Nee helaas! Dat is het enige nadeel aan die console...quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:21 schreef jslavenburg het volgende:
Zit er geen draadloos ingebouwd in die pleuriszooi? En dat ding is nog wel zo groot
Kan er zo nog 300 opnoemenquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:23 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nee helaas! Dat is het enige nadeel aan die console...
Bron? Link? Interessant. Kost dat?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:23 schreef Trollface. het volgende:
Koop een goedkope router, pleur er DD-WRT op en gebruik hem als Bridge. Zo heb ik het gedaan.
Wel voor games, niet voor hardware... Is dat dan ook goedkoper?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:25 schreef Scarface2004 het volgende:
klacht : ts heeft nog nooit van import gehoord
Ik wou net zeggenquote:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/662quote:
- Tyfus herriequote:
dit dusquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:34 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
- Tyfus herrie
- Schijtcontroller
- Betalen om online te kunnen gamen
- Geen draadloos
- Geen boeiende games die exclusive zijn
- Hij is goedkoper dan de PS3, maar dat geld wint microsoft na een paar jaar toch weer terug met online fee.
- RROD zooi
- Makkelijk te kraken, slecht beveiligd dus
- Microsoft
- Enz.
Ik tel er 9. Waar blijft de rest?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:34 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
- Tyfus herrie
- Schijtcontroller
- Geen draadloos
- Geen boeiende games die exclusive zijn
- Hij is goedkoper dan de PS3, maar dat geld wint microsoft na een paar jaar toch weer terug met online fee.
- RROD zooi
- Makkelijk te kraken, slecht beveiligd dus
- Microsoft
- Enz.
- Enz. staat voor enzovoort. Zou ze graag willen uitschrijven, maar ben over een klein half uur wegquote:
nee.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:23 schreef sinadO het volgende:
Nee helaas! Dat is het enige nadeel aan die console...
Smoesjes. Je overdrijft als de tering.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:37 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
- Enz. staat voor enzovoort. Zou ze graag willen uitschrijven, maar ben over een klein half uur weg
Ik niet, ik kan er tenminste wat opnoemen. Jij niet over de PS3 zo te zien, ga lekker terug naar je stofzuiger en strijkijzerquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Smoesjes. Je overdrijft als de tering.
Ben je lekker?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Smoesjes. Je overdrijft als de tering.
Klopt idd helaas vaak welquote:
Ja, fatsoenlijk geplaatste analoge stick, rumble functie en rugknoppen waar je vingers niet van afglijden, das idd een stuk minder dan de controller van de PS3.quote:- Schijtcontroller
En vreemd genoeg een drukkere community hebben dan de PS3 waarbij het online game gratis is...quote:- Betalen om online te kunnen gamen
/care, trek een utp kabeltje, levert ook een stuk minder lag opquote:- Geen draadloos
vrij persoonlijke mening, mijns inziens heeft de X360 een stuk meer leuke exclusives dan de PS3quote:- Geen boeiende games die exclusive zijn
Ja, goedkoper zijn is idd een argument om de 360 niet te kopen??quote:- Hij is goedkoper dan de PS3, maar dat geld wint microsoft na een paar jaar toch weer terug met online fee.
Probleem van het verledenquote:- RROD zooi
En waarom is dat voor de gemiddelde gamer een issue?quote:- Makkelijk te kraken, slecht beveiligd dus
Nee, sony zal een lekkere reputatie hebben qua bedrijfsvoeringquote:- Microsoft
Ik mis nog circa 295 argumenten?quote:- Enz.
Geen probleem.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:32 schreef sinadO het volgende:
Thanks Trollface, hier ga ik eens naar kijken!
Nadelen PS3:quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:44 schreef kurk_droog het volgende:
- Tyfus herrie
- Schijtcontroller Objectief, imo is hij beter dan de PS3 en Wii.
- Geen draadloosDe controller is draadloos, alleen internet niet ingebouwd.
- Geen boeiende games die exclusive zijn Dat kan je nog makkelijker van de PS3 zeggen.
- Hij is goedkoper dan de PS3, maar dat geld wint microsoft na een paar jaar toch weer terug met online fee. Herhaling van vorige punt.
- RROD zooi Allang gefixt.
- Makkelijk te kraken, slecht beveiligd dus En dat is een slecht ding waarom?
- MicrosoftJuist ja
- Goedkope hardware zit erin Als hij het goed doet, zie ik geen probleem met de hardware.
- versies die krassen maken Zie RRoD.
- oververhitting Zie RRoD.
- geen accu in controller die het lang volhouden Batterijen werken net zo goed.
- niet full HD Bullshit.
- sowieso dvd ladeWat is er mis mee?
- Weinig multimedia functies Bullshit.
- design Ik zie er niks mis mee.
- enz Dus je enige punt dat water heeft gehouden is betalen om online te kunnen gamen, de herrie die hij maakt en geen ingebouwde draadloos.
dat dusquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:23 schreef Trollface. het volgende:
Koop een goedkope router, pleur er DD-WRT op en gebruik hem als Bridge. Zo heb ik het gedaan.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:43 schreef PP. het volgende:
[..]
Klopt idd helaas vaak wel
Zit volgensmij zelfs boven de geluidsoverlast grens
[..]
Ja, fatsoenlijk geplaatste analoge stick, rumble functie en rugknoppen waar je vingers niet van afglijden, das idd een stuk minder dan de controller van de PS3.
Dat jij gehandicapte klauwen heb zodat hij in jou hand past kan ik ook niet helpen...
[..]
En vreemd genoeg een drukkere community hebben dan de PS3 waarbij het online game gratis is...
Grootte maakt niet uit, gaat om de gamers.
[..]
/care, trek een utp kabeltje, levert ook een stuk minder lag op
Gaat niet als de bekabeling hier in huis vol zit zodat er geen kabel getrokken kan worden. En op de PS3 heb ik geen lag, en op de XBOX 360 wel volgens jou.
[..]
vrij persoonlijke mening, mijns inziens heeft de X360 een stuk meer leuke exclusives dan de PS3
Noem eens 1 boeiende exclusive title
[..]
Ja, goedkoper zijn is idd een argument om de 360 niet te kopen??
En gold is geen verplichting zover ik weet.
Nee maar met Silver kan je niet online gamen
[..]
Probleem van het verleden
Alsnog een probleem wat de PS3 niet heeft.
[..]
En waarom is dat voor de gemiddelde gamer een issue?
Je wilt wel veilig en goed kunnen gamen? Ooh wacht, 2 dingen die niet op de xbox kunnen, vergetenHet is voor de gamer niet zo zeer een issue, maar het laat zien hoe budget de Xbox is.
[..]
Nee, sony zal een lekkere reputatie hebben qua bedrijfsvoering
Beter dan Microsoft
[..]
Waar lees jij dat ik iets tegen de PS3 heb? Sukkel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:41 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik niet, ik kan er tenminste wat opnoemen. Jij niet over de PS3 zo te zien, ga lekker terug naar je stofzuiger en strijkijzer(Nixbox en de grote controller)
jslavenburg is niet ouder dan 12.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:41 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik niet, ik kan er tenminste wat opnoemen. Jij niet over de PS3 zo te zien, ga lekker terug naar je stofzuiger en strijkijzer(Nixbox en de grote controller)
quote:Ja, fatsoenlijk geplaatste analoge stick, rumble functie en rugknoppen waar je vingers niet van afglijden, das idd een stuk minder dan de controller van de PS3.
100 Canadese Dollarsquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:26 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wel voor games, niet voor hardware... Is dat dan ook goedkoper?
Kwestie van wennen. That's all.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Rumble zit erin, betere accu zit erin waar je het ontzettend lang mee volhoudt, minder glijmiddel gebruiken want ze glijden nergens vanaf, analoge sticks moeten juist naast elkaar. Helemaal kk die indeling van xbox.
Ik moet dit ook goedkoop hosselen, kan je me PM-en welke router je hiervoor hebt gekocht?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:32 schreef sinadO het volgende:
Thanks Trollface, hier ga ik eens naar kijken!
Ze moesten wat.. als je ps3 in handen hebt weet je dat je klasse in je handen hebtquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Kwestie van wennen. That's all.
Het enige nadeel van de PS3-controller vind ik, dat ie zo ontzettend licht is.
Het lijkt net alsof je niks in je handen hebt.
Ik kan je zeggen dat ík er een WRT54G2 van Linksys voor heb gekocht, maar ik wou ook Linksys-kwaliteit.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:56 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Ik moet dit ook goedkoop hosselen, kan je me PM-en welke router je hiervoor hebt gekocht?
Jij haalt het gemiddelde inderdaad flink omlaag.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:58 schreef intraxz het volgende:
De gemiddelde leeftijd in dit topic is ongeveer 13.
Hahahahaha! Die had ik niet verwacht!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij haalt het gemiddelde inderdaad flink omlaag.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze moesten wat.. als je ps3 in handen hebt weet je dat je klasse in je handen hebt
Zeker nooit de dualshock geprobeerd? Zit tussen het gewicht van je xbox controller en je dildoquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Kwestie van wennen. That's all.
Het enige nadeel van de PS3-controller vind ik, dat ie zo ontzettend licht is.
Het lijkt net alsof je niks in je handen hebt.
In een kamertje van 2x2 en een Trust 2.0 geluidssetje wel ja.quote:
Beter dan die Playstation meuk, daar krijg je kramp van in je poten. Die dingen zijn gemaakt voor kinderhandjes.quote:- Schijtcontroller
Iedereen weet dat Xbox-Live vele malen beter is dan die Sony Online meukquote:- Betalen om online te kunnen gamen
Alsof ik uberhaupt draadloos wil. Als er iets onbetrouwbaar is..quote:- Geen draadloos
Kwestie van smaakquote:- Geen boeiende games die exclusive zijn
Je betaalt dan wel een maandbedrag voor Xbox Live maar daar krijg je tenminste kwaliteit voor terug.quote:- Hij is goedkoper dan de PS3, maar dat geld wint microsoft na een paar jaar toch weer terug met online fee.
Niet meer, en prima afgehandeld.quote:- RROD zooi
Wat een poepargumentquote:- Makkelijk te kraken, slecht beveiligd dus
Nog zo'n poepargument.quote:- Microsoft
Die is ook sterkquote:- Enz.
Waar heb je het over gast.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:44 schreef JulesWinnfield het volgende:
Ik had dat ding laatst eruit gehaald, kon dat kankerapparaat gewoon nog steeds online.
80 euro weggegooid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |