quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gefeliciteerd, zoodje. Heb je nog plannen voor komend jaar? Settelen of zo?
Dank je, Thisbe!quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:27 schreef Thisbe het volgende:
en het zal een korte worden. Wanneer zal ik ze melden dat ik ook nog katholiek ben?
28 is ook een mooie leeftijd om een kind te nemen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:02 schreef zodiakk het volgende:. Ik wil op redelijke korte termijn (alleen) een huis kopen en verder wil ik, zoals Gellius het altijd zo mooi schrijft, meer macht. Settelen zit er nog niet in, daarvoor is 28 een té mooie leeftijd en bevind ik me in een té mooie positie. Het wordt een mooi jaar.
Ha, in die wereld ben ik dus opgegroeid. Wij haalden in groep 5 of 6 geld op voor de VBOK. Eerst kregen we een introductiepraatje in de gymzaal dat urenlang duurde, en daarna werden ons de cadeautjes getoond die we konden winnen naarmate we meer geld inzamelden. Ik was er best bedreven in.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:46 schreef ShadyLane het volgende:
[..].
Ik heb vandaag nog 1 observatie gedaan: mijn school heeft grafiekjes hangen van "hoeveel heeft jouw klas opgehaald voor ons adoptieschooltje in Afrika". Die grafiekjes hingen daar ook. Daar was het goede doel, waarvoor de brugklassertjes fanatiek rondgaan, echter de VBOK.
NoCigar, ik werk er niet, ga er ook niet werken en da's maar goed ook want ik ben minstens zo katholiek als Thisbe. De IB-groep huurt in de zomer dat gebouw voor de staatsexamens en als medewerker daarvan kom ik er een paar dagen per jaar. De mensen die er wel echt werken en daar dan ook rondlopen zijn zonder uitzondering ontzettend aardig. Maar een bizarre wereld is het.
Vereniging bescherming ongeboren kind. Of iets gelijkluidends.quote:
Krijgen! Krijgen! Krijgen!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
28 is ook een mooie leeftijd om een kind te nemen.
Je zou de politiek in moeten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het besluit nemen om te proberen een kind te krijgen.
Wat erg! (zowel de grafiekjes als het doel).quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:46 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb vandaag nog 1 observatie gedaan: mijn school heeft grafiekjes hangen van "hoeveel heeft jouw klas opgehaald voor ons adoptieschooltje in Afrika".
Hoezo?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:26 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Wat erg! (zowel de grafiekjes als het doel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |