Jij bent wel met je neus in de boter gevallen, de eerste 50 minuten waren een drama...quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:01 schreef Damzkieee het volgende:
En 4-0. Amoah.
Wat een zooitje daar achterin bij die gasten
Geluk dwing je afquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:03 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Jij bent wel met je neus in de boter gevallen, de eerste 50 minuten waren een drama...
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:08 schreef DirkZz het volgende:
Ik vind lurling een grote lul, maar wel een lekkere goal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
En dat zit er wel in. Armenië uit is altijd lastig. Het is nog lang niet gespeeld.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:19 schreef DirkZz het volgende:
Maarja, als ze daar in dat land met 7-0 verliezen liggen ze er alsnog uit he.
Ah ok. Ik las alleen Omroep Brabant ergens.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:18 schreef Wilskracht het volgende:
NOS Sportjournaal
22.30-22.40 uur (Ned3):
Tour de France:
Tonnerre-Vittel
Hockey:
Champions Trophy
Nederland-Argentinië
Voetbal:
Europa League
NAC Breda-Gandzasar Kapan
[..]
Ja daarom, ik bedoel maar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En dat zit er wel in. Albanië uit is altijd lastig. Het is nog lang niet gespeeld.
Gelukkig dan maar dat ze naar Armenië moeten, of is dat net zo lastig?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En dat zit er wel in. Albanië uit is altijd lastig. Het is nog lang niet gespeeld.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:23 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat ze naar Armenië moeten, of is dat net zo lastig?
Doe HIER Evert ten Napel na #8quote:
Waar?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:14 schreef Prosac het volgende:
Net de beelden gezien.. dat Gandzasar is echt van een niveautje zondag 2e klasse..
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er staan sowieso gifjes in dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |