bronquote:AMSTERDAM - Door uitkeringsfraude te plegen heeft een 39-jarige vader genoeg geld bij elkaar gekregen om zichzelf te laten ombouwen... Tot duivel...
Door te frauderen haalde beveiliger Gavin Paslow 4000 euro binnen, waarmee hij zijn hoofd compleet liet verbouwen, meldt The Sun. Hij liet met implantaten hoorntjes op zijn hoofd zetten, zijn tong splijten en scherpe hoektanden plaatsen. Om het plaatje compleet te maken droeg de man groene contactlenzen en een sik. Ook liet de man zijn naam veranderen in Diablo Delenfer, wat vrij vertaald 'duivel uit de hel' betekent.
Maar de man kan voorlopig weinig pronken met zijn duivelse uiterlijk, omdat tegen hem een proces is aangespannen. Van 5 uur 's avonds tot 5 uur 's ochtends is hem een straatverbod opgelegd en moet hij in afwachting van zijn definitieve straf in huis blijven. Gavin heeft de uitkeringsfraude inmiddels bekend. Vanwege het proces heeft hij zijn sik tijdelijk afgeschoren.
Staart
Op zijn bovenlichaam heeft Gavin 29 duivel-gerelateerde tattoos laten zetten en hij heeft elf piercings. "Ik wilde altijd een duivel zijn en besloot mezelf te laten verbouwen toen ik over de mogelijkheden las op internet."
Het lichaam van Paslow is overigens nog niet af. "Ik denk erover om uitpuilende wervels te laten implanteren in mijn voorhoofd en rug. Maar wat ik echt graag wil, is een staart! Dat is nu nog niet mogelijk, maar chirurgie ontwikkelt zich zo snel dat dat binnen een paar jaar ook moet kunnen."
Ouderavond
De beveiliger geeft toe dat zijn dochters, vooral de oudste, van 3 en 15 zich voor hem schamen. "Haar vrienden vinden dat ik er gaaf uit zie, maar ik mag van mijn dochter niet naar een ouderavond."
Gavin, die gescheiden is van zijn vrouw, vindt zichzelf best normaal. "Er is niks mis met me, ik ben best normaal. Mensen hoeven niet bang voor me te zijn." De kans om een nieuwe vrouw te vinden, acht hij wel klein. "Sommige vrouwen vinden het leuk hoe ik eruit zie, maar ik weet zeker dat er veel zijn die dat niet vinden."
Er lopen meer gekken buiten dan binnen de instellingen...quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:19 schreef cheqy het volgende:
Echt nieuws is dit niet. Er lopen nog wel een paar van dit soort gekken in de rondte.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:27 schreef Ssswing het volgende:
aantal jaar geleden was er ook zo'n idioot op PinkPop... met allemaal puzzelstukjes ofzoiets en hoorntjes op zijn hoofd![]()
Inderdaad, hij kan zo als character WoW in. Hebben die gamefreaks weer een nieuwe held erbij.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:39 schreef Ludwig. het volgende:
De bodymodifications van die Lizardman zijn wel goed gelukt, maar die oetlul lijkt echt niet op een duivel met z'n plofkop.
Wie niet?quote:
Hoe moet hij dat ooit gaan betalen? Alsof zo'n idioot ooit nog een baan zal vindenquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:48 schreef isogram het volgende:
Laat hem alles maar terugdokken, plus een vette boete er overheen.
Satan kerkquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:50 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Hoe moet hij dat ooit gaan betalen? Alsof zo'n idioot ooit nog een baan zal vinden
Maar niet door het plegen van fraude. Ik hoop dat ze die man financieel kaalplukken. Verkoop anders maar onderdelen van zijn inboedel, zoals een tv, computer of auto.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Dan ben je ook niet helemaal lekker. Maar hij moet vooral doen wat hij niet laten kan.
Zijn zusje volgens mij (al is dat heel moeilijk te zien) ik heb deze figuur weleens voorbij zien komen op de tv.quote:
Edit: wacht...ik zie stoppels op de kin, je hebt gelijk toch zijn broertje. Helaas betekent dat dat er ook een vrouwelijke versie rondloopt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Zijn zusje volgens mij (al is dat heel moeilijk te zien) ik heb deze figuur weleens voorbij zien komen op de tv.
Het vriendinnetje van Mr. Puzzle:quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Edit: wacht...ik zie stoppels op de kin, je hebt gelijk toch zijn broertje. Helaas betekent dat dat er ook een vrouwelijke versie rondloopt.
Inderdaad, iedereen zou er gewoon hetzelfde uit moeten zien.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
Wat een achterlijke idioten lopen er ook rond op deze wereld
Ongelooflijk dat er mensen zijn die ze daar nog bij helpen ook
Plant ziin lul onder z'n kont zou ik zeggen.quote:
Hai mam en pa...Dit is mijn nieuwe vriend.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:57 schreef Tommeke het volgende:
Je zal maar een leuke chick regelen, daar voor het eerst thuis komen en dan die freak tegenkomen
Heerlijk!
Dat zou ik ook wel willen: een kattenstaart, want daar kun je zo lekker mee zwiepen.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Edit: wacht...ik zie stoppels op de kin, je hebt gelijk toch zijn broertje. Helaas betekent dat dat er ook een vrouwelijke versie rondloopt.
WTF is dat voor spook.quote:
ZoooooOMG!!!! Die is fucking mislukt!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Geef me eens een kusje
[ afbeelding ]
't is Jocelyn Wildenstein, Catwoman
Zulke lippen wil je nieteens zoenen.quote:
Wat boeit het?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
Wat een achterlijke idioten lopen er ook rond op deze wereld
Ongelooflijk dat er mensen zijn die ze daar nog bij helpen ook
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:29 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wil op een kat lijken maar als ik zo'n kat had liet ik 'm afmaken. Fucking gedrocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |