Heb je het ze gevraagd dan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:20 schreef Keiichi het volgende:
Het is hier helemaal niet warm! De kindjes in afrika, DIE hebben het pas warm
Ik moest lachenquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:22 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Nee, maar op TV zien ze er altijd zo warm uit
Tocht heb ik een hekel aan. Er moet minstens windkracht 4 door het gebouw staanquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:47 schreef Heremeteit het volgende:
TS klinkt als een bejaarde die bij 30 graden het raam dicht doet uit angst voor tocht
OMG!11!!11!! Trek uit die trui!11! NU !!quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wat ?
een trui met dit weer![]()
![]()
WEETJE WEL NIET HOE WARM ET IS MAN , TIS 30 GRADEEUHHH![]()
~!~!`!1
Ik niet hoor. Ik was aan het playen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:09 schreef Sapstengel het volgende:
Ja idd. Is het 1 dag warm in Nederland, direct loopt iedereen hijgend en puffend in een korte broek en teenslippers door de stad.
Epicquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:10 schreef Bramg het volgende:
Fleeche trui niet eens kunnen spellen. En die ook nog eens aan doen met dit weer
![]()
, wat ben je dan voor halve tamme
Gást.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:10 schreef Bramg het volgende:
Fleeche trui niet eens kunnen spellen. En die ook nog eens aan doen met dit weer
![]()
Mensen die geilen op alles anders dan een lekker zonnetjequote:Op donderdag 16 juli 2009 13:14 schreef pumpkineater het volgende:
Warmte! Mensen die warmte 'mooi weer' noemen
![]()
!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:10 schreef Bramg het volgende:
![]()
Mensen die dat niet vindenquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:14 schreef pumpkineater het volgende:
Warmte! Mensen die warmte 'mooi weer' noemen
![]()
!
mij ook! mits -30% luchtvochtigheidquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die niet van warm weer en zon houden.
Doe mij maar het hele jaar door 25 graden, 3 maandjes 15 graden als winter en dan weer 25+.
Ja dat is idd ook belangrijk, ik wil geen vochtig regenwoudklimaat.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
mij ook! mits -30% luchtvochtigheid
Dit dusquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die niet van warm weer en zon houden.
Doe mij maar het hele jaar door 25 graden, 3 maandjes 15 graden als winter en dan weer 25+.
Je mag van mij best van warmte houden maar overal word er maar vanuit gegaan dat iedereen dit 'mooi weer' vind!quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mensen die geilen op alles anders dan een lekker zonnetje
Neuh, dan kapt de golfstroom er straks mee en is 't hier midden-noorwegen-klimaatquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dit dus
Nog 30 jaar wachten en dan is hier een...... MIDDELANDSE ZEE KLIMAAT![]()
Dan verhuis ik wel naar het buitenland, veel kouder moet het hier niet worden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, dan kapt de golfstroom er straks mee en is 't hier midden-noorwegen-klimaat.
Had je 2 weken geleden moeten zeggen toen 't fucking 30 graden was met 90% luchtvochtigheidquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan verhuis ik wel naar het buitenland, veel kouder moet het hier niet worden.
Kutgoogle. Die kon in dit geval mijn grootste spelfouten er dus niet uithalenquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:10 schreef Bramg het volgende:
![]()
En waarop basseer jij die informatie?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:24 schreef r3gi3boy het volgende:
Dikke speknek, je bent dik én je hebt psoriasis op je lichaam waardoor je eruit ziet als een schilferkanon met kanker. Ik geef je groot gelijk dat je dat aangezicht dat jij jezelf noemt verbergt in een fleece trui, het liefst nog met capuchon!
Ja dat bedoelde ik dus, gewoon een middellandse zee-klimaat in Nederland. Als het hier 30 graden is is het door de luchtvochtigheid enzo idd niet meer te doen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:36 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen die in Nederland temperaturen boven de 20 graden willen1Dan zweet je je kapot en krijg je al kanker als je arm 3cm verschuift.
Nee doe mij maar 35 graden in italie of spanje, is tenminste uit te houden.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:10 schreef Bramg het volgende:
![]()
25 graden is perfecte temperatuur joh. Alles daarboven is kut en alles daaronder is geen zwemweerquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:49 schreef Geerd het volgende:
Mag best warm zijn, alleen als het hier ronde 25C is dan zweet je al als je je fiets van het slot haalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |