Licentie afnemen kun je wel vergeten, dat had die hele vent nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:43 schreef Rnnz het volgende:
Om eerlijk te zijn maakt het mij weinig uit wat er met die dokter gebeurd; ik denk niet dat je hem dood door schuld kan verwijten. Michael had al langer zulke problemen, die dokter was slechts een van de vele die hem rotzooi heeft toegediend. Behalve z'n licentie afnemen kun je niets doen.
Daarom doet me die hele 'moordzaak' ook niets. Michael krijgen we er in ieder geval niet mee terug.
Zou het zo niet weten. Maar hoezo gezeik met douane? Binnen de EU is vrij verkeer van goederen en diensten en wanneer je buiten de EU iets bestelt op internet dan betaal je tot 150 euro geen douanerechten en btw.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:04 schreef Honky het volgende:
Weet iemand hier waar je in Nederland zo'n rode Thriller-jas kan kopen? Ik heb er een paar in het buitenland (Internet) gezien maar heb geen zin in gezeik met Douane enzo.
Oeps, was het woordje wel vergetenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:10 schreef matthijst het volgende:
Uhm, BTW betaal je al boven de 22 euro. Douanekosten pas boven 150 euro.
Het is dan ook een cover van America, alleen de tekst etc is andersquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:12 schreef BB-King het volgende:
Dat nieuwe nummer waarvan een stukje gelekt is, deed me meteen denken aan America - A Horse WIth No Name. De instrumenten kwamen overeen en de titel lijkt er ook veel op. Vond het wel aardig klinken.
No shit sherlock..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:12 schreef BB-King het volgende:
Dat nieuwe nummer waarvan een stukje gelekt is, deed me meteen denken aan America - A Horse WIth No Name. De instrumenten kwamen overeen en de titel lijkt er ook veel op. Vond het wel aardig klinken.
Hahaquote:
Mooi jasje ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:04 schreef Honky het volgende:
Weet iemand hier waar je in Nederland zo'n rode Thriller-jas kan kopen? Ik heb er een paar in het buitenland (Internet) gezien maar heb geen zin in gezeik met Douane enzo.
en waarom? als ze goed zijn bij Janet? geen vertrouwen in zijn dochter Janet of ziet ie toch weer een groeiende bankrekening?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:59 schreef Bevin het volgende:
Janet wil de kinderen opvoeden, als ze dat zelf willen, en dat schijnen ze wel te willen..
Joe wil er alles aan doen om de kinderen bij Katherine te krijgen, ook als dat betekend dat hij niets met de kinderen te maken zal krijgen.. aldus de telegraaf
1,5 miljoen las ik ergens, die vervolgens gedoneerd is voor een speciale brandwonden unit voor kinderen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik weet nu pas dat die verminking door dat vuurwerk kwam, maar waar komt dat verhaal van die (naar beneden gevallen?) of te hete lamp dan vandaan
En is er al een boycot tegen Pepsi?
Vreemd dat ze er destijds met 1 miljoen vanaf zijn gekomen
Dat was toch min of meer het begin van z'n aftakeling...
daar begon het hele medicijngedoe voor MJ inderdaadquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:11 schreef senesta het volgende:
[..]
1,5 miljoen las ik ergens, die vervolgens gedoneerd is voor een speciale brandwonden unit voor kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |