quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:22 schreef Saffier het volgende:
even vanaf mijn foon; alles goed gegaan vannacht. Behalve oorpijn heeft M. geen last. De spierpijn komt nog wel denk ik. Hij heeft goed geslapen, ik ben brak van het 'waken' en wakker maken. In zijn zij heeft hij een schaaf zitten van de deur. Lief dat jullie aan ons denkenik zal later vanaf de pc nog even een foto posten van de auto.
LB goed dat je even helemaal wordt nagekeken. Gaaf rokje!!
Fee sterkte met je koppie
Jelief veel succes! Ik duim zeker
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:24 schreef Stout het volgende:
Fijn dat het goed is gegaan Saffier...ik hoop dat de spierpijn ook mee gaat vallen.
Betrapt, je bent een vrouwquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:37 schreef aeque het volgende:
* aeque neemt plaats
even ontstressen hoor
Haha neequote:
De wijde hemelquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:00 schreef snoopy het volgende:
Lekker Rocka![]()
LB, ga jij maar even relaxen tussen 5 en 7. Lijkt me een goeie!
Iemand nog goede vakantieboekentips? Stieg Larson heb ik al helemaal gelezen. En het genre Saskia Noort en consorten is niet echt mijn ding.
Ja serieus, ze willen je dood hebben hè?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:00 schreef Pandora73 het volgende:
Freecell, met je evil poez, die van mij zit ook in het complot hoor!
Wat zij zegt...quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
De wijde hemel
Duizend schitterende zonnen
Haar naam was Sarah
De eerste twee hebben we met de leesclub gelezen en zeker 'Duizend schitterende zonnen' vond ik erg mooiHaar naam was Sarah ben ik nu in bezig en belooft ook veel goeds
Wij hebben een la volquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:36 schreef Stout het volgende:
Iemand nog pleisters ? Kind is aan het skeeleren en ik heb geen pleisters in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |