Bibberende eenden met daarop vliegen liggen niet gewoon te chillenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ligt die eend daar lekker te slapen draai jij z'n nek om
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik had niet toevallig een schop bij me, sorry.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:19 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
En zonder die eend had je niet naar huis hoeven te lopen?
Hij had het koud en die vliegen hielden hem warm!quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:19 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Bibberende eenden met daarop vliegen liggen niet gewoon te chillen.
Voor een eend waar de maden van feesten?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:21 schreef Roonepwn het volgende:
Tja, een normaal mens zou misschien eerst de dierenambulance bellen ofzo. Ik zeg maar wat hoor. 'Tis een suggestie. Weet je dat ook weer voor de volgende keer.
Niet te vreten die zoetwatervisjes.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hoe maak je dan je gevangen vis dood? Als visser heb je toch een mes bij je?
Zodat zij hem de nek omdraaien? Die tijd wil ik het beestje wel besparen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:21 schreef Roonepwn het volgende:
Tja, een normaal mens zou misschien eerst de dierenambulance bellen ofzo. Ik zeg maar wat hoor. 'Tis een suggestie. Weet je dat ook weer voor de volgende keer.
Citroën 2CV.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:17 schreef Genius-F het volgende:
Klacht: Moet helemaal terug naar huis lopen door die tyfus eend.
Kop platstampen was geen goed alternatief?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:20 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik had niet toevallig een schop bij me, sorry.
Jammer maar helaas. Tegenwoordig, met het toenemend pownedisme, is het verkieslijk om dit soort dingen te doen en er lacherig over te doen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:21 schreef Roonepwn het volgende:
Alleen zachte ondergrond, lijkt me ook niet al te fijn.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:24 schreef NRaider het volgende:
[..]
Kop platstampen was geen goed alternatief?
Dat zijn dan weer 2 paarden... Die draai je niet zo 1 2 3 de nek om schat ik zo.....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |