quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ook al even gegoogled, maar ik werd niet veel wijzer.
Weet alleen al wel dat je ook L&D terug kunt krijgen van de woningstichting.
Fijn, dan kunnen wij ook weer slapenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is ongeveer 9 euro, dus het kan nooit iets groots zijn. Misschien iets waar de hele verdieping aan meebetaalt. Ik heb geen huisgenoten meer, dus die kan ik het ook niet vragen. Nu wil ik het ook weten.
Als ik erachter kom zal ik het nog wel even melden hier.
* Viking84 googlet op WSNPquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
En dat hoef je niet terug te geven als je in de WSNP komt.
10Q !quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Welkom terug PPP!
Lijstjes graag.
Cracker met slankie, goeie. Ik ontbijt altijd al met yoghurt, dus hoef dat niet meer zo nodig als tussendoortje. Ik probeer wel nu om iets vetter beleg te kiezen op brood, zodat ik wat meer calorieen binnenkrijg. Neem dus ook af en toe kaas nu bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Whehe... geen cursus en ook geen diensten afgenomen nee.
Welkom terug PPP.Commentaar geven zijn we heel goed in, vraag maar aan XM.
Gezonde tussendoortjes: yoghurt/kwark (eventueel muesli), fruit, gekookt eitje, knacker met Slankie.
Stengeltjes rauwkost (komkommer, paprika, hier stond iets heel viezigs) met een yoghurtknoflookdip.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
T: 1 of 2 glazen witte wijn, misschien iets lekkers erbij, maar weet nog niet wat
Ik hou wel van salades als tussendoortje.quote:Ga zo bij het boodschappen doen vooral flink fruit inslaan, en wat gezonde tussendoortjes kopen. Welke dingen zijn nu echt aan te raden? Ik hou niet van chocola en ik mag geen noten.
Loss & damage vind ik dan wel weer logisch. Ik snap best dat SSH kosten voor verdwenen spullen of vernielde lampen en koelkasten verhaalt op de bewoners.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Dit had ik trouwens wel gevonden: http://acronyms.thefreedictionary.com/L&D
Er zit alleen niet echt iets bij wat logisch klinkt. Zeker niet life & death, en ook niet labor & delivery.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Stengeltjes rauwkost (komkommer, paprika, bleekselderij) met een yoghurtknoflookdip.![]()
[..]
Ik hou wel van salades als tussendoortje.![]()
Tomaat, light mozarella, basilicum bijvoorbeeld.
Zo krijg je wat extra groen binnen.
Volkoren toastje of crackertje (of twee) met zalm en rucola lijkt me ook wel ok. Of met gerookte kip en paprika.
Of een lekker kopje zelfgemaakte groentesoep of een bakje yoghurt.
Vind ik juist niet logischquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Loss & damage vind ik dan wel weer logisch. Ik snap best dat SSH kosten voor verdwenen spullen of vernielde lampen en koelkasten verhaalt op de bewoners.
SSH gebruikt daar ongetwijfeld een engelse term voor.![]()
Ik vind het ook smerig (vandaar de kleine letters) en ga dus ook NU mijn post editten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:45 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Brr, bleekselderij. Word al naar als ik er aan denk - ik eet vrijwel alles, maar dat..
Tja, maar ik heb een zelfstandige woning dus er is niet echt iets van de SSH dat ik kan vernielen. Tja, de lampen in de gang maar dat kost vast geen 9 euro per bewoner. Bovendien is het hele gebouw pas een half jaar geleden opgeleverd. Hm, of het moet nog van mijn vorige kamer zijn...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Loss & damage vind ik dan wel weer logisch. Ik snap best dat SSH kosten voor verdwenen spullen of vernielde lampen en koelkasten verhaalt op de bewoners.
SSH gebruikt daar ongetwijfeld een engelse term voor.
Ja het gaat altijd stuk in het pannetjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tja, maar ik heb een zelfstandige woning dus er is niet echt iets van de SSH dat ik kan vernielen. Tja, de lampen in de gang maar dat kost vast geen 9 euro per bewoner. Bovendien is het hele gebouw pas een half jaar geleden opgeleverd. Hm, of het moet nog van mijn vorige kamer zijn...
PPP: cup-a-soup is vrij zout dus ik zou het niet te vaak doen, andere soepen zijn veel gezonder (en dat zeg ik terwijl ik net zelf cup-a-soup op heb). Gebakken ei is natuurlijk wat vetter dan gekookt. Maareh, hoe krijg je het voor elkaar om een gekookt ei te laten mislukken?
Knal je ze er vanaf 3 meter afstand in ofzo?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:08 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja het gaat altijd stuk in het pannetjeik begrijp ook niet hoe het komt. Ik maak er netjes een gaatje in enzo, maar uiteindelijk zit ik met ei-drab in gekookt water..
Mijn eieren gaan ook regelmatig stuk, dus ik leg ze heel voorzichtig in de pan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:41 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Knal je ze er vanaf 3 meter afstand in ofzo?
Ik maak nooit gaatjes en ze blijven bijna altijd heel:
water koken in de waterkoker. Eieren in de pan leggen, voorzichtig het gekookte water erbij gieten, op het vuur zetten, wachten tot het water in de pan echt kookt en 6 min later zijn ze klaar en perfect
Ik heb nog een gratis en voor niks Krups eierkoker voor je; ik heb ze van mn tante gekregen maar nog nooit gebruikt, dat ding staat hier al 2 jaar in de kastquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:08 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja het gaat altijd stuk in het pannetjeik begrijp ook niet hoe het komt. Ik maak er netjes een gaatje in enzo, maar uiteindelijk zit ik met ei-drab in gekookt water..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |