Dus lekkere wijven van 16 en 17 willen je ook niet omdat ze liever een stoere oudere man willen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:23 schreef Remsjo het volgende:
Klacht: Mevrouw met pittig vlot kapsel denkt dat ik nog geen 18 ben
2 broeken aan met dit warme weerquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:23 schreef Remsjo het volgende:
Hier zakte me broek dus werkelijk van me broek af.
Of whisky cola. Geen amaretto colaquote:
Mannen van onder de 18 ook niet. Die bestellen pasoa jusquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:26 schreef trabant het volgende:
Mannen van boven de 18 bestellen geen amaretto. jJ maakt dus jezelf verdacht.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:27 schreef AltTab het volgende:
Op zich een begrijpelijke vraag, aangezien het voor mensen boven de 18 heel apart is om vrijwillig Amaretto te kopen.
quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Of whisky cola. Geen amaretto cola
Ja maar die zien jouw als een vijftienjarig kutpubertje.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:31 schreef Remsjo het volgende:
Komen morgen wel veel 17 jarige maisjes op dat feestje
Wel Bavaria.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:24 schreef Sanderrrr het volgende:
TS lijkt op een kleuterEn ondertussen dat je moest wachten tot er iemand kwam had je al hendig sjiek 15 kratten bier in je auto kunnen zetten.
Wat een treurigheidquote:Amaretto may be served neat (by itself) or on the rocks (with ice). It is often added to other beverages to create several popular mixed drinks. It is often mixed with cola, to create the taste of Dr. Pepper. It is also a popular choice of liqueur to add to coffee in the morning.
jouw?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja maar die zien jouw als een vijftienjarig kutpubertje.
"Joehoe.... Teeeeeee Ehesssssssssss......"quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:23 schreef Remsjo het volgende:
Ga je even een fles amaretto halen [...]
Subklacht: Morgen Amaretto-cola met ijsklontjes
Nee. En we zeggen ook geen me.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:43 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Mensen uit Brabant zeggen Jouw. Net als Patat hier friet is
En zo hoort het ook
Dat heb ik nou ook, denk ik een 18 jarige mee naar huis te nemen, blijkt ze 12.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:57 schreef _Led_ het volgende:
Sorry hoor, maar naarmate je ouder wordt wordt het steeds moeilijker om leeftijden te schatten van jonge mensen.
Om de een of andere reden kunnen mensen nou eenmaal beter leeftijden schatten van mensen die dicht bij hun eigen leeftijd zitten dan van degenen die er ver vandaan zitten.
Wel lief dat jij '' mevrouw van de slijterij '' via Fok je mening komt delen van wat ze juist gebeurd is. Wist niet dat u '' als vrouw met pittig kort en vlot kapsel '' ook Fokt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:57 schreef _Led_ het volgende:
Sorry hoor, maar naarmate je ouder wordt wordt het steeds moeilijker om leeftijden te schatten van jonge mensen.
Om de een of andere reden kunnen mensen nou eenmaal beter leeftijden schatten van mensen die dicht bij hun eigen leeftijd zitten dan van degenen die er ver vandaan zitten.
Kun jij altijd inschatten of mensen nou 78 of 81 jaar oud zijn ?
Nee ?
Nou, dat probleem heb ik dus ook met kinderen van 18 en 20.
Nou ja, toen ik 25 was is het me dus wel gebeurd dat ik aan het eind van de avond van een van haar vriendinnen hoorde dat mijn scharrel niet 21 was zoals ze gezegd had, maar 16.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook, denk ik een 18 jarige mee naar huis te nemen, blijkt ze 12.
Haha jij bent al 80 jaar!quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:57 schreef _Led_ het volgende:
Kun jij altijd inschatten of mensen nou 78 of 81 jaar oud zijn ?
Nee ?
Nou, dat probleem heb ik dus ook met kinderen van 18 en 20.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |