Das 3% van het totaalquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik zie net trouwens dat ik het geld van de afterpartytickets heb teruggekregen van TM, nu de rest nog
Hij zou zelf dood moeten zijn in plaats van Michael.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik had sowieso altijd al een vermoeden bij die spinnenbeetGoed, het is de vraag in hoeverre deze info betrouwbaar is, maar het verklaart wel het één en ander.
En dat andere verhaal dan, van Joe. Ik geloof echt dat zoiets gebeurd kan zijn, het trappen in z'n kruis. Joe mishandelde ze, dus waarom niet zoiets. Man, wat mag die vent hoog in een boom worden opgehangen
Zoiets jaquote:
Doodsverwensingquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:49 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Hij zou zelf dood moeten zijn in plaats van Michael.
Klootzak dat het is.
-1 doodsverwensing.
Ja we passen de lijfspreuk van Joe eens op hem toequote:
Heeft geen nut denk ik bij hemquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:01 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ja we passen de lijfspreuk van Joe eens op hem toe
"Sommige mensen zijn net koeien, je moet ze eerst slaan voordat ze luisteren"
Daar geloof ik niet zo in, gewoon iets harder slaan en met een riem met spijkers ofzo, maar goedquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heeft geen nut denk ik bij hem
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:05 schreef Bevin het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet zo in, gewoon iets harder slaan en met een riem met spijkers ofzo, maar goed
Dat is ook zo!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:07 schreef Rnnz het volgende:
Ach, die vent is inmiddels ook al tachtig. Over een paar jaar verdient hij zijn welverdiende rust.
Oftewel, liever vandaag dan morgen.
It's payback timequote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
Maar zo wordt je geen haar beter dan Joe
Tja, maar ik had altijd de indruk dat ie er niet echt in greep ofzo, maar meer zijn hand er voor hield Maar, dat zal wel iets van mij zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:18 schreef DrDentz het volgende:
Als Michael zo'n pijnlijke testikel had, zou dat ook verklaren dat iedere keer wanneer hij in z'n kruis tastte hij 'Auw!' uitschreeuwde? Ik ga niet zomaar de tabloids geloven hè. Never believe a story unless you spoke to a person one on one. Dus iemand moet maar Joe bellen ofzo.
Ik zal 'm zo wel even bellenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:18 schreef DrDentz het volgende:
Als Michael zo'n pijnlijke testikel had, zou dat ook verklaren dat iedere keer wanneer hij in z'n kruis tastte hij 'Auw!' uitschreeuwde? Ik ga niet zomaar de tabloids geloven hè. Never believe a story unless you spoke to a person one on one. Dus iemand moet maar Joe bellen ofzo.
Zeg, dat was niet lief he, wat jij allemaal hebt gedaan!quote:
Dat onverdoofde castratie ook bij mensen niet is toegestaanquote:
Trekt ie zich niks van aan. Zal een reden verzinnen om jou de schuld te geven.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zeg, dat was niet lief he, wat jij allemaal hebt gedaan!
Nou ja, dit verhaal is uit de Sun geloof ik? Dan moet het betwijfeld worden, totdat serieuze bronnen er ook mee komen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:29 schreef Bevin het volgende:
[..]
Dat onverdoofde castratie ook bij mensen niet is toegestaan
Bobbie: 'you should be ashamed of what you did to your son!!'quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zeg, dat was niet lief he, wat jij allemaal hebt gedaan!
haha, geweldigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:34 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Bobbie: 'you should be ashamed of what you did to your son!!'
Joe: 'oh well, you know, I have this new Blu-ray company with a friend of mine....'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |