quote:Terechte klacht!
quote:Wat een kutklacht
quote:
of de variantquote:Housemuziek![]()
Dank voor uw aandachtquote:Housemuziek![]()
Lekker nummer trouwensquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:28 schreef T-mo-T het volgende:
Funkagenda & Mark Knight - Man With The Red Face
quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:34 schreef RickoKun het volgende:
je moet gewoon in een kelder LEEK wonen.
Wtf? dat is bullshit man, goede muziek MOET hard afgespeeld wordenquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:49 schreef Lundegaard het volgende:
Goede muziek hoeft niet hard.
Als de muziek echt goed is, is het ook goed op standje 3quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:53 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Wtf? dat is bullshit man, goede muziek MOET hard afgespeeld worden
Op een schaal van 4 ja.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:55 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Als de muziek echt goed is, is het ook goed op standje 3
neequote:Op donderdag 16 juli 2009 19:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als je de hele middag hard muziek draait kan ik me wel voorstellen dat buren gaan klagen. Maar een uurtje de volumeknop op zn hardst moet kunnen toch?
ik heb hem afgeluisterdquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:52 schreef fathank het volgende:
Deze op vol volume zetten voordat je 2 weken op vakantie gaat. Op repeat..
Met een afluistermicrofoon?quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:25 schreef El.Wulfo het volgende:
* zelf ook al hele dag altijd muziek luistert met raam open *
Nog van niemand klachten gekregen of kunnen horen.
Wtf is dat voor crap. Pussycat Dolls 2.0?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:46 schreef B.E.D het volgende:
Ik heb vandaag dit nummer keihard op repeat gezet:
Gokte je dat?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wtf is dat voor crap. Pussycat Dolls 2.0?
Aldus wikipedia.quote:Girlicious is an American pop group formed by Robin Antin from the reality TV show Pussycat Dolls Present: Girlicious.
Geslacht: Manquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:46 schreef B.E.D het volgende:
Ik heb vandaag dit nummer keihard op repeat gezet:
quote:
Goeie beat toch.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:20 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Geslacht: Man
Zeg me dat het niet waar is
Idd, die beats eronder klinken precies hetzelfde als bij de PCD.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wtf is dat voor crap. Pussycat Dolls 2.0?
En als er iemand verstand heeft van goede beats is het Ritmo wel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, die beats eronder klinken precies hetzelfde als bij de PCD.Kwaliteitsarme bagger maar toch zet je de voor de geile wijfen en de beats je volumeknop iets harder.
Saai.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:52 schreef fathank het volgende:
Of je zet gewoon een koptelefoon opquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:32 schreef pumpkineater het volgende:
Doe dan gewoon je raam dicht als je harde muziek wilt draaien dan kunnen ze niet zeuren ook!
Gitaarmuziekquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:12 schreef zovty het volgende:
House is niet eens muziek. Er is alleen maar gitaar muziek.
Electrisch of instrumentaal zijn beide totaal niet eentonig.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:28 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
GitaarmuziekHoe eentonig wil je het hebben...
En als je dan terug komt van vakantie heb je weer schone nieuwe ramen die er wel nog even ingezet moeten worden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:52 schreef fathank het volgende:
Neequote:Op donderdag 16 juli 2009 19:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als je de hele middag hard muziek draait kan ik me wel voorstellen dat buren gaan klagen. Maar een uurtje de volumeknop op zn hardst moet kunnen toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |