klacht: ik betaal graag 0,40 euro meer om in Arnhem te blijvenquote:Rondje op terras goedkoopst in Nijmegen
NIJMEGEN - Wie op een terras zit en een rondje wil geven, kan dat het beste doen in Nijmegen. Een rondje kost daar gemiddeld 13,30 euro en Nijmegen is daarmee de goedkoopste terrasstad van Nederland. Amsterdam is met 16 euro voor de zesde keer de duurste stad.
Dat blijkt uit het donderdag verschenen onderzoek van horeca-adviesbureau Van Spronsen & Partners. Dat neemt elk jaar een kijkje op de meest toeristische pleinen en gebieden van de 21 grootste steden van Nederland. De onderzoekers bestellen overal twee fluitjes, twee rosé en twee fris.
Rotterdam en Den Haag volgen met gemiddeld 15,20 euro. Ook Dordrecht (13,33 euro) en Arnhem (13,70 euro) zijn relatief goedkoop. Landelijk steeg de prijs voor een rondje overigens met 3,3 procent naar 14,26 euro.
Ja, dat dacht ik dus ook. Met die enorme stroom toeristen in A'dam had ik een veel groter verschil verwacht.quote:
sterf met je arnep....quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
klacht: ik betaal graag 0,40 euro meer om in Arnhem te blijven
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als die prijs nou 't enige nadeel zou zijn van Arnhem.
quote:
Al moest ik een tientje meer betalen, dan nog liever Arnhem dan Nijmegen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
klacht: ik betaal graag 0,40 euro meer om in Arnhem te blijven
vind je?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:58 schreef Kopbal het volgende:
Grote markt > Korenmarkt.
Qua terrasjes dan...
Dat kan niet want qua terrassen kan je Arnhem en Nijmegen gewoonweg niet met elkaar vergelijken.quote:
Na het zien van de foto's vind ik dat nog steeds jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
vind je?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of een rosé of wat fris.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:06 schreef speknek het volgende:
Als iemand een rondje geeft en ik krijg een fluitje, dan ledig ik die in zijn gezicht.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Parkeerbeleid. Zet gewoon je auto neer waar je wil man.
vorige week nog behoorlijk veel van naar binnen getanktquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:12 schreef Koskesh het volgende:
[..]
of een rosé of wat fris.
Nee doe mij maar mug bier! (In nijmegen uiteraard)
[ afbeelding ]
6 Euro per uur betalen om je auto te mogen parkerenquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:03 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Dat kan niet want qua terrassen kan je Arnhem en Nijmegen gewoonweg niet met elkaar vergelijken.
Nijmegen pwnt arnhem hierin best hard.
Fluitjes op het terrasquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:06 schreef speknek het volgende:
Als iemand een rondje geeft en ik krijg een fluitje, dan ledig ik die in zijn gezicht.
Als dat zo is direct een nieuwe bestellen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:19 schreef stamppot het volgende:
[..]
Fluitjes op het terras
Heb je na lang wachten eindelijk je bier, is het in 2 slokken op.
Kan je weer een half uur zitten kniezen voordat je weer bier hebt.
Ik drink eigenlijk alleen maar flessen bier op het terras.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:20 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Als dat zo is direct een nieuwe bestellen.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
6 Euro per uur betalen om je auto te mogen parkeren.
Ja. Inderdaad erg slim.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zet gewoon je auto neer waar je wil man.
quote:
En die debiele rotondequote:Op donderdag 16 juli 2009 12:14 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Alleen het parkeerbeleid van Nijmegen is ruk. En dat er overal van dat ongeschoren, stinkende, linkse krakerstuig zit.
Die rotonde is voor masters, mensen die helemaal stressen als ze m moeten nemen zijn de debielen, wikwakka.quote:
Ik vrees toch dat tijdens de zomerfeesten een rondje in Nijmegen aanzienlijk duurder isquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:05 schreef Timmor het volgende:
Nog een paar dagen en dan..... ZOMERFEESTEN!!!GEVELCONCERT!!!!
![]()
Plastic bekertjes zijn voor de toeristen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vrees toch dat tijdens de zomerfeesten een rondje in Nijmegen aanzienlijk duurder is
En in slechtgetapte platic berkertjes
Capital of Gelderlandquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |