abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juli 2009 @ 11:24:16 #76
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_71060096
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind dit een hele leuke manier van topic starter om zijn indruk te geven!

Zelf vind ik negers heel aantrekkelijk, maar voel wel altijd het wantrouwen erachter of ze wel trouw blijven. Omdat ik zelden complete families zie in de stad, lopend met de kinderen.

Voor mij is trouw een voorwaarde om iets met iemand te beginnen. Althans, het gevoel dat iemand zich aan één persoon kan binden. Ik zou het niet kunnen verdragen om bij iemand te zijn die ik in wezen, daarin niet vertrouw.

Ik denk inderdaad dat negers vrouwen veel beter kunnen versieren. In de leuke zin van het woord. Heb ik bij blanke mannen vaak de indruk dat gevoel en verstand heel erg gescheiden zijn, bij negers lijkt het gevoel te overheersen. Want dan weer oplevert dat ik het verstand soms mis (dank denk ik: hallo, kijk even op de langere termijn met wat je nu doet).

Mijn mening: als je wilt weten hoe écht te leven dan moet je bij de zwarten zijn. Als je wilt weten hoe je uit de problemen blijft omdat je ook op lange termijn moet denken moet je bij de blanken zijn.

En laat ik het woord 'racisme' niet horen! Dat smoort elke goeie discussie in de kiem en wordt, heel erg, vaak gebruikt om een onwelgevallige mening de mond te snoeren.
Wantrouwen hoort bij het goede leven, kortom.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  Official ESF Kreviewer vrijdag 17 juli 2009 @ 11:28:40 #77
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_71060239
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:02 schreef tyheru het volgende:
In ben zelf een neger!
Nee! Get the fuck outta here....

(edit - quote van Seinfeld dus hè)
  vrijdag 17 juli 2009 @ 11:54:31 #78
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71061208
Grappig hoe de fok-bevolking reageert op dit topic. Hij heeft gewoon wel een punt
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:04:59 #79
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71061573
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:54 schreef Catbert het volgende:
Grappig hoe de fok-bevolking reageert op dit topic. Hij heeft gewoon wel een punt

De OP klopt als een bus.
Dat ziet zelfs deze blanke.

Als ik een neger was zou ik elke avond dansen.
Mijn moeder zou de beste roti van de wereld maken.
En ik nam een bijvrouw!
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:07:32 #80
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71061682
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:03 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ja, het is een vuige racist!
Nee het is gewoon een domme opmerking.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:13:59 #81
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71061899
En daar heb je ze weer: het bevalt niet dus we roepen maar wat. Racist nog wel. Het is toch niet te geloven. Kwalijke zaak hoor, om dit te pas en te onpas in zo'n discussie te smijten. Héél kwalijk.

Ik zie een gefundeerde reactie nog graag verschijnen of ik negeer deze one-liners verder.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:31:05 #82
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_71062476
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:13 schreef Boca_Raton het volgende:
En daar heb je ze weer: het bevalt niet dus we roepen maar wat. Racist nog wel. Het is toch niet te geloven. Kwalijke zaak hoor, om dit te pas en te onpas in zo'n discussie te smijten. Héél kwalijk.
Mijn menig: Als je écht een intelligent iemand wil, moet je bij de blanke zijn!
quote:
Ik zie een gefundeerde reactie nog graag verschijnen of ik negeer deze one-liners verder.
Een gefundeerde reactie!?!

Wat je zegt is quatsch! Als ik een willekeurige neger van straat trek en er een relatie mee zou beginnn is dat geen garantie dat ik het 'echte leven' leer kennen?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_71062667
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:13 schreef Boca_Raton het volgende:

Ik snap je punt best hoor. Vrijwel alle blanke dames die ik ken zijn ooit wel eens gepaalt door een neger. Gewoon, omdat het spannend is. Alleen de dames die denken dat je er ooit een serieuze relatie uit kan halen met een bv. een Surinamer die hondstrouw blijft, is een onbegonnen missie.

Die dames eindigen met een halfbloedje(s) in de bijstand. Ik kan het weten, mijn moeder is dit ook overkomen

Ik ken als half Surinamer behoorlijk wat Surinamers. Ik ken er geen 1 die nog nooit vreemd is gegaan.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71063279
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:36 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik snap je punt best hoor. Vrijwel alle blanke dames die ik ken zijn ooit wel eens gepaalt door een neger. Gewoon, omdat het spannend is. Alleen de dames die denken dat je er ooit een serieuze relatie uit kan halen met een bv. een Surinamer die hondstrouw blijft, is een onbegonnen missie.

Die dames eindigen met een halfbloedje(s) in de bijstand. Ik kan het weten, mijn moeder is dit ook overkomen

Ik ken als half Surinamer behoorlijk wat Surinamers. Ik ken er geen 1 die nog nooit vreemd is gegaan.
ja maar dat is vooral cultuurlijk toch? zit er helemaal ingeramd in suriname.. hoeveel gasten daaro buitenschatjes hebben.. als je wat geld hebt is het bijna normaal..
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:56:16 #85
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71063347
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:31 schreef SicSicSics het volgende:
Dat is gewoon ronduit racistisch
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_71063353
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:31 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

[..]

Ik vind dat juist niks.. hoogst opgeleide bevolkingsgroep in nederland zijn de aziaten.. dus ja als je intelligent iemand wilt moet je het denk ik in die regionen zoeken

maar vind het altijd zo zielig dat mensen intelligentie basseren op kleur.. als je zo denkt heb je zelf een aardig IQ probleem..
pi_71063478
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:54 schreef DarkBlade het volgende:

[..]

ja maar dat is vooral cultuurlijk toch? zit er helemaal ingeramd in suriname.. hoeveel gasten daaro buitenschatjes hebben.. als je wat geld hebt is het bijna normaal..
Het is inderdaad een cultureel iets. Als je vraagt of ze spijt hebben zeggen ze gewoon glashard nee. Het hoort erbij. Ik ken een Surinaamse man (gouden tanden, rasta, alles erop er eraan) die heeft 9 kinderen van 4 verschillende vrouwen. Zo erg zelfs dat hij hij 2 kinderen heeft met dezelfde leeftijd maar een andere moeder
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71063618
vader van een ex.. had 12 bij 11.. ook een aardige gemiddelde..
en nu onder de plak bij een vrouw en niet zo'n beetje ook whahaha
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:46:32 #89
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71065464
Oké, zó dan:

Iets negatiefs (proberen te) zeggen over zwarten: je bent een racist.
Iets positiefs zeggen over zwarten: geen probleem
Iets negatiefs zeggen over blanken: geen probleem
Iets positiefs zeggen over blanken: geen probleem

Sommige mensen moeten zich hier toch in kunnen herkennen...
pi_71065599
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Oké, zó dan:

Iets negatiefs (proberen te) zeggen over zwarten: je bent een racist.
Iets positiefs zeggen over zwarten: geen probleem
Iets negatiefs zeggen over blanken: geen probleem
Iets positiefs zeggen over blanken: geen probleem

Sommige mensen moeten zich hier toch in kunnen herkennen...
ik vind dat er wel een duidelijk onderscheid is tussen iets negatiefs of racistische opmerkingen..
en je kan ook racist zijn hoe je over blanken praat

is mischien de manier van praten die al wat gek is.. meteen over zwarten praten.. zwarten en witten?
of donker en blank?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:56:08 #91
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_71065834
(Blanke Nederlandse)vrouwen kiezen wel voor de neger, maar enkel voor seks. Bij serieuze relaties gaan ze voor de blanke man die alles voor elkaar heeft. Dit is stabieler en bied zekerheid voor de toekomst. Het is bekend dat Caribische mensen niet het standaard huisje boompje beestje naleven. Vaak(ik zeg vaak niet altijd) zijn deze allochtonen ook lager opgeleid ook al dragen ze veel goud. Een vrouw wil voor een serieuze relatie gewoon een gewone man met een goede baan en iemand die trouw is. Blijkt dat Surinamers en Antillianen dit vaak niet naleven, voor een nachtje vind de vrouw ze echter wel goed.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:59:22 #92
235357 TitusPullo
pi_71065947
''De neger''...
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:03:28 #93
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71066100
Hoi DarkBlade,

Hoe je het ook noemt, al die verschillende kleuren, wat voor mij bovenaan blijft staan is de terreur van diegenen die elke discussie uit de weg willen gaan door de uiterst beladen (!!) term 'racist' op je gezicht te plakken.

Wat dat heeft opgeleverd en nog steeds oplevert is een volstrekt ontwrichte maatschappij die geen wanklank mag laten horen naar andere bevolkingsgroepen. Heb je het volste recht om binnen je eigen familie leden op hun gedrag aan te spreken danwel je ongenoegen te uiten danwel om ruzie te maken, in de maatschappij wordt dit neergeslagen via de snelste methode: 'dit is racisme/ jij bent een racist!!!'.

Gevolg: iedereen houdt zijn mond en de uitwisseling van negatieve dingen wordt acuut de nek omgedraaid. Maar ik wil daar niet aan meewerken.

Als ze mij een kaaskop of wat dan ook noemen, ik vind het best. De hechtste gemeenschappen geven elkaar bijnamen.

Ik ben dat krampachtige zoooooo zat.
pi_71066198
daar ben ik het mee eens!

mensen roepen te snel dat je racist bent om discussie uit de weg te gaan, en juist dit krampachtige laat mensen doorslaan naar echt rasicsme..

de dialoog moet je juist aangaan!!
pi_71066948
Ik (half negerin? meh klinkt beetje raar)heb negers en blanke mannen gehad en beide zowel negatieve als positieve ervaringen mee. op het moment heb ik een blanke vriend. Negers houden in het algemeen van echt Alle vrouwen. Als ze maar zelfverzekerd is, dat vind ik heel mooi.. dun/dik/blond/zwart als ze maar van zich zelf houd...Ook zijn ze onwijs visueel ingesteld.. zo krijg je van de donkere man 10x zoveel complimenten als van de blanke man.. Heb je je haar geknipt? ze zien het meteen, de blanke man daarntegen zou het niet eens merken al had je het paars geverfd! Kunnen ze goed dansen en vinden dit ook leuk om te doen, ze plaatsen je op een voetstuk en aanbidden je. je voelt je als vrouw bij hem sexy en onwijs gewild,

Terwijl je bij blanke mannen niet over kinderen moet beginnen voor zijn 35ste denk de donkere man juist kinderen 'ja hoor doe maar zoveel mogelijk.. Toont toch aan hoe mannelijk je bent. maar uiteindelijk blijkt dat ze er eigenlijk nog helemaal niet klaar voor zijn die verantwoordelijk te nemen. Want eigenlijk wil hij zich ook pas zo laat mogelijk vasteggen.
Destiny is not a matter of chance; but a matter of choice. It is not a thing to be waited for, It is a thing to be achieved..
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:41:50 #96
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_71067386
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:28 schreef mividaloca het volgende:
Terwijl je bij blanke mannen niet over kinderen moet beginnen voor zijn 35ste denk de donkere man juist kinderen 'ja hoor doe maar zoveel mogelijk.. Toont toch aan hoe mannelijk je bent. maar uiteindelijk blijkt dat ze er eigenlijk nog helemaal niet klaar voor zijn die verantwoordelijk te nemen. Want eigenlijk wil hij zich ook pas zo laat mogelijk vasteggen.
Ja dus je zegt dat de blanke man weet waar hij het over heeft en de donkere niet. Surinamers en Antillianen leven meer van dag tot dag want dat zijn ze gewend in zit in hun bloed en zo is het leven op de Cariben. Maar in Nederland werkt deze stijl van leven niet want je moet werken voor je geld en wanneer je kinderen hebt moet je ze kunnen onderhouden. En Nederlandse vrouwen(hoeven niet perse blank te zijn) willen zekerheid in hun leven zoals denk ik iedereen dat wel wilt. En dan zie je soms dat er Surinaamse mannen van 40 zijn die al vele kinderen hebben en nog steeds maar een beetje rondneuken. Ik moet zeggen dat bij mij op school weinig Caribische mensen zitten, de meeste negers komen echt uit afrika of noord afrika. Dat wil niet zeggen dat die mensen dom zijn maar ze gaan heel anders met het leven om en hopen prof voetballer te worden.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:44:47 #97
235357 TitusPullo
pi_71067491
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:28 schreef mividaloca het volgende:
Ook zijn ze onwijs visueel ingesteld.. zo krijg je van de donkere man 10x zoveel complimenten als van de blanke man.. Heb je je haar geknipt? ze zien het meteen, de blanke man daarntegen zou het niet eens merken al had je het paars geverfd!
Ik denk dat blanken dat beschouwen als een nichterig trekje.
pi_71067604
als dit soort gedoe heeft echt geen kont met kleur te maken... ken een gast die donker is.. opgegroeid bji nederlands gezin.. en is echt een ontzettend lompe boer.. met zwaar fries accent.. hahaa..

gaat om cultuur en mensen om je heen.. waar je mee opgroeid dat is vaak bepalend!
waarom denken dat pigment cellen daar iets mee te maken hebben??
pi_71067860
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:41 schreef muay-toy het volgende:

[..]

Ja dus je zegt dat de blanke man weet waar hij het over heeft en de donkere niet. Surinamers en Antillianen leven meer van dag tot dag want dat zijn ze gewend in zit in hun bloed en zo is het leven op de Cariben. Maar in Nederland werkt deze stijl van leven niet want je moet werken voor je geld en wanneer je kinderen hebt moet je ze kunnen onderhouden. En Nederlandse vrouwen(hoeven niet perse blank te zijn) willen zekerheid in hun leven zoals denk ik iedereen dat wel wilt. En dan zie je soms dat er Surinaamse mannen van 40 zijn die al vele kinderen hebben en nog steeds maar een beetje rondneuken. Ik moet zeggen dat bij mij op school weinig Caribische mensen zitten, de meeste negers komen echt uit afrika of noord afrika. Dat wil niet zeggen dat die mensen dom zijn maar ze gaan heel anders met het leven om en hopen prof voetballer te worden.
Nee dat bedoelde ik niet te zeggen.. maar verder ben ik het wel eens met je..
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:44 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik denk dat blanken dat beschouwen als een nichterig trekje.
Dat is dan beetje raar van de blanke man want het is juist hartstikke leuk als je iets doet aan je uiterlijk en het ook nog eens word opgemerkt.
Destiny is not a matter of chance; but a matter of choice. It is not a thing to be waited for, It is a thing to be achieved..
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:01:28 #100
235357 TitusPullo
pi_71068043
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:56 schreef mividaloca het volgende:
Dat is dan beetje raar van de blanke man want het is juist hartstikke leuk als je iets doet aan je uiterlijk en het ook nog eens word opgemerkt.
Ik vind het ook niet nichterig, hoor, maar je zult het wel met me eens zijn dat die eigenschappen (goed kunnen dansen, oog hebben voor het kapsel van anderen) vrouwelijk kunnen worden genoemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')