aangeven die hap. mensen moeten gewoon werkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:47 schreef enchufa het volgende:
Dus ik was op een verjaardag. De doorgesnoven coke junk van een ex vriend van mijn zusje kwam ook even langs. Spikspinternieuwe dure bak onder zijn kont en gaat daarmee een paar weken naar Spanje. Die klootzak heeft nog geen dag in zijn leven gewerkt en verdiend zijn in de drugs. En maar stoer doen met zijn bloedgeld.![]()
Ik werk en ik kan amper rondkomen van die fucking fooi die ze me geven en hij koopt huizen, auto's alsof het niets kost.
Het is niet eerlijk!
Klacht: Het is niet eerlijk
Antiklacht: Lola
Dan kan niet. Dat staat mijn geweten niet toequote:Op donderdag 16 juli 2009 16:49 schreef TeChNo2 het volgende:
Ga een vak leren !
Of ga bij een praatgroepje: "omgaan met jaloezie"
Of: ga ook cocaïne verkopen, koop een nieuwe bmw en ga ook naar Spanje
Zij maakt de dagen voor me waardevol!quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:01 schreef bioloogje het volgende:
Wie of wat is Lola, en waarom wordt ze zo vaak genoemd als anti-klacht?
Wat hij zegtquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:49 schreef TeChNo2 het volgende:
Ga een vak leren !
Of ga bij een praatgroepje: "omgaan met jaloezie"
Of: ga ook cocaïne verkopen, koop een nieuwe bmw en ga ook naar Spanje
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:56 schreef Salatrel het volgende:
ga bij de gemeente den haag werken. goeie hossels constant man. hebbie zo paar ton verdiend
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:56 schreef Salatrel het volgende:
ga bij de gemeente den haag werken. goeie hossels constant man. hebbie zo paar ton verdiend
Jah, en heeft die grijze ook een merk?quote:
Geen idee, ik heb geen poen voor een auto dus auto's interesseren me geen reetquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:54 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Jah, en heeft die grijze ook een merk?
Fair enoughquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:55 schreef enchufa het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen poen voor een auto dus auto's interesseren me geen reet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |