quote:
Een half jaartje maar.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Joey!!!
Maarre, Lion King ben ik geweest! In Scheveningen! Heb alleen het begin gemist omdat ik aan het parkeren was, we waren ruim op tijd gegaan maar het was ineens heel warm, en strand, dus druk...
wat/wie was je?
(ik nog denken aan musicals van kleinere groepen als Opus One ofzo, maar je bent dus gewoon een "echte"...)
Dan gaan we er gewoon van uit dat ik je gezien heb...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:59 schreef Patch het volgende:
[..]
Een half jaartje maar.
90% van de tijd was ik Timon, overige 10% Ed de Hyena
Welke van de 6?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat ik maar troost zoek bij mijn kassameisje.....
Mijne heeft een hoofdoekje om en is niet zo ordinair.... hoewel ze vind mij wel leuk....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:08 schreef Patch het volgende:
[..]
Welke van de 6?
Blijven wel erg leuke liedjes
hoofddoekje hangt over haar ogen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijne heeft een hoofdoekje om en is niet zo ordinair.... hoewel ze vind mij wel leuk....
Zou best kunnen..... Zoals ik al zei ze vindt mij wel leuk dus of mijn indruk van haar goed is.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:12 schreef Patch het volgende:
[..]
hoofddoekje hangt over haar ogen?
![]()
sorry, was echt een open deur...
Maarre, ik snap dat het een stuk makkelijker is om iemand via een forum ten huwelijk te vragen, maar je kan haar toch een keer mee uit vragen? Zij mag op je lijst van mij hoor...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:10 schreef mr_anonimous het volgende:
.... hoewel ze vind mij wel leuk....
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:21 schreef tombolafan het volgende:
Lekker positief over jezelf hoor...
[..]
Maarre, ik snap dat het een stuk makkelijker is om iemand via een forum ten huwelijk te vragen, maar je kan haar toch een keer mee uit vragen? Zij mag op je lijst van mij hoor...
vooroordelen vooroordelen...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze draagt een hoofddoek.... ik ben rooms-katholiek..... ik denk niet dat ze mag van haar omgeving....
Geen vooroordelen hoor al eerder ervaring mee gehad...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vooroordelen vooroordelen...Minpuntje
Met haar? Zo nee, dan is het toch alles over een kam scheren...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geen vooroordelen hoor al eerder ervaring mee gehad...
Nee niet met haar.... misschien heb je gelijk misschien moet ik het maar eens proberen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Met haar? Zo nee, dan is het toch alles over een kam scheren...
Ciao Patchquote:
ah mooi, ik ben moe maar ik wil nooit iets missen...quote:
Oh en morgen heb ik het redelijk druk... wordt misschien heeeeeeeeeeeeel even rond 6en online, maar anders tot zondag!!!!quote:
wat vroeg!!!quote:
doeidoeiquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat vroeg!!!![]()
en ik ben weer weg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |