abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71073134
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb ook al even gegoogled, maar ik werd niet veel wijzer .
Weet alleen al wel dat je ook L&D terug kunt krijgen van de woningstichting .

En dat hoef je niet terug te geven als je in de WSNP komt.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:30:55 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71073139
Levering & Diensten? Heb je onlangs een dienst afgenomen, Mini?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:31:35 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71073159
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:30 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het is ongeveer 9 euro, dus het kan nooit iets groots zijn. Misschien iets waar de hele verdieping aan meebetaalt. Ik heb geen huisgenoten meer, dus die kan ik het ook niet vragen. Nu wil ik het ook weten.
Als ik erachter kom zal ik het nog wel even melden hier.
Fijn, dan kunnen wij ook weer slapen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:31:55 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71073170
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

En dat hoef je niet terug te geven als je in de WSNP komt.
* Viking84 googlet op WSNP .
Niet meer actief op Fok!
pi_71073174
Welkom terug PPP!
Lijstjes graag.
pi_71073197
Learning & Development, heb je een cursus van de SSH gehad?
pi_71073273
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Welkom terug PPP!
Lijstjes graag.
10Q !

Euhm, ik heb wel een niet echt goed lijstje van vandaag (moet zo boodschappen doen, had geen tussendoortjes meer in huis):

O: vanilleyoghurt met cruesli
L: drie boterhammen (bruin) met ham
D: lekkerbekje met aardappelpannenkoekjes en rode bietjes
T: 1 of 2 glazen witte wijn, misschien iets lekkers erbij, maar weet nog niet wat

Ga zo bij het boodschappen doen vooral flink fruit inslaan, en wat gezonde tussendoortjes kopen. Welke dingen zijn nu echt aan te raden? Ik hou niet van chocola en ik mag geen noten .
pi_71073337
Whehe... geen cursus en ook geen diensten afgenomen nee.

Welkom terug PPP. Commentaar geven zijn we heel goed in, vraag maar aan XM.
Gezonde tussendoortjes: yoghurt/kwark (eventueel muesli), fruit, gekookt eitje, knacker met Slankie.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_71073367
Dit had ik trouwens wel gevonden: http://acronyms.thefreedictionary.com/L&D
Er zit alleen niet echt iets bij wat logisch klinkt. Zeker niet life & death, en ook niet labor & delivery.
pi_71073424
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Whehe... geen cursus en ook geen diensten afgenomen nee.

Welkom terug PPP. Commentaar geven zijn we heel goed in, vraag maar aan XM.
Gezonde tussendoortjes: yoghurt/kwark (eventueel muesli), fruit, gekookt eitje, knacker met Slankie.
Cracker met slankie, goeie. Ik ontbijt altijd al met yoghurt, dus hoef dat niet meer zo nodig als tussendoortje. Ik probeer wel nu om iets vetter beleg te kiezen op brood, zodat ik wat meer calorieen binnenkrijg. Neem dus ook af en toe kaas nu bijvoorbeeld.

Is gebakken ei ook goed? Eieren koken lukt mij nooit.
pi_71073427
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
T: 1 of 2 glazen witte wijn, misschien iets lekkers erbij, maar weet nog niet wat
Stengeltjes rauwkost (komkommer, paprika, hier stond iets heel viezigs) met een yoghurtknoflookdip.
quote:
Ga zo bij het boodschappen doen vooral flink fruit inslaan, en wat gezonde tussendoortjes kopen. Welke dingen zijn nu echt aan te raden? Ik hou niet van chocola en ik mag geen noten .
Ik hou wel van salades als tussendoortje.
Tomaat, light mozarella, basilicum bijvoorbeeld.
Zo krijg je wat extra groen binnen.
Volkoren toastje of crackertje (of twee) met zalm en rucola lijkt me ook wel ok. Of met gerookte kip en paprika.
Of een lekker kopje zelfgemaakte groentesoep of een bakje yoghurt.

[ Bericht 1% gewijzigd door vergeetmewelletje op 17-07-2009 17:48:49 ]
pi_71073473
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Dit had ik trouwens wel gevonden: http://acronyms.thefreedictionary.com/L&D
Er zit alleen niet echt iets bij wat logisch klinkt. Zeker niet life & death, en ook niet labor & delivery.
Loss & damage vind ik dan wel weer logisch. Ik snap best dat SSH kosten voor verdwenen spullen of vernielde lampen en koelkasten verhaalt op de bewoners.
SSH gebruikt daar ongetwijfeld een engelse term voor.
pi_71073485
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Stengeltjes rauwkost (komkommer, paprika, bleekselderij) met een yoghurtknoflookdip.
[..]

Ik hou wel van salades als tussendoortje.
Tomaat, light mozarella, basilicum bijvoorbeeld.
Zo krijg je wat extra groen binnen.
Volkoren toastje of crackertje (of twee) met zalm en rucola lijkt me ook wel ok. Of met gerookte kip en paprika.
Of een lekker kopje zelfgemaakte groentesoep of een bakje yoghurt.

Brr, bleekselderij. Word al naar als ik er aan denk - ik eet vrijwel alles, maar dat..

Salades is een goede idd, en zalm hou ik ook erg van. Ben niet zo heel erg soepig, maar cup-a-soup, is dat ook goed?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:46:16 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71073500
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Loss & damage vind ik dan wel weer logisch. Ik snap best dat SSH kosten voor verdwenen spullen of vernielde lampen en koelkasten verhaalt op de bewoners.
Vind ik juist niet logisch .
Niet meer actief op Fok!
pi_71073544
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:45 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Brr, bleekselderij. Word al naar als ik er aan denk - ik eet vrijwel alles, maar dat..
Ik vind het ook smerig (vandaar de kleine letters) en ga dus ook NU mijn post editten.
pi_71073608
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Tja, maar ik heb een zelfstandige woning dus er is niet echt iets van de SSH dat ik kan vernielen. Tja, de lampen in de gang maar dat kost vast geen 9 euro per bewoner. Bovendien is het hele gebouw pas een half jaar geleden opgeleverd. Hm, of het moet nog van mijn vorige kamer zijn...

PPP: cup-a-soup is vrij zout dus ik zou het niet te vaak doen, andere soepen zijn veel gezonder (en dat zeg ik terwijl ik net zelf cup-a-soup op heb ). Gebakken ei is natuurlijk wat vetter dan gekookt. Maareh, hoe krijg je het voor elkaar om een gekookt ei te laten mislukken?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:01:25 #242
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71073807
Of je belt ze even stuurt ze een email mini... Dan weet je het zeker.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71073927
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:51 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Tja, maar ik heb een zelfstandige woning dus er is niet echt iets van de SSH dat ik kan vernielen. Tja, de lampen in de gang maar dat kost vast geen 9 euro per bewoner. Bovendien is het hele gebouw pas een half jaar geleden opgeleverd. Hm, of het moet nog van mijn vorige kamer zijn...

PPP: cup-a-soup is vrij zout dus ik zou het niet te vaak doen, andere soepen zijn veel gezonder (en dat zeg ik terwijl ik net zelf cup-a-soup op heb ). Gebakken ei is natuurlijk wat vetter dan gekookt. Maareh, hoe krijg je het voor elkaar om een gekookt ei te laten mislukken?
Ja het gaat altijd stuk in het pannetje ik begrijp ook niet hoe het komt. Ik maak er netjes een gaatje in enzo, maar uiteindelijk zit ik met ei-drab in gekookt water..
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:27:02 #244
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71074365
Misschien zijn je eieren te koud PPP of laat je ze niet voorzichtig genoeg in het pannetje vallen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71074670
tis maar goed dat die unox groene groentesoep zo gezond is, want ik vind hem niet te vreten

Edit: als je er geen brood bij eet, heb je zeker wel die hele halve liter nodig als volwaardig D, ofnie? ik hoef eigenlijk niet meer, maar wil zo nog wel een uurtje rustig fietsen dus moet wel wat eten. Morgen maar lekker groentetaart ofzo maken
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_71074691
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 18:08 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ja het gaat altijd stuk in het pannetje ik begrijp ook niet hoe het komt. Ik maak er netjes een gaatje in enzo, maar uiteindelijk zit ik met ei-drab in gekookt water..
Knal je ze er vanaf 3 meter afstand in ofzo?
Ik maak nooit gaatjes en ze blijven bijna altijd heel:
water koken in de waterkoker. Eieren in de pan leggen, voorzichtig het gekookte water erbij gieten, op het vuur zetten, wachten tot het water in de pan echt kookt en 6 min later zijn ze klaar en perfect
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_71074824
Ik zet eieren altijd op met koud water.

Mijn eieren van de eigen kippen gaan nooit stuk (vroeger, bij gekochte eieren had ik wel vaak kapotte kooksels) ; het zou iets met de versheid van de eieren te maken kunnen hebben.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:54:28 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71074961
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 18:41 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Knal je ze er vanaf 3 meter afstand in ofzo?
Ik maak nooit gaatjes en ze blijven bijna altijd heel:
water koken in de waterkoker. Eieren in de pan leggen, voorzichtig het gekookte water erbij gieten, op het vuur zetten, wachten tot het water in de pan echt kookt en 6 min later zijn ze klaar en perfect
Mijn eieren gaan ook regelmatig stuk, dus ik leg ze heel voorzichtig in de pan.
Maar volgens mij koop ik altijd zwakke eieren ofzo .
Niet meer actief op Fok!
pi_71075225
Haha, genoeg tips hier iig. Ik ga zo eieren kopen, dan kan ik weer eens een poging tot koken wagen.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:08:30 #250
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_71075294
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 18:08 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ik heb nog een gratis en voor niks Krups eierkoker voor je; ik heb ze van mn tante gekregen maar nog nooit gebruikt, dat ding staat hier al 2 jaar in de kast er kunnen er 3 in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')