quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:21 schreef Frollo het volgende:
Ah, hebben we een jarige? Van harte! Geen verjaardagspoesje vandaag, sorry.
Maar denk aan Frollo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:29 schreef ShadyLane het volgende:
Ze zijn inconsequent met de internetfilters ("de pagina bevat verwerpelijke inhoud en wordt daarom geblokkeerd") op de gereformeerde school. Vorig jaar kon ik niet op de sportpagina van nu.nl, nu wel. Ik kan niet in NWS en Activetopics, maar wel in het gescheld van POL en de vuilbekkerij van JAM in TTK.
De enige constante is dat Panzerfaust consequent onbereikbaar is.
Oh, en 3voor12 natuurlijk, want dat zit op deVPRO-server
Ik kwam net terug van mijn pauze, en volgens mij is er 's middags een mooi spreekuur, want er stond een verzameling van een typische junkerige man van middelbare leeftijd, een jongere vrouw met enorme zonnebril die een boek las en een paar losse jongens die allemaal heel erg hun best deden om elkaar niet op te merken. Ik denk dat Frollo en z'n neefjes het daar enig zullen vinden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:11 schreef Gellius het volgende:
Enfin, Frollo heeft gisteravond nog geSMSt dat ze rond drie uur even komen zwaaien bij de SOA-kliniek, IR.
[ afbeelding ]
Ga je daar werken of vertrek je daar?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:29 schreef ShadyLane het volgende:
Ze zijn inconsequent met de internetfilters ("de pagina bevat verwerpelijke inhoud en wordt daarom geblokkeerd") op de gereformeerde school. Vorig jaar kon ik niet op de sportpagina van nu.nl, nu wel. Ik kan niet in NWS en Activetopics, maar wel in het gescheld van POL en de vuilbekkerij van JAM in TTK.
De enige constante is dat Panzerfaust consequent onbereikbaar is.
Oh, en 3voor12 natuurlijk, want dat zit op deVPRO-server
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:51 schreef Claudia_x het volgende:
Er is er een jarig, hoera, hoera!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:52 schreef ShadyLane het volgende:
Wie dan, wie dan?!
Wie dan ook gefeliciteerd.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:21 schreef Frollo het volgende:
Ah, hebben we een jarige? Van harte! Geen verjaardagspoesje vandaag, sorry.
quote:
Bedankt allemaal! Ik ben vandaag 28 geworden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Die mensen met die rare vlekken in het gezicht, die vind ik een stuk interessanter. Het lijkt net een verschrikkelijke ziekte.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:41 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat is het ook. Er zaten vrijwel alleen toeristen en een man met een intrigerend kapsel waar ik de hele avond met open mond naar heb zitten kijken.
[ afbeelding ]
Voor mij was het ook de eerste aflevering! We doen gewoon alsof het inderdaad de eerste aflevering was.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:13 schreef Claudia_x het volgende:
Die van woensdag was mijn 1e. Ik had in ieder geval niet het gevoel iets gemist te hebben; het zou een uitstekende 1e aflevering zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |