Daar moet ik dus naartoe vanaf Tilburgquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:58 schreef Isdatzo het volgende:
Terechte klacht. Valkenswaard zal wel weer helemaal vast komen te staan.
* Isdatzo gaat maar fietsen.
Tried that, but failquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:15 schreef El_Psycho het volgende:
Gewoon morgen vrij nemen, zoals ik doe. Morgen zal wel totale chaos worden, met vakantieverkeer erbij en zo
Maandag zal het wel meevallen... De vakanties zijn begonnen en niemand vertrekt op een maandag, dus geen sleurhutten.
Wat kom jij hier doenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:12 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Daar moet ik dus naartoe vanaf Tilburg
In 2003 waren ze al aan het breken en bouwen, vanwege de eerste verbreding en de aanleg van spitsstroken. Toen dat klaar was, heeft men vrijwel direct besloten om de weg nogmaals te gaan verbreden. De geplande einddatum is medio 2010, maar grote infrastructurele projecten willen nog wel eens uitlopen. De overlast blijft dus nog wel even.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik heb in 2006 in Eindhoven gewerkt en toen was alles al op de schop!
einde project zou 12 januari 2011 zijn las ik laatst. Maar over het algemeen doen ze het erg netjes en heb je als automibilst er weinig last van.... alleen dit weekend dan....quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:32 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
In 2003 waren ze al aan het breken en bouwen, vanwege de eerste verbreding en de aanleg van spitsstroken. Toen dat klaar was, heeft men vrijwel direct besloten om de weg nogmaals te gaan verbreden. De geplande einddatum is medio 2010, maar grote infrastructurele projecten willen nog wel eens uitlopen. De overlast blijft dus nog wel even.
Ik woon niet zo ver van de Randweg in zuiden van Eindhoven. Toen ze daar aan het bouwen en slopen waren, hebben we daar nog wel eens en beetje geluidsoverlast van gehad. Als je trouwens op luchtfoto's kijkt hoe de weg van Leenderheide richting De Hogt loopt, dan lijkt het wel alsof ze dronken waren toen ze de boel asfalteerden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:34 schreef Spooky4u het volgende:
einde project zou 12 januari 2011 zijn las ik laatst. Maar over het algemeen doen ze het erg netjes en heb je als automibilst er weinig last van.... alleen dit weekend dan....
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:03 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Zijn er meer bedrijven in Valkenswaard dan MCB?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |