abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71047671
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:05 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

[..]

Er valt voor jou sowieso nog erg veel te leren. Iemand advies geven door te rijden met remproblemen zonder dat je daadwerkelijk weet wat er aan de hand is getuigd nou niet bepaald van intelligentie.
Dat je stof uit groep acht nog steeds niet onder de knie hebt ook niet.
Sanity is (not) statistical
pi_71047683
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:10 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

[..]

Ja, een bijzonder sterk antwoord.
Het is toch zo? Je geeft haar op wat aannames van je het advies om door te rijden. Leuk als ze straks los door haar rem trapt op de snelweg.
dat zal ook wel weer loslopen...dat gebeurde 30 jaar geleden met slechte auto's...
pi_71047721
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:12 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Dat je stof uit groep acht nog steeds niet onder de knie hebt ook niet.
pi_71047738
Volgens mij bedoelde Compomotive155 het alleen maar sarcastisch. Sowieso veel sarcasme hier
Anyway.. ik rij er morgen nog wel mee terug en dan ga ik wel even langs de garage waar ze onze auto altijd nakijken.
Kan ik leuk de rekening presenteren als pa en ma terug komen
pi_71047756
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:12 schreef epibreren het volgende:

[..]

dat zal ook wel weer loslopen...dat gebeurde 30 jaar geleden met slechte auto's...
Alweer een aanname. Er kan bijvoorbeeld ook iets met de remcylinder zijn bijvoorbeeld.
Ik weet het niet, jij ook niet en kun je dus niet met zekerheid zeggen dat ze gewoon kan doorrijden. Dat is mijn punt.
pi_71047876
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:15 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

[..]

Alweer een aanname. Er kan bijvoorbeeld ook iets met de remcylinder zijn bijvoorbeeld.
Ik weet het niet, jij ook niet en kun je dus niet met zekerheid zeggen dat ze gewoon kan doorrijden. Dat is mijn punt.
heb ik ook niet geadviseerd. ik heb juist geopperd de auto even te laten nakijken door een échte monteur in plaats van te laten beoordelen door een stel nerds op een forum.
pi_71064371
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:14 schreef kanya het volgende:
Volgens mij bedoelde Compomotive155 het alleen maar sarcastisch. Sowieso veel sarcasme hier
Anyway.. ik rij er morgen nog wel mee terug en dan ga ik wel even langs de garage waar ze onze auto altijd nakijken.
Kan ik leuk de rekening presenteren als pa en ma terug komen
Je zei al dat je niets extra`s aan het rempendaal voelde ...

Maar trilt je stuur ook? En als de auto trilt , krijg je het gevoel of het voor of achter komt?

Als je hard optrekt , heb je dan hetzelfde effect?

Waarschijnlijk de schijven , als je die laat vervangen zullen ook de remblokken vervangen moeten worden.
Geen idee wat voor type auto je hebt , maar kan redelijk duur zijn .
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
pi_71064520
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:20 schreef MaartenHaarlem het volgende:

[..]

Maar trilt je stuur ook? En als de auto trilt , krijg je het gevoel of het voor of achter komt?

Waarschijnlijk de schijven , als je die laat vervangen zullen ook de remblokken vervangen moeten worden.
Ik kom toevallig net online in de minuut dat jij dit berichtje achter liet
Maar ehmm.. volgens mij trilt het stuur niet en of het van voor of achter komt durf ik zo even niet te zeggen. Dat kan ik vanavond wel leven laten weten, als ik weer terug ben gereden

T is een Renault Clio (staat ook in de OP).
pi_71066730
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:20 schreef MaartenHaarlem het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:58 schreef epibreren het volgende:

[..]

"pedaal"

heeft niets met pendelen te maken.

maar inderdaad....ABS merk verder niet, maar het is soms wel schrikken en ik kan me voorstellen dat je je rotschrikt als je dat voor het eerst voelt en dit dan vervolgens 'haperen' noemt..
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 juli 2009 @ 14:25:20 #35
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71066853
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:05 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

Er valt voor jou sowieso nog erg veel te leren. Iemand advies geven door te rijden met remproblemen zonder dat je daadwerkelijk weet wat er aan de hand is getuigd nou niet bepaald van intelligentie.
Ja
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_71068584
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:22 schreef Maeghan het volgende:

Bla bla bla ...

Duss...
pi_71068659
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:24 schreef kanya het volgende:

[..]

Ik kom toevallig net online in de minuut dat jij dit berichtje achter liet
Maar ehmm.. volgens mij trilt het stuur niet en of het van voor of achter komt durf ik zo even niet te zeggen. Dat kan ik vanavond wel leven laten weten, als ik weer terug ben gereden

T is een Renault Clio (staat ook in de OP).
Ah wat een toeval ! Trouwen ? Ik bedenk wel een naam voor de kinderen...

Als je stuur en/of remPEDAAL( ) niet trilt dan zijn het niet de remschijven ... trek eens wat hard op ... trilt de auto dan ook? En is het echt alleen met remmen?
pi_71068895
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:15 schreef MaartenHaarlem het volgende:

[..]

Duss...
Beetje ongeloofwaardig als iemand doet alsof ie verstand heeft van auto's, maar van de simpelste onderdelen niet weet hoe ze heten.
pi_71069483
Remblokken en/of schijven versleten, als de remschijven nog nooit zijn vervangen en je auto heeft meer dan een ton gereden kunnen die op zijn.
pi_71074529
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:24 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Beetje ongeloofwaardig als iemand doet alsof ie verstand heeft van auto's, maar van de simpelste onderdelen niet weet hoe ze heten.
Schat ... geloof me... ik hoef niet te doen alsof ik er verstand van heb ... Die tijd heb ik gehad.

Ik heb gewoon de neiging om woorden op te schrijven zoals ik ze zeg , en ik ben geen geleerde in taal.

Als je die meuk even in een ander forum wil plaatsen , dan kan ik mensen helpen die geholpen willen worden.
pi_71078975
Heb inmiddels weer gereden en heb de auto bij de garage achtergelaten. Ze zouden me morgen laten weten wat het is en of het verantwoord is om er nog even mee door te rijden. Ik zal het hier wel even laten weten als ik weet wat het is.

In ieder geval.. voor diegenen die verder speculeren willen.. Het was inderdaad zo dat ook het stuur en de schakelpook trilden/ schudden en het vanuit het midden/ voorste gedeelte van de auto kwam.
Met optrekken had ik nergens last van.
pi_71084039
Ah vet ... als je dat zou willen doen graag, als het stuur erij trilt zou het toch wel remschijf/blokken kunnen zijn.
Hopelijk niet erger.
pi_71100267
Vanmiddag de auto weer opgehaald. Bleek inderdaad dat de remschijven wat versleten waren, maar het was (nog) niet zo erg dat er gelijk iets aan gedaan moest worden. Is hooguit een beetje vervelend met het rijden werd mij verteld.. Nouja, zij zullen het wel weten denk ik dan. Kan ik weer mooi verder tuffen
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:29:31 #44
53142 method21
FREE MANSON
pi_71101907
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:11 schreef kanya het volgende:
Vanmiddag de auto weer opgehaald. Bleek inderdaad dat de remschijven wat versleten waren, maar het was (nog) niet zo erg dat er gelijk iets aan gedaan moest worden. Is hooguit een beetje vervelend met het rijden werd mij verteld.. Nouja, zij zullen het wel weten denk ik dan. Kan ik weer mooi verder tuffen
Ik wil haast zeggen ik zei het toch, maar goed ik ben blij dat het euvel ontdekt is.
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')