Het klinkt wel heel erg interessant en het is echt iets waarmee je meer kan dan met je huidige opleiding dus waarschijnlijk meer kans op werk? Verder wat Maria zegt, die vat het wel goed samenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:09 schreef Phaidra het volgende:
Het gaat om een duale master Cultureel erfgoed, traject museumstudies. 1,5 jaar voltijd, 2 jaar deeltijd. Maar ik weet niet of ik wel weer (meteen) wil gaan studeren... Maar ik heb er ook een hard hoofd in dat ik ander werk ga vinden als in december mijn contract afloopt. De meneer gaat waarschijnlijk helemaal steigeren als ik vertel dat ik nog een studie wil doen, die was helemaal blij dat we beiden eindelijk klaar waren (hij heeft vorig jaar een intensieve opleiding gedaan, ik dit jaar met scriptie schrijven...). Waar ik het geld vandaag moet halen, weet ik al helemaal niet. Dussss
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:18 schreef Phaidra het volgende:
@neen, ik ben nu assistent conservator, ik zou wel graag conservator willen worden.Dat houdt in dat ik tentoonstellingen organiseer/inricht voor musea. Ik heb nu wel veel achtergrondkennis van antieke kunst en geschiedenis, maar iets te weinig van de museumwereld en hoe het opzetten van tentoonstellingen in z'n werk gaat. Ik leer nu veel in de praktijk, maar werkgevers zien toch ook graag relevante opleidingen... En die hoop ik zo te verkrijgen. Er is ook een museumconservatormaster, maar daarvoor voldoe ik sowieso niet aan de ingangseisen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:21 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, ik lees net dat ik tot nu toe maar één concurrent heb voor die kamer!. Vakantietijd, dus erg rustig. Hopelijk blijft dat zo
.
Ja, normaal gesproken wel, maar 1) nu is het vakantie, 2) deze site is niet zo bekend, dus weinig mensen weten van die kamers (zou anders zijn op kamernetquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:28 schreef neen het volgende:
[..]
Dat dacht ik al![]()
Die conservatoren hier plannen wel tot 2015, niks voor mij dus
[..]ik was laatst bij een kijkavond en daar waren echt een heleboel kijkers
Ja ik had het via kamernet gedaanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, normaal gesproken wel, maar 1) nu is het vakantie, 2) deze site is niet zo bekend, dus weinig mensen weten van die kamers (zou anders zijn op kamernet) en 3) het is amersfoort en niet utrecht
.
Eenschquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
Wow Phaidra, ik vind jouw vakgebied altijd zo vreselijk tof klinken![]()
Ik zit in het Fries Museumquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:31 schreef Phaidra het volgende:
@neen, waar is hier voor jou? Plannen moet inderdaad redelijk ver vooruit, anders kom je gegarandeerd in de knoop met subsidie-aanvragen en pr. Bij ons zijn ze er nog niet zo goed in, vandaar dat ik nu overuren maak omdat anderen op vakantie willen...
Studiestopper? Ben je gestopt?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:35 schreef neen het volgende:
[..]
Ik zit in het Fries Museum![]()
Hier komen ze ook in de knoop met dat soort dingen, daarom ben ik er nu om van iedereen de planningen in een groot overzicht te krijgen met start/eind datums en evaluatiemomenten.
Hier werken is goed, een stuk beter dan in een callcenter zitten zoals de meeste studie-stoppers doen
Dat zet ik niet op Fok, sorryquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:31 schreef neen het volgende:
[..]
Ja ik had het via kamernet gedaanlollersite
welke site check jij
quote:
Altijd hetzelfde met groentechips: je dénkt dat het heel lekker zou kunnen zijn, maar dat is het nooitquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:07 schreef Phaidra het volgende:
Ontopic: door dit gedoe heb ik nog niets gegeten na O, behalve wat groentechipjes, die overigens niet echt lekker zijn.
QFT!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met groentechips: je dénkt dat het heel lekker zou kunnen zijn, maar dat is het nooit
Van die surinaamse bananenchips FTW
Ik ook niet. Ook al zou het nog wel goed zijn, ik zou dat idee niet meer uit mn hoofd kunnen krijgenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou het niet meer doen geloof ik Maria...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |