Denk ook op het juiste moment, omdat zijn mentaliteit nu volgens mij veel beter is dan in zijn tijd bij ajax bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:02 schreef pfaf het volgende:
En het fijne aan Zlatan is dat hij ook nog eens de techniek, dribbels, passes van Messi heeft, plus een body en kop.
Snel, sterk, technisch en enorm doelgericht.
Ok, ik houd nu op. Barca heeft in ieder geval gigantisch goede zaken gedaan.
Denk ook op het juiste moment, omdat zijn mentaliteit nu volgens mij veel beter is dan in zijn tijd bij ajax bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:02 schreef pfaf het volgende:
En het fijne aan Zlatan is dat hij ook nog eens de techniek, dribbels, passes van Messi heeft, plus een body en kop.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeg, Zlatan heeft ook zijn eigen topic hoor.
Het grote Zlatan Ibrahimovic topic, deel 7: Transfer?
Hmms.. nu is Alves ook niet de minste als het gaat om vrije trappen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:57 schreef _Mike_ het volgende:
Het is wel duidelijk wie de vrije trappen gaat nemen volgend jaar.
Omdat Eto'o een redelijk grote waffel heeft die hij niet dicht kan houden. Daarnaast heeft hij nog maar 1 jaar contract, die hij niet wil verlengen (omdat hij veel meer wil verdienen) en hij volgend jaar dus gratis weg kan (waardoor Barca hem liever nu voor wat geld kwijt is).quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar waarom moet Eto'o weg??? Dat is toch niet logisch?²
Heb je een crush op Zlatan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:02 schreef pfaf het volgende:
Juist. En Zlatan is de bescheidenheid zelve.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:05 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Omdat Eto'o een redelijk grote waffel heeft die hij niet dicht kan houden.
quote:Op zondag 19 juli 2009 11:06 schreef venomsnake het volgende:
Een nieuw Camp Nou op het water met een capaciteit van van 150.000 zitplaatsen?
http://www.elmundodeporti(...)ual-para-foster.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:¿Te gustaría que el Camp Nou se construyera sobre el mar?
Si| 3506 88 %
No| 483 12 %
total votos| 3989
Volgens mij was de vraag waarom Eto'o weg moest.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:11 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Juist. En Zlatan is de bescheidenheid zelve.
!
quote:De kans dat Samuel Eto'o komend seizoen in het tricot van Internazionale speelt, lijkt bijzonder klein. De aanvaller wil pas volgend jaar het Camp Nou verlaten en gaat alleen deze zomer weg als een club hem een tekenpremie van vijftien miljoen euro en een jaarsalaris van tien miljoen biedt. De Kameroener, die van Barcelona langer vrijaf kreeg, wil maandag met de Catalanen praten. (Diverse Italiaanse en Spaanse media)
Beter juist. Dan komt Barcelona weer terug op Villa.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:39 schreef pfaf het volgende:
Hmm, zonder een nieuwe topspits zal Inter Zlatan ook niet laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |