Zo das snel, netjesquote:Op zondag 19 juli 2009 15:38 schreef detulp050 het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld is en of er hier mensen zijn die een kaartje hadden voor het concert, maar ik heb de refund voor mijn kaartjes binnen op de creditcard. Zelfs 12 euro meer dan origineel uitgegeven omdat de pond is gestegen.
Ik was liever naar het concert gegaan, maar ben wel blij dat het geld terug isvoor AEG
Ik kwam zelfs nog op iets meer uit als ik het goed berekend heb, maar zal wel de verkeerde koerswaardes gebruikt hebben. Weet nog wel toen ik kocht was 1 pond 1,08 euro nu is dat al 1,16 euro. Zo'n kleine 7,5% meer, ach we zien wel hoeveel er nog terugkomtquote:Op zondag 19 juli 2009 16:19 schreef detulp050 het volgende:
Jep, iets meer dan 197 euro betaald en ruim 210 euro terug gekregen. Nu nog even van de creditcard terug laten boeken naar de giro, maar dan gaan we er ook iets leuks mee doen tijdens onze week London (die gaat natuurlijk wel gewoon door, with or without Jackson)
Bedoel je de Smash Hits? Ik heb hier een extra exemplaartje liggen en heb ze van de week nog in de supermarkt (in de UK dus) zien liggenquote:Op zondag 19 juli 2009 19:30 schreef denthemen het volgende:
Vandaag weer terug van vakantieEr zou hier iemand (ben even vergeten wie) kijken of ze een bepaald blad uit Engeland (?) konden krijgen, is dat gelukt? Ik heb nog een extra blad uit Frankrijk meegenomen met 16 mooie posters van Michael
1 van 1.78
Dat was ikquote:Op zondag 19 juli 2009 19:30 schreef denthemen het volgende:
Vandaag weer terug van vakantieEr zou hier iemand (ben even vergeten wie) kijken of ze een bepaald blad uit Engeland (?) konden krijgen, is dat gelukt? Ik heb nog een extra blad uit Frankrijk meegenomen met 16 mooie posters van Michael
1 van 1.78
Zonde, interesse in het Franse blad?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat was ik![]()
Maar in NL is ie niet te krijgen, omdat het een eenmalige editie is
Nee bedanktquote:Op zondag 19 juli 2009 22:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zonde, interesse in het Franse blad?
Wat ik begreep is dat ze wachten tot alle testen op zijn hersenen klaar zijn zodat hij compleet begraven kan worden.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:32 schreef TLC het volgende:
Even een vraagje ;
Waar heeft men Michael Jackson nu begraven ? daar hoor je niks meer over
En wat was de beste?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee bedanktIk heb tegen de 10 tribute magazines liggen. Heb er nu wel genoeg vind ik
Dankquote:
Je gaat me gelijk dingen aansmeren?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
DankJij interesse in een tribute magazine?
Hey, ik moet ook mijn brood op de plank krijgenquote:Op zondag 19 juli 2009 23:05 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Je gaat me gelijk dingen aansmeren?![]()
Daarvoor zeg ik geen welkom.
En nog blijven doorgaan hè.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hey, ik moet ook mijn brood op de plank krijgen
Nee, maar het is een mooi boekje, met 16 mooie posters..Toen ik hem kocht heb ik er met opzet 2 gekocht omdat er vast wel iemand is die hem wilt hebben hier. Uiteraard voor de normale prijs+verzendkosten, ik hoef er niet op te verdienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |