Of een top 5, dan.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:35 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik snap dat dat heel moeilijk is. Heb ik bijv. met de Beatles. Maar probeer het?
Okee okee, dan maar een top 10. Dan moet ik zelf ook aan het werk, want de top 3 weet ik inmiddelsquote:Op zondag 19 juli 2009 11:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik prefereer toch liever een top 10 bedenk ik me nuHet is toch lastig om uit al die top nummers een top 3 samen te stellen hoor
Hoewel die dan bij mij nog steeds elke dag kan veranderen Of nog beter, alles een gedeelde 1e plaatsquote:Op zondag 19 juli 2009 11:37 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Okee okee, dan maar een top 10. Dan moet ik zelf ook aan het werk, want de top 3 weet ik inmiddels
Nee, vertel...quote:Op zondag 19 juli 2009 11:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hoewel die dan bij mij nog steeds elke dag kan veranderen Of nog beter, alles een gedeelde 1e plaats
Nog beterquote:
Top tien, he Bobquote:Op zondag 19 juli 2009 11:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik ben zo even weg, terwijl ik in de auto zit (luisterend naar MJ natuurlijk) zal ik even nadenken over een top 50
Hoezo niet dan?quote:Op zondag 19 juli 2009 11:41 schreef Robijn1961 het volgende:
En dan zie ik nog geen persoonlijke voorkeur, en daar ben ik juist benieuwd naar.
Omdat bij een top 50:quote:
Weet ik, is het ook, maar wel leuk toch? En het hoeft niet nu, maar straks is ook goed, kan je er nog over nadenkenquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 12:16 schreef DrDentz het volgende:
1 - Stranger in Moscow
2 - They Don't Care About Us
3 - Blood on the Dance Floor
4 - Remember the Time
5 - Ghosts
^^ mijn top 5
Nou moet nou weg, ik zie ze hopelijk straks, jullie top tien.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:22 schreef DrDentz het volgende:
Dan komen ook Who Is It en Dangerous erbij.
Nou ja, al zijn ze biologisch niet van hem, hij was een vader voor hen, eigenlijk zou dat voldoende moeten zijnquote:Op zondag 19 juli 2009 12:29 schreef GoodGawd het volgende:
Waarom lijken die kinderen van Jackson voor geen meter op hem? En zijn ze wel van hemzelf, aldus hij.
what the hell?quote:Op zondag 19 juli 2009 12:30 schreef Tjerk_Jousma het volgende:
1) Smooth Criminal .. eg gaaf ja
2) Billy Jean
3) They dond kare about oes
4) Earth Song voral met die klip erbei
5) They dond kare about oes
6) Black or wiet (klip weer eg gaav!
Beijna hetselfte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |