abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:23:14 #1
148500 OiFromTheStreets
De leugen regeert!
pi_71037736
Geen idee of ik dit hier juist plaats en of het legaal is, maar ik ben op zoek naar een PDF versie van het SAS Survival Handbook en het SAS urban Survival Handbook.

De laatste heb ik hier gewoon thuis liggen, maar wanneer ik op pad ga heb ik weinig zin om zo'n dikke pil mee te nemen. Ik print liever dat wat ik denk te gaan gebruiken uit en laat de rest mooi op mijn PC staan. Of ik neem de PDF mee op mijn GSM.

Heeft iemand een kopie op zijn of haar PC staan?
What a wonderful world!
What a wonderful world this is!
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:57:24 #2
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71038844
Ik kan je zo vertellen dat het niet legaal is. Ik kan dan ook aanraden er niet op te antwoorden wil je geen gedonder met de mods van dit forum of met de FA’s.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  donderdag 16 juli 2009 @ 18:44:17 #3
148500 OiFromTheStreets
De leugen regeert!
pi_71042029
quote:
Goh, dat ik daar niet aan gedacht heb!
Scheelt weer dat er geen fatsoenlijke PDF van te vinden is.
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 16:57 schreef Iblis het volgende:
Ik kan je zo vertellen dat het niet legaal is. Ik kan dan ook aanraden er niet op te antwoorden wil je geen gedonder met de mods van dit forum of met de FA’s.
Nou ja, onder andere Google en Archive.org hebben een heleboel boeken in PDF vorm online staan. Gratis en voor niets.

Anders een slotje, aub.
What a wonderful world!
What a wonderful world this is!
pi_71042610
Steeds meer reisgidsen kun je als e-book kopen of als pdf downloaden, maar als je deze niet bij amazon of de uitgever kunt vinden, zal die niet bestaan.

Om een kopietje vragen is inderdaad niet toegestaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')