.quote:
Ok, ik zal even een tr plaatsen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jouw online/offline icoontje impliceert dat echter wel. Dus je bent niet jezelf. Opgelost slotje.
Nee schat, ik bedoelde dat welke keuze hij ook maakte, het nooit echt goed kon zijn naar mijn mening.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja verdeuri, het is wat kut geformuleerd, ja.
Ik pm remlof wel.quote:
Zo aandachtsgeil ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dankje. Maar je lult er weer omheen
Is het soms om meer views in je fobo te krijgen?
Maar waarom is het dan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo aandachtsgeil ben ik nou ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |