Weet ik niets van, is mijn eerste jaar, ik ga met vrienden meequote:Op donderdag 16 juli 2009 12:27 schreef Smart_ass het volgende:
6.00? Ik dacht eerst dat het terrein pas rond 16.00 open ging.
Gewoon om 16:00 (geloof ik), alleen begint de rij 's ochtends redelijk vroeg al.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:45 schreef Smart_ass het volgende:
Lol waarom iedereen zo vroeg? Ik dacht trouwens serieus dat het festivalterrein rond 16.00u openging. Hoelaat is het eigenlijk open dan?
Heb ik ook altijd nog gedaan ja. Daar begint het feest altijd alquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Donderdag tegen 12 uur staan we in de rij. Jeuj.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:19 schreef Smart_ass het volgende:
Converse shortcut (de duur van het in de rij staan dus
Je kon afgelopen jaar als je all stars (of anders Converse schoenen) aanhad toch een zij-ingang nemen? Of was dat al een jaar eerder? In ieder geval, zo hoefde je minder lang in de rij te staan.quote:
Haha, dan heb ik was gemist, ik en mn vrienden hebben altijd allstars aanquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je kon afgelopen jaar als je all stars (of anders Converse schoenen) aanhad toch een zij-ingang nemen? Of was dat al een jaar eerder? In ieder geval, zo hoefde je minder lang in de rij te staan.
wtf.. dat vind ik wel erg gay. Ik leen wel allstars van iemand danquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je kon afgelopen jaar als je all stars (of anders Converse schoenen) aanhad toch een zij-ingang nemen? Of was dat al een jaar eerder? In ieder geval, zo hoefde je minder lang in de rij te staan.
Lijkt me sterk dat ze dat dit jaar weer doen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
wtf.. dat vind ik wel erg gay. Ik leen wel allstars van iemand dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |