quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:09 schreef NoFidea het volgende:
Leuk maar dit topic is waardeloos zonder die pic. Gelieve ff plaatsen met nodige censuur
.
Mee eensquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:09 schreef NoFidea het volgende:
Leuk maar dit topic is waardeloos zonder die pic. Gelieve ff plaatsen met nodige censuur
.
foto is bewerkt opgedoken, ik geef het nog een kansquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:36 schreef jogy het volgende:
Dan toch maar een slotje inderdaad. Er stond persoonlijke info in de foto met mobiel nummer, zodoende is die weg.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:12 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
alsof er zonder tel. nr. nog iets aan is...
Ben je gek. Als je niet van zijn diensten gebruik wilt maken en je belt toch heeft die schooier je nummer. Stuurt ie z'n vrienden naar je toe om je appartement leeg te halen.quote:
Ook als je zo'n vraag stelt..quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:30 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Ben je gek. Als je niet van zijn diensten gebruik wilt maken en je belt toch heeft die schooier je nummer. Stuurt ie z'n vrienden naar je toe om je appartement leeg te halen.
quote:Toen ik vroeg of dat
ook geld voor in bed,hing die op!
welk deel van den haag woon je?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:28 schreef BlazingV2 het volgende:
Wat een faal actie. Wat zal ik doen?
[ afbeelding ]
Opnieuw solliciteren!quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:28 schreef BlazingV2 het volgende:
Wat een faal actie. Wat zal ik doen?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |