Nee helaas! Dat is het enige nadeel aan die console...quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:21 schreef jslavenburg het volgende:
Zit er geen draadloos ingebouwd in die pleuriszooi? En dat ding is nog wel zo groot
Kan er zo nog 300 opnoemenquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:23 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nee helaas! Dat is het enige nadeel aan die console...
Bron? Link? Interessant. Kost dat?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:23 schreef Trollface. het volgende:
Koop een goedkope router, pleur er DD-WRT op en gebruik hem als Bridge. Zo heb ik het gedaan.
Wel voor games, niet voor hardware... Is dat dan ook goedkoper?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:25 schreef Scarface2004 het volgende:
klacht : ts heeft nog nooit van import gehoord
Ik wou net zeggenquote:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/662quote:
- Tyfus herriequote:
dit dusquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:34 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
- Tyfus herrie
- Schijtcontroller
- Betalen om online te kunnen gamen
- Geen draadloos
- Geen boeiende games die exclusive zijn
- Hij is goedkoper dan de PS3, maar dat geld wint microsoft na een paar jaar toch weer terug met online fee.
- RROD zooi
- Makkelijk te kraken, slecht beveiligd dus
- Microsoft
- Enz.
Ik tel er 9. Waar blijft de rest?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:34 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
- Tyfus herrie
- Schijtcontroller
- Betalen om online te kunnen gamen
- Geen draadloos
- Geen boeiende games die exclusive zijn
- Hij is goedkoper dan de PS3, maar dat geld wint microsoft na een paar jaar toch weer terug met online fee.
- RROD zooi
- Makkelijk te kraken, slecht beveiligd dus
- Microsoft
- Enz.
- Enz. staat voor enzovoort. Zou ze graag willen uitschrijven, maar ben over een klein half uur wegquote:
nee.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:23 schreef sinadO het volgende:
Nee helaas! Dat is het enige nadeel aan die console...
Smoesjes. Je overdrijft als de tering.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:37 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
- Enz. staat voor enzovoort. Zou ze graag willen uitschrijven, maar ben over een klein half uur weg
Ik niet, ik kan er tenminste wat opnoemen. Jij niet over de PS3 zo te zien, ga lekker terug naar je stofzuiger en strijkijzerquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Smoesjes. Je overdrijft als de tering.
Ben je lekker?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Smoesjes. Je overdrijft als de tering.
Klopt idd helaas vaak welquote:
Ja, fatsoenlijk geplaatste analoge stick, rumble functie en rugknoppen waar je vingers niet van afglijden, das idd een stuk minder dan de controller van de PS3.quote:- Schijtcontroller
En vreemd genoeg een drukkere community hebben dan de PS3 waarbij het online game gratis is...quote:- Betalen om online te kunnen gamen
/care, trek een utp kabeltje, levert ook een stuk minder lag opquote:- Geen draadloos
vrij persoonlijke mening, mijns inziens heeft de X360 een stuk meer leuke exclusives dan de PS3quote:- Geen boeiende games die exclusive zijn
Ja, goedkoper zijn is idd een argument om de 360 niet te kopen??quote:- Hij is goedkoper dan de PS3, maar dat geld wint microsoft na een paar jaar toch weer terug met online fee.
Probleem van het verledenquote:- RROD zooi
En waarom is dat voor de gemiddelde gamer een issue?quote:- Makkelijk te kraken, slecht beveiligd dus
Nee, sony zal een lekkere reputatie hebben qua bedrijfsvoeringquote:- Microsoft
Ik mis nog circa 295 argumenten?quote:- Enz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |