Je hebt gesolliciteerd bij Schoonenberg?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:49 schreef heiden6 het volgende:![]()
Vandaag sollicitatie gehad, ik hoor maandag meer.
Nee, meneer Gaaikema.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je hebt gesolliciteerd bij Schoonenberg?
heb jij de sodom en gomorra bbq niet al maandenlang in je agenda staanquote:
Ik ben nog aan het twijfelen welk vlees ik moet meenemen. Iemand een suggestie?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als ik dat vooraf wist had ik Iskender gemaakt
Mijn kilo kip staat in de marinade, voor sate.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het twijfelen welk vlees ik moet meenemen. Iemand een suggestie?
Ja, die heb ik niet al maandenlang in mijn agenda staanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb jij de sodom en gomorra bbq niet al maandenlang in je agenda staan?
en daarom ben jij geen harde kernquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:04 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ja, die heb ik niet al maandenlang in mijn agenda staan.
Klopt, maar ik heb dan ook nooit geclaimed dat wel te zijnquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en daarom ben jij geen harde kern![]()
![]()
Loop naar het centrum en beroof een wlllekeurige voorbijganger van haar koelbox. (ja drie uur voordat er ook maar iets gaat gebeuren zit iedereen al klaar nu in het centrum)quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het twijfelen welk vlees ik moet meenemen. Iemand een suggestie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |