Het weer niet zo best? Ben je natgeregend dan toen je aan t surfen was?quote:Op zondag 19 juli 2009 13:21 schreef toma het volgende:Gefeliciteerd Crazy.
Gisteren gaan surfen op de surfplas in Goirle. Super tof ondanks dat het weer niet zo best was.
Komt meer omdat het de eerste keer was dat ik ging surfen en de wind nogal sterk was. Soms kwamen er vlagen van verschillende hoeken en dat is best irritant als je het nog niet goed kuntquote:Op zondag 19 juli 2009 13:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het weer niet zo best? Ben je natgeregend dan toen je aan t surfen was?
Wie? Wat? Waar? Waarom? Hoeveel?quote:Op zondag 19 juli 2009 16:23 schreef styliste het volgende:
[..]
Als jij nou ook meehelpt voor de beestjes wordt je ook groen
Zeer goede avond gisteren inderdaad! Was nu af en toe gene doorkomen aan en dat terwijl ik met een krat vol glazen colaflessen boven m'n hoofd rondloop, erg fijn als mensen dan niet op zij willen gaanquote:Op zondag 19 juli 2009 16:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
Gisteren flink lol gehad in de Ciryhallstreet!
Hmmm op de korte heuvel was het goed te doen, niet te druk, maar wel gezelligquote:Op zondag 19 juli 2009 16:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeer goede avond gisteren inderdaad! Was nu af en toe gene doorkomen aan
Stadhuisstraat ook hoor. Heel erg goede sfeer! Zelfs toen het begon te regenen stond iedereen nog feest te vierenquote:Op zondag 19 juli 2009 16:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmmm op de korte heuvel was het goed te doen, niet te druk, maar wel gezellig
met punt van het krat net op het hoofd tikken... werkt perfect!quote:Op zondag 19 juli 2009 16:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeer goede avond gisteren inderdaad! Was nu af en toe gene doorkomen aan en dat terwijl ik met een krat vol glazen colaflessen boven m'n hoofd rondloop, erg fijn als mensen dan niet op zij willen gaan....
Damn das inderdaad minder zegquote:Op zondag 19 juli 2009 17:01 schreef Guard het volgende:Damn hoor net dat de vriendin van een maat van me is overleden....
damn... gecondoleerdquote:Op zondag 19 juli 2009 17:01 schreef Guard het volgende:Damn hoor net dat de vriendin van een maat van me is overleden....
Nee, verongelukt, maar ik niet precies hoe/wat/waar.....quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:01 schreef Guard het volgende:Damn hoor net dat de vriendin van een maat van me is overleden....
Gecondoleerd...quote:Op zondag 19 juli 2009 17:01 schreef Guard het volgende:Damn hoor net dat de vriendin van een maat van me is overleden....
De koppijn duurde lang! Binnen was het naderhand gelukkig gezellig druk en niet stampesdruk zoals met carnaval.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeer goede avond gisteren inderdaad! Was nu af en toe gene doorkomen aan en dat terwijl ik met een krat vol glazen colaflessen boven m'n hoofd rondloop, erg fijn als mensen dan niet op zij willen gaan....
Yup, stadhuisstraat ben ik te vindenquote:Op maandag 20 juli 2009 00:28 schreef toma het volgende:
Morgen avond nog mensen naar de kermis?
quote:Op maandag 20 juli 2009 00:32 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M is weer thuis van de kermis.
de bbq enzo is allemaal schitterend verlopen.
nu lekker slapen ben echt kapot haha
Nee heb vandaag alleen even een sms gestuurd, hij belt wel wanneer hij eraan toe is...quote:Op maandag 20 juli 2009 00:38 schreef toma het volgende:
@Guard weet je al een beetje hoe en wat er allemaal is gebeurd?
hehe als ik je heb geraakt mijn excusesquote:Op maandag 20 juli 2009 00:29 schreef existenz het volgende:
[..]
De koppijn duurde lang! Binnen was het naderhand gelukkig gezellig druk en niet stampesdruk zoals met carnaval.
YES YES YES YES YES ! SLAAYEERR!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:42 schreef SwiffMeister het volgende:
Goed nieuws voor metaalhoofden en metaalluisteraars.
Ik hoorde vanmiddag van een insider dat Slayer in December naar 013 komt voor 2 optredens. Wanneer precies wist ook hij nog niet.
zeker rond deze tijd hahaquote:Op maandag 20 juli 2009 10:26 schreef Guard het volgende:
Hey Kid, gefeliciteerd![]()
juli is een mooie verjaardagsmaand in het Tilburg-topic
10 uur meestalquote:Op maandag 20 juli 2009 16:48 schreef roysonny123 het volgende:
Kan iemand me zeggen om hoe laat de winkels in de winkelstraat morgen open zijn?
Morgen eventjes stadden en rondje langs kermis als dat daar ergens in de buurt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |