Serieus? Maar dit lijkt me nou niet echt een nummer om tijdens een concert op te voeren. Ook al hebben we maar 25 seconden gehoord ofzo, maar vind het nummer niet echt passen tussen een Billie Jean of een WBSSquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:59 schreef Rnnz het volgende:
A Place With No Name schijnt trouwens uit december 2008 te zijn, en Michael heeft het nummer tijdens de repetities voor This Is It laten horen aan de crew.
Ach, misschien is het ook helemaal niet gerepeteerd hoor.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Serieus? Maar dit lijkt me nou niet echt een nummer om tijdens een concert op te voeren. Ook al hebben we maar 25 seconden gehoord ofzo, maar vind het nummer niet echt passen tussen een Billie Jean of een WBSS
Die komt pas 5 augustus uit toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:05 schreef Cavalier1 het volgende:
Al die roddels / halve waarheden... Ik vind het vreselijk om te lezen. MJ lijkt gewoon een junk geweest te zijn met een ellendig leven.
Heeft iemand het laatste gedeelte van het boek van Taraborelli al gelezen? Zo ja, staan daar nog opvallende dingen in?
Ik ben er net pas in begonnen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die komt pas 5 augustus uit toch?
Waar heb je die gekocht dan? Amazon heeft 'm pas vanaf 5 augustusquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben er net pas in begonnen.
Klopt het trouwens dat ik hem ook in een docu heb gezien waarin hij zich niet echt vleiend over Michael Jackson heeft uitgelaten? En heeft dat niet geleid tot een vertrouwensbreuk tussen hen beiden?
Ik denk dat we het over verschillende boeken hebbenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht dan? Amazon heeft 'm pas vanaf 5 augustus
http://www.amazon.co.uk/Michael-Jackson-Magic-Madness-1958-2009/dp/0446564745/ref=sr_1_8?ie=UTF8&s=books&qid=1247844050&sr=1-8
We hebben het over hetzelfde boek, maar die waar jij het over had is de 2004 versiequote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat we het over verschillende boeken hebben
Ik heb het over het boek wat een hoop users op FOK! bij De Slegte hebben gekocht![]()
De Biografie van J. Randy Tataborelli
Ja kloptquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
We hebben het over hetzelfde boek, maar die waar jij het over had is de 2004 versie
Maar de schrijver van het boek spreekt er ook inquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ah, die docu ken ik ja. Zal ik verder maar geen woorden aan vuil maken
I know, daarom heb ik ook zo mijn vraagtekens bij de nieuwe uitgave van Taraborrelli. Hij heeft Michael nagenoeg niet meer gezien de afgelopen x aantal jaren, hoe kun je dan nog zo'n "objectief" (ervan uitgaande dat hij ditmaal alleen "van horen zeggen" bronnen gebruikt) mogelijk boek schrijven?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar de schrijver van het boek spreekt er ook in
Nou dat vroeg ik me dus ook af, ik kan me namelijk niet voorstellen dat de verhoudingen nog steeds zo geweldig warenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
I know, daarom heb ik ook zo mijn vraagtekens bij de nieuwe uitgave van Taraborrelli. Hij heeft Michael nagenoeg niet meer gezien de afgelopen x aantal jaren, hoe kun je dan nog zo'n "objectief" (ervan uitgaande dat hij ditmaal alleen "van horen zeggen" bronnen gebruikt) mogelijk boek schrijven?
Gaat het niet om. Een neef van Michael zegt hier zelf dat ze daar regelmatig met een riem geslagen werden. En dat vond die neef nog normaal ook.quote:
Ja. En toch. Het is nog veel duidelijker allemaal als die lui er zelf voor uitkomen. Dan hoeft daar tenminste niet meer aan getwijfeld te worden. (aangezien dat zo vaak bij Michael gebeurde)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:52 schreef DrDentz het volgende:
Michael heeft toch al meerdere keren aangegeven dat Joseph een riem hanteerde? Of hem met volle kracht tegen de muur smeet.
quote:Louis: I’ve been trying to understand the Jackson family a little bit. It started out as
trying to understand Michael. Michael has said he’s so nervous of you to this day that
when he sees you or he’s about to see you he regurgitates.
Majestik Magnificent: All the way to where Joe?
Joe Jackson: He regurgitates all the way to the bank. That’s right
Louis: I’m not quite sure what you mean when you say that. Do you mean you
don’t really believe he does or you don’t really care.
Joe Jackson: Do I really care? I really don’t.
Louis: Michael’s on record as saying that you beat him with switches and belts.
Joe Jackson: I never beat him. I whipped him with a switch and a belt. I never beat
him. You beat someone with a stick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |