Ja,... net aan inderdaad. Zit op sommige dagen op de grens! Maar erg herkenbaar wat je schrijft! En zo waar. Politieagent spelen en al die 'waarom en mag ik' vragen zuigen me momenteel leeg!quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ohhh wat erg Gijs... koffie gemorst.
Maar serieus, chill the fuck up nou.. neem een dag vrij anders (als je die nog niet hebt)
Herkenbaar soieso.. uitslapen is er niet meer bij, iedere dag 6 uur is het tijd, soms ook eerder. Beneden komen, met je voet op een duploblok staan, van de pijn snel je andere voet neerzetten, bovenop een plastic speelgoed vork. Je gaat zitten, de hond vliegt naar je toe want moet plassen en in dr jeugdig enthausiasme pist ze een klein beetje. De katten verontwaardigd roepend in koor "waar blijft ons eten, ik moet zo naar buiten".
De eerste komt beneden terwijl je speelgoed aan het ruimen bent van de vorige dag, de avond ervoor echt geen puf meer voor gehad. "Mag ik een flesje pap", de andere komt beneden en word meteen onderuit gegooid door haar vriendelijke zus, gekerm, aanspreken, toespreken, opruimen, en vooral ze bezig houden. Savonds kapot, sochtends weer vroeg op.
Daarom krijgen we kinderen als we het sterkste zijn in ons leven Gijs, omdat we het aankunnen, net aan.
Das een flinke!!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:38 schreef Bastard het volgende:
Maar mn broertje heeft er sinds vandaag een dochter bij, Juliet van bijna 4000 gram!!
Snap het Gijsquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... net aan inderdaad. Zit op sommige dagen op de grens! Maar erg herkenbaar wat je schrijft! En zo waar. Politieagent spelen en al die 'waarom en mag ik' vragen zuigen me momenteel leeg!
Je begrijpt het beter dan WIE dan ook lees ik! Ik raak op,.... moet even energie vinden. Even bijtanken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Snap het GijsBen soms blij als ik naar mn werk kan, er zijn van die dagen dat je zelf niet in je vel zit, en de kinderen zich vervelen en elkaar gaan vervelen, "ik wil dit, die deed dat, zij begon, ik had dat potlood" onderwijl allerlei dingen doen die ze niet mogen doen, nee je mag niet met potlood op het behang tekenen, blijf met je tengels van het stopcontact af, trek niet aan de oren van de hond, laat die kat slapen, ruim je rommel eens op, waarom heb je in je broek geplast, nee je krijgt geen koekje je had je brood moeten eten"
En helemaal kut als je alleen er voor staat, bij mn vrouw sweekends aan het werk of avonddienst.. bij jou nu al weken zo
Die dooddoener komt nog eens terug Gijs ben ik bang.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:56 schreef Magneet het volgende:
waarom vragen zeg ik altijd : omdat verder geef ik geen uitleg en tot nu toe accepteerd Merlijn dat nog. Als je uitlegt krijg je toch weer een waarom vraag.
Dat even bijtanken is inderdaad nodig hoor.. al is het soms maar 10 minuten.. even 10 minuten de kinderen niet in de gaten hoeven te houden.. even lekker douchen ofzo.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je begrijpt het beter dan WIE dan ook lees ik! Ik raak op,.... moet even energie vinden. Even bijtanken.
mjah vooruit moet toegeven dat het omdat volgt eigenlijk op dingen die ik ook niet weet. Uitleggen doen we wel maar als er dan weer 3 keer een waarom komt dan kotm er een omdat terug. Bij ons gaan ze op de trap ipv naar boven, dan hebben we er toch meer zicht op op wat ze dan aan het doen zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die dooddoener komt nog eens terug Gijs ben ik bang.
Ik probeer altijd uitleg te geven, "het mag niet want.. begrijp je dat?" en als ze dan weer iets doen zet ik ze op de gang.. kom ik later kijken als ze gestopt zijn met verongelijkt huilen. "Waarom heb ik je op de gang gezet?" en ze weten het wel hoor.. als ze het niet weten kom ik later nog eens terug, denk er maar over na. Nou is Amber nog geen prater, vraag ik dat niet, maar leg ik het nog maar eens uit. Jasmijn weet het wel, verwacht ik ook antwoord en een "sorry" als dat nodig is.
En mocht het dan nog een keer gebeuren in zeer korte tijd, bijvoorbeeld voor de 3e keer in een uur tijd dr zusje op de grond gesmeten.. krijgt ze een pets voor dr hoofd en een bulderend "En nou opzouten naar je kamer jij!!"
absoluut, echt ik ben naar de kloten als ik een dag de koters heb gehad, geen idee hoe Randa dat overleeft.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat even bijtanken is inderdaad nodig hoor.. al is het soms maar 10 minuten.. even 10 minuten de kinderen niet in de gaten hoeven te houden.. even lekker douchen ofzo.
Of kinderen op tijd naar bed, even de avond lekker voor jezelf.
Ja tot zo Gijsquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:08 schreef Magneet het volgende:
maar goed ik ga de laptop inpakken, tot in Nederland Gijsjes.
Hij is tenminste nog getrouwd, ik moet het elke week met een ander doenquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij is tenminste nog getrouwd, ik moet het elke week met een ander doen
Ja verschrikkelijk is dat inderdaadquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga je gamen? Muziek luisteren,.... Paar films checken?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:07 schreef Bastard het volgende:
Oh ik heb het lekker hee Gijs.. over een pauze gesproken, morgen gaat Tam met de meiden een weekend naar dr ouders.. HELE HUIS VOOR MIJZELF!
Ik blijf thuis om op de kleine Baron te passen, en Fayka natuurlijk.. lekker.
Met een andere hand bedoel je? De ene week de linker, de andere week de rechter.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beetje lotion erbij soms.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met een andere hand bedoel je? De ene week de linker, de andere week de rechter.
Maar je had toch iets met die chick van fok.games?quote:
Dat is al lang niet meer, maar ik ben er wel mee naar Brussel geweest ja.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar je had toch iets met die chick van fok.games?
Ik las op je blog dat je er zelfs mee naar Brussel bent geweest?
Ja.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga je gamen? Muziek luisteren,.... Paar films checken?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:19 schreef Chocobo het volgende:
Ja Noot,... vertel eens wat over je sexleven
Gewoon een ongecompliceerde sexrelatie dus?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is al lang niet meer, maar ik ben er wel mee naar Brussel geweest ja.
Als ik dat thuis op de dressoir zet ben ik bang dat ik een nieuwe vrouw kan gaan zoeken.quote:
Mijn nieuwe blog gelezen? Die ga ik op de dressoir zetten in mijn nieuwe huisquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik dat thuis op de dressoir zet ben ik bang dat ik een nieuwe vrouw kan gaan zoeken.
Nee, dat is ook al lang niet meerquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gewoon een ongecompliceerde sexrelatie dus?
Zouden we bij die LE een zwaard ofzo krijgen? Ze moeten wel over die NVG van MW2 gaan natuurlijk!quote:
Ik kan haar onderbroekje zien. Hihihiquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn nieuwe blog gelezen? Die ga ik op de dressoir zetten in mijn nieuwe huis
http://www.otadesho.com/18-gwendolyn-alter/
Hahaha, serieus, hoeveel foto's kun je maken van zo'n beeldjequote:Op donderdag 16 juli 2009 10:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn nieuwe blog gelezen? Die ga ik op de dressoir zetten in mijn nieuwe huis
http://www.otadesho.com/18-gwendolyn-alter/
In een studentenhuis wonen rond je 30e ook!quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik blijf het een beetje kansloos vinden Sjo
Ik vind m wel mooi eigenlijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, serieus, hoeveel foto's kun je maken van zo'n beeldjeEn dat rokje dat omhoog wappert en je daardoor d'r broekje kan zien
Ik blijf het een beetje kansloos vinden Sjo
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind m wel mooi eigenlijkHet is die style op en top.. en ze is netjes, lief, mooi
Ik kan wel gaan zeggen dat ik niet in een studentenhuis woon, maar dat maakt je verder niet uit volgens mijquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
In een studentenhuis wonen rond je 30e ook!
Misschien ben je andere talenten van jezelf aan het ontdekken, alleen maar mooi!quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet wat ik heb. Zit in een rare fase. Zoek nieuwe dingen, hobbies,... smaak veranderd,... ik weet het ook niet! Ben zelfs aan het tekenen,... ga zo maar door! Voel me creatief![]()
Maar Gijs.. je woont toch nog steeds op de campus.. tis toch niet dat je een eigen huis hebt, 2 slaapkamers, woonkamer, keuken apart enzo? Was naar je moeder, reizen met de trein op OV, genieten van de voordelen van het korpsbal zijn... of heb ik je nou al zolang niet meer gezienquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan wel gaan zeggen dat ik niet in een studentenhuis woon, maar dat maakt je verder niet uit volgens mij
Ik heb mijn eigen woonkamer en slaapkamer, keuken is wel gedeeld. Ik doe mijn eigen was, heb geen OV meer en ben nooit lid geweest van het corps. Van mijn studie hoef ik nog maar een paar vakken en ik kan gaan afstuderen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar Gijs.. je woont toch nog steeds op de campus.. tis toch niet dat je een eigen huis hebt, 2 slaapkamers, woonkamer, keuken apart enzo? Was naar je moeder, reizen met de trein op OV, genieten van de voordelen van het korpsbal zijn... of heb ik je nou al zolang niet meer gezien
Nog steeds die chubby voor me als ik aan je denk.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:38 schreef Bastard het volgende:
Maar mn broertje heeft er sinds vandaag een dochter bij, Juliet van bijna 4000 gram!!
Dus je woont op de campus.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen woonkamer en slaapkamer, keuken is wel gedeeld. Ik doe mijn eigen was, heb geen OV meer en ben nooit lid geweest van het corps. Van mijn studie hoef ik nog maar een paar vakken en ik kan gaan afstuderen.
Chubby klopt wel nog
Nee, ik woon niet op de campusquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus je woont op de campus.
Mn neef heeft daar ook een kamer gehad.. grote kamer, anex slaapkamer, gedeelde keuken en als je doorliep kwam je in de kamer/slaapkamer van de andere persoon.
Hij heeft nu, nu hij is afgestudeerd, Drs. nog iets .. een huis gekocht in eindhoven, van 5 ton.
Iets over kosten en tijd in rekening brengen bij een klant terwijl ik die niet maak, kan gewoon een dag niks doen en de klant betaald ervoorquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:24 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_duivel__.html?p=1,2
Heb je dan hulp nodig of wat
Preventief afmakenquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:24 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_duivel__.html?p=1,2
Heb je dan hulp nodig of wat
Nou dat lukt op schiphol niet.. of je moet met turkisch airway vliegen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:02 schreef Magneet het volgende:
thuisal fftjes ook trouwens, landde om 12.32 op Eindhoven 8 minuten later stond ik buiten met bagage en alles
daar ben je alleen al zo lang aan het lopen tot waar jeje kocffers op moet halen en dan moeten die nog aankomen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat lukt op schiphol niet.. of je moet met turkisch airway vliegen.
Maar Gijs, wie wil er nu naar Eindhoven?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat lukt op schiphol niet.. of je moet met turkisch airway vliegen.
scheelt maar een uur rijden, keuze is simpel daranaast wordt er ook niet vanaf schiphol op Katowice gevlogenquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar Gijs, wie wil er nu naar Eindhoven?
Oh ja dat las ik vandaagquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yep, dat is een vork in zn schedel.
Autorit van laatst? Raampje open?quote:
Hou in ieder geval een hand voor je gezichtquote:
Ik hoop dat SEGA eindelijk weer eens een echt goede game kan afleveren! Hou EoE al een tijdje in de gaten!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:49 schreef Chocobo het volgende:
End of Eternity
Sega
http://www.gametrailers.com/video/japanese-tri-resonance-of/52155
[ afbeelding ]
Geweldige filmpjes hoor,... voelt aan als een volwassen Skies of Arcadia! Hij staat ook op mijn checklist nu!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop dat SEGA eindelijk weer eens een echt goede game kan afleveren! Hou EoE al een tijdje in de gaten!
Hij staat er bij mij ook bij. Kun je die collector's software eigenlijk gebruiken voor een wishlist? Ik heb nu een excell voor collectie en wishlist en een worddoc met daarin welke game en bluray ik per maand ga kopen (heb met mezelf afgesproken dat ik nog maximaal één game en blu ray per maand koopquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geweldige filmpjes hoor,... voelt aan als een volwassen Skies of Arcadia! Hij staat ook op mijn checklist nu!
Nee volgens mij niet,... misschien in een update? Maar wij kunnen niet updatenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij staat er bij mij ook bij. Kun je die collector's software eigenlijk gebruiken voor een wishlist? Ik heb nu een excell voor collectie en wishlist en een worddoc met daarin welke game en bluray ik per maand ga kopen (heb met mezelf afgesproken dat ik nog maximaal één game en blu ray per maand koop)
Wat een doofus ben ik ook hehquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet,... misschien in een update? Maar wij kunnen niet updaten
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een doofus ben ik ook hehIk ging proberen of die update wel of niet werkte. En nu kan ik maar 50 games invoeren
![]()
Naja, ik vond het toch teveel werk, heb enkel nog m'n NES collectie gedaan en toen had ik geen zin meer
Holy shitquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:31 schreef Chocobo het volgende:
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)us_bbc_wildlife.html
26 euro bij CD Wowquote:17 juli 2009 Resident Evil 5 wachtend op verzending
Gijs,... als je ooit een co-opje wilt doen, laat me dat dan wetenquote:
Ik raak hier hyped voorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:53 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)ion-flashpoint/52834
He jij was redelijk hyped voor AP toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:22 schreef Strolie75 het volgende:
Ik weet het niet met deze game en Alpha Protocol....mijn agenda zit redelijk vol tot halverwege 2010.
Klopt, maar qua RPG kijk ik meer uit naar Mass Effect 2.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He jij was redelijk hyped voor AP toch?
True,... deze games gaan bij mij ook voor! Dit jaar haal ik Demon's Souls, Assassin's Creed 2, Uncharted 2 en SC conviction nogquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klopt, maar qua RPG kijk ik meer uit naar Mass Effect 2.En qua spionnage ga ik liever naar een "echte" actiegame als Splinter Cell Conviction.
Issie er al in goede (niet cam) kwaliteit dan? Ik zit er al maanden op te wachtenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:21 schreef Chocobo het volgende:
Ohhh serieus Gijsjes,... ga 'The Hangover' kijken![]()
![]()
![]()
Demon's Souls ligt als het goed is thuis op me te wachten. Eerst even Persona 4 uitspelen en dan spring ik in het diepe!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
True,... deze games gaan bij mij ook voor! Dit jaar haal ik Demon's Souls, Assassin's Creed 2, Uncharted 2 en SC conviction nog
Lijkt me een leuke film. Ik wacht op de DVD release.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:21 schreef Chocobo het volgende:
Ohhh serieus Gijsjes,... ga 'The Hangover' kijken![]()
![]()
![]()
Ja geweldige versie op pirate!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Issie er al in goede (niet cam) kwaliteit dan? Ik zit er al maanden op te wachten
Ik ben 'm aan het downloaden, thnx!quote:
Subs kan je ook wel vinden denk ik? PSM streamed ook subs mee he wist je datquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben 'm aan het downloaden, thnx!
Subsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Subs kan je ook wel vinden denk ik? PSM streamed ook subs mee he wist je dat? Draait hier vlekkeloos
De PS3 heeft bij mij mooier beeld via PSM. Hele goede transcoding, dus ik kijk meestal via de PS3. Het gaat me overigens niet om het Engels Gijs, maar soms is de audio/voice track te hard of te zacht en dan kan ik het net niet verstaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SubsIk spreek vloeiend Engels hoor
Yes sir me love you long time! Enzo. Verder stream ik alles direct via WMP11 op de 360. Dat is kwalitatief beter dan via WMP11 op de PS3.
En ik heb geen zin in andere programma's.
Daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee, kun je niet je center speaker harder zetten en de rest wat zachter? Dat doe ik meestal met films waarin de voices wat zachter zijn of de omgevingsgeluiden wat harder.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De PS3 heeft bij mij mooier beeld via PSM. Hele goede transcoding, dus ik kijk meestal via de PS3. Het gaat me overigens niet om het Engels Gijs, maar soms is de audio/voice track te hard of te zacht en dan kan ik het net niet verstaan.
Ik heb gewoon 2.1 hier Gijs. Stereo met een subje,...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee, kun je niet je center speaker harder zetten en de rest wat zachter? Dat doe ik meestal met films waarin de voices wat zachter zijn of de omgevingsgeluiden wat harder.
Geen surround soundquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 2.1 hier Gijs. Stereo met een subje,...
Ik heb een hele mooie digitale 7.1 receiver van Panasonic. Daar zit een Yamaha sub aan vast en 2 hele dure Anthony Gallo speakers! Moet alleen nog 5 Anthony Gallo speakers hebben en dan ben ik klaar, maar daar heb ik het geld niet voorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen surround soundAmai Gijs.
Jouw games zijn dus ook niet surround?
Ja leuk. Maar je speelt dus in 2.1quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie digitale 7.1 receiver van Panasonic. Daar zit een Yamaha sub aan vast en 2 hele dure Anthony Gallo speakers! Moet alleen nog 5 Anthony Gallo speakers hebben en dan ben ik klaar, maar daar heb ik het geld niet voor
Tevens breid ik pas in het nieuwe huis echt uit. Geen ruimte en geen geld nu. Tevens zou de hele buurt mee kunnen luisteren met deze oude huizen!
Nee,... 2.0 meestalquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja leuk. Maar je speelt dus in 2.1![]()
![]()
Die speakers zijn 250 Euro per stuk. Vind het wel best zo even. Eerst een nieuwe plasma voor het nieuwe huis. Mijn huidige plasma gaat de slaapkamer inquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, goeie comeback. Als je strax 7.1 hebt is dat wel echt genieten volgens mijToen ik van 2.0 naar 5.1 ging dacht ik dat ik van mijn bank af donderde
Die stap is wmb zooooveel groter als van SD naar HDTV...
Geen LED TV? Of een Philips uit de 9000 serie?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die speakers zijn 250 Euro per stuk. Vind het wel best zo even. Eerst een nieuwe plasma voor het nieuwe huis. Mijn huidige plasma gaat de slaapkamer in
Nee,... ik ga voor NeoPDP!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen LED TV? Of een Philips uit de 9000 serie?
http://www.consumer.phili(...)_NL_CONSUMER%3Dfalse
Oei, ook mooie shit!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... ik ga voor NeoPDP!
http://www.panasonic.nl/h(...)ex.html#anker_133219
Ow, er is ook een OSX-versie. Thuis eens proberen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Subs kan je ook wel vinden denk ik? PSM streamed ook subs mee he wist je dat? Draait hier vlekkeloos
Heerlijk Gijsquote:
Geweldig nieuwsquote:
Regen en wind en kou vind ik maar matig eigenlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:52 schreef Bastard het volgende:
Lekker weertje eigenlijk... ging in mn tshirt de hond uitlaten, warm genoeg, en het miezerde een beetje.. lekker
31,5 graden, zonnetje.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het maar matig weer trouwens!
Fakking wind is er wel ja, jk. Gister was ik nog in St. Maxime beetje jet skiën. Vliegtuig was ik trouwens 2 minuten te laat voor, ze zaten te wachten op mijquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
31,5 graden, zonnetje.Wel af en toe flinke windstoten.
Ook ergens bosbranden, want er vliegen 4 canadairs af en aan over de baai.
Heb je nog een leuk adresje om te jet skien?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Fakking wind is er wel ja, jk. Gister was ik nog in St. Maxime beetje jet skiën. Vliegtuig was ik trouwens 2 minuten te laat voor, ze zaten te wachten op mij
Weer wel snel veranderd, gister 37 graden en nu waai je weg.
Gijs,.... breek je niks?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je nog een leuk adresje om te jet skien?
Alleen de schalen van de fruit de mer.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor 10u op een zondag opstaan is veel te vroeg
Is toch briljant Gijs,... het zal voor je deur staanquote:
Elke dag met een glimlach het gordijn openschuivenquote:Op zondag 19 juli 2009 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is toch briljant Gijs,... het zal voor je deur staan
quote:Op maandag 20 juli 2009 08:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ok.
Gisteren nog ff 2 zaken opgelost in CSI.
Vind het wel te doen.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:10 schreef Bastard het volgende:
[..]Ja joh
Ik begon me snel te vervelen moet ik zeggen.. en bij die tweede wist ik bepaald moment niet meer wat ik moest doen, denk hup uit met die bende.
Terechtquote:Op maandag 20 juli 2009 08:13 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh
34 graden wordt het hier vandaag
Ach deze week word het hier ook weer warmer, lekker temp 25 graden ofzoquote:
Ik las het ja,... wel een lekker tempjequote:Op maandag 20 juli 2009 08:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach deze week word het hier ook weer warmer, lekker temp 25 graden ofzo
Ik heb ook altijd wind tegen op de fietsquote:Op maandag 20 juli 2009 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik las het ja,... wel een lekker tempjeAls die wind nou maar gaat liggen. Trek ik niet!
Daar kon ik altijd zo kwaad om wordenquote:Op maandag 20 juli 2009 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd wind tegen op de fietsZowel op de heenweg als terugweg, want dan issie gedraaid
Haha ja Gijs, heerlijke fuck my life momentenquote:Op maandag 20 juli 2009 09:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daar kon ik altijd zo kwaad om wordenAlsof de natuur tegen je was. Altijd maar wind tegen,.... zelfde als dat ik altijd achter vrachtwagens of dichte bestelbussen sta met mijn auto,... kan nooit wat zien. Zelfde als dat ik als enige net niet links kan voorsorteren omdat de auto voor me net niet genoeg naar voren gaat bij het stoplicht
Fuck my life momenten jaquote:Op maandag 20 juli 2009 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha ja Gijs, heerlijke fuck my life momentenIk vind in de kortste kassarij gaan staan en dan een kassastoring krijgen ook altijd wel ene mooie
http://www.dumpert.nl/med(...)/nasty_crash_f2.htmlquote:Op maandag 20 juli 2009 05:13 schreef kepler het volgende:
http://f2.gpupdate.net/nl(...)ash-op-brands-hatch/18 Jaar ook... Doet me herinneren aan de crash van Tom Pryce heel lang geleden (staat op YouTube als het goed is...)
Ja verschrikkelijk.. hebben ze een product wat niet gescand kan worden.. gaan ze bellen met iemand, die dan moet gaan kijken.. en daar sta je dan achterquote:Op maandag 20 juli 2009 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha ja Gijs, heerlijke fuck my life momentenIk vind in de kortste kassarij gaan staan en dan een kassastoring krijgen ook altijd wel ene mooie
Wat is de KANS danquote:Op maandag 20 juli 2009 09:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)/nasty_crash_f2.html
Beeld er van.. eerst denk je nog.. wat gebeurt er nou.. maar een wiel koppen met 200 Km/h werkt niet goed op je nek.
Of de kassa-medewerker in opleidingquote:Op maandag 20 juli 2009 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk.. hebben ze een product wat niet gescand kan worden.. gaan ze bellen met iemand, die dan moet gaan kijken.. en daar sta je dan achter
quote:Op maandag 20 juli 2009 09:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fuck my life momenten ja
Alllltijd de verkeerde rij bij de Mac. Laatst bij het ziekenhuis mijn parkeerkaart niet kunnen betalen. Chip deed het niet en er was geen wisselgeld voor 20 Euro.
quote:From Mike Partlow to austin *******
Austin, my 7-year-old son was on the computer and he read your very offensive e-mail. Now he is going around telling everyone to "fuck themselves." Me and my wife tried to raise him to be a kid who doesn't curse, but thanks to your profanity, he thinks it is okay. I demand an apology from you.
From austin ******* to Me
You want my apology? Go fuck yourself.
Ik zag m alquote:Op maandag 20 juli 2009 10:46 schreef Chocobo het volgende:
OK,... terug naar de realiteit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 juli 2009 10:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag m al
Dan toch maar terug naar de humor.
Dat is een gave foto hee!!quote:
Gijs! Naar je zin? Waar zit je nu?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:39 schreef kepler het volgende:
Eigen kamer eindelijk
Zelfs met (traag) internet
Je komt je nederlands weer ff ophalen hier?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:39 schreef kepler het volgende:
Eigen kamer eindelijk
Zelfs met (traag) internet
Alle buitenlanders moeten daar altijd zo om lachenquote:Op maandag 20 juli 2009 14:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je komt je nederlands weer ff ophalen hier?
Lekkerrrr hoorrrr
Scchhheeeveningen
Gijs niet om het een of ander, maar jij bent de buitenlander nu hequote:Op maandag 20 juli 2009 14:06 schreef kepler het volgende:
[..]
Alle buitenlanders moeten daar altijd zo om lachen
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:43 schreef Chocobo het volgende:
Daan net,... papa, papa,... wat heeft Mega Mindy grote borsten zeg!![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:09 schreef Bastard het volgende:
Om aan te geven hoe groot dat beest is... hier zit ie verstopt
[ afbeelding ]
Geen probleem, had ook gewoon een werkvisumquote:Op maandag 20 juli 2009 14:13 schreef Magneet het volgende:
kwam je Aussie land makkelijk binnen? Border Patrol is nu op zondag op tv en die doen er al moeilijk over als ze ook maar denken dat iemand komt werken in AUssieland.
Ik lach in mn bed er aan te denken en lag er nog om te gniffelenquote:
En die andere spin in Aus.. ook zo groot.. vangt ieder insect in huis, mensen zetten hem ipv dood te maken vaak gewoon weer buiten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:26 schreef kepler het volgende:
En ja, van de 10 meest giftige slangen ter wereld komen er 10 voor in Australie
Ieder geval lekker weer erbijquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:44 schreef Magneet het volgende:
zow een dag thuis met een ziek kind dat zo ziek is dat hij nu an de tafel zit tekenen( had wel nog koorts vanmorgen, pijn aan z'n keel en hoest z'n longen uit z'n lijf )
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:51 schreef Bastard het volgende:
Jasmijn vanmorgen had ons niet wakker gemaakt.. vreemd maar lekker.
Dus ik sta op om 0600 op, zeg jasmijn ben je wakker? "jawel papa"
Nou komt er maar uit dan hee.. "nee kan niet."
Hoezo kan je niet? "Mn been doet zeer papa"
Dus ik de kamer in.. wat is er dan met je been? "Weet niet doet zeer"
Oh.. misschien op geslapen, moet je even wat mee proberen te bewegen. "Ja zal ik doen.. maar kom niet uit bed"
?
Nou weet je wat.. papa gaat de hond nu even uitlaten.. mama komt je even uit bed halen dan. "Dag papa tot ziens"
Dus kom ik weer thuis, is ze al beneden. Hee doet je been het weer? "Ja.. zitten nu nieuwe batterijen in"
Ah,.. gelukkig tekent hij weerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:44 schreef Magneet het volgende:
zow een dag thuis met een ziek kind dat zo ziek is dat hij nu an de tafel zit tekenen( had wel nog koorts vanmorgen, pijn aan z'n keel en hoest z'n longen uit z'n lijf )
Oh ja.. de Huntsman,, de naam al..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 06:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
En die andere spin in Aus.. ook zo groot.. vangt ieder insect in huis, mensen zetten hem ipv dood te maken vaak gewoon weer buiten.
Niet giftig, doet heel auw als ie je bijt.
En die australiers vinden dat dus een huisspin he.. killen ze niet omdat ie alle insecten binnenshuis opeet.. zetten hem gewoon buiten.quote:
Ik pak mijn kids en ren voor mijn leven Gijsquote:
Haha geweldigquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:51 schreef Bastard het volgende:
Jasmijn vanmorgen had ons niet wakker gemaakt.. vreemd maar lekker.
Dus ik sta op om 0600 op, zeg jasmijn ben je wakker? "jawel papa"
Nou komt er maar uit dan hee.. "nee kan niet."
Hoezo kan je niet? "Mn been doet zeer papa"
Dus ik de kamer in.. wat is er dan met je been? "Weet niet doet zeer"
Oh.. misschien op geslapen, moet je even wat mee proberen te bewegen. "Ja zal ik doen.. maar kom niet uit bed"
?
Nou weet je wat.. papa gaat de hond nu even uitlaten.. mama komt je even uit bed halen dan. "Dag papa tot ziens"
Dus kom ik weer thuis, is ze al beneden. Hee doet je been het weer? "Ja.. zitten nu nieuwe batterijen in"
quote:
woeiquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja.. de Huntsman,, de naam al..
[ afbeelding ]
Het stikt er van Gijs, beter check je braaf je slaapzak even!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:11 schreef kepler het volgende:
[..]
woei
Nog niet tegen gekomen hier
Alleen maar wat Koalas en Kangeroes buiten de stad
Een meteor Gijsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:20 schreef Bastard het volgende:
Wat zal de natuurlijke vijand zijn van zo'n beest.. een tijger?
Een simpele wesp:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:20 schreef Bastard het volgende:
Wat zal de natuurlijke vijand zijn van zo'n beest.. een tijger?
Ook kut beestenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een simpele wesp:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pompilid_wasp
Dit ook:quote:
Gijs die wesp doet niet echt onder qua grootte van die spin geloof ikquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit ook:
[ afbeelding ]
Gewoon zo'n spin dragenDat is alsof Sjo jou even naar huis draagt!
Ik krijg 1 op de 2 keer een time-out, je kan nog maar 3 online friends zien en het is onoverzichtelijker.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:13 schreef Chocobo het volgende:
Zeker een baard, maar is Xbox.com weer helemaal veranderd. Wel cool zo om je hele character te zien
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:54 schreef Chocobo het volgende:
Die wespen,... zeg post eens wat chicks!
Ja is een baard.. ik geef dat karakter zo nu en dan eens iets anders aan.. maar WTFUCK heb ik aan dat ding verder? Staat er maar een beetje irritant te zwaaien en traagheid te veroorzaken op het system. Fail.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:13 schreef Chocobo het volgende:
Zeker een baard, maar is Xbox.com weer helemaal veranderd. Wel cool zo om je hele character te zien
Tering,....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik krijg 1 op de 2 keer een time-out, je kan nog maar 3 online friends zien en het is onoverzichtelijker.
[..]
[ afbeelding ]
Supersnel? Als je je friends aanklikt zie je eerst alleen namen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:34 schreef Chocobo het volgende:
Ik vond de eerdere Xbox.com overzichtelijker! Het huidige dashboard daarentegen is hier echt supersnel! Die vind ik geweldig!
Friends is direct bij mij,... heel snel. Een game pagina laden duurt 2 seconden en dan kan ik downenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Supersnel? Als je je friends aanklikt zie je eerst alleen namen.
Als je een demo wil downloaden (als je hem al kan vinden) dan moet ie eerst alles laden, eer je kan aanklikken.
Voor mij teveel shizzle.
Xbox dashboard op het systeem zelf bedoel ik he
Bij Gijsje is het dezelfde 'snelheid' .. heb je glasvezel wa?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Friends is direct bij mij,... heel snel. Een game pagina laden duurt 2 seconden en dan kan ik downenEn ja,... ik heb het ook over het dashboard. Echt super, maar vreemd dat het traag is bij jou. Alhoewel ik dat wel vaker hoor.
Nee,.... 20MB lijn van Telfortquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij Gijsje is het dezelfde 'snelheid' .. heb je glasvezel wa?
Oh kan dat ook al tegenwoordig.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,.... 20MB lijn van Telfort
Wel een game router met caching
Ik denk het,... alleen VoIP is poep hier. En aangezien ik ga verhuizen over een paar maanden stap ik over naar Tele2quote:
Snap niet waarom, ze scoren vlgs mij het hoogste met uptime (zag ergens een consumentenbanner gisteren) heb er ook absoluut geen klagen over.. misschien mogen ze die decoder eens een andere look geven dan de seventies uitgave maar verder...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:56 schreef Magneet het volgende:
d'r zijn anders ook genoeg mensen die hard wegrennen als hun contract is afgelopen met tele2
Toch scoren ze hoog!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:56 schreef Magneet het volgende:
d'r zijn anders ook genoeg mensen die hard wegrennen als hun contract is afgelopen met tele2
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:07 schreef Bastard het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)cht-superlelijk.html
Zonde man! Dat ding gaat zo hardquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:12 schreef Chocobo het volgende:http://www.break.com/inde(...)et-ski-goes-bad.html
Proestquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zonde man! Dat ding gaat zo hard
http://www.break.com/inde(...)slams-into-semi.htmlGewoon verdwijnen in die vrachtwagen met zn 3 he
Ja, vanaf zaterdag mochten we naar huis toequote:
Heerlijk en welverdiende rust!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja, vanaf zaterdag mochten we naar huis toe.
Even aan het bijkomen met zijn allen van een dikke maand onrust. Gewoon even niets en niemand om ons heen. Geen kraamzorg en andere medisch gezeur. Lekker met zijn 5-en
ik ook hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heerlijk en welverdiende rust!
Had te doen met sjo hoor... ja met jou ook natuurlijk, maar jij moest verplicht chillen en bij hem net andersom!
Terecht,... zodra mijn hoofdpijn van een week voorbij is begin ik ook aan een flesje!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toen was ik nog dronken of net al dronken... of er net tussenin
Nee hoor niet klef, klinkt als een geoliede machine, een prima samenwerking dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
ik ook hoor
Omdat ik wist dat het thuis gewoon goed liep, kon ik rustig mijn tijd uitzitten. Ook al mis je iedereen ontzettend erg. We waren samen een goed team, klinkt misschien klef maar zo voelde het wel
Zodra ik mijn TV meubel heb opgeruimd en alle kabels netjes weg gewerkt zijn ga ik dat ook doenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:10 schreef Quinny het volgende:
OMG... Sjo is foto's aan het maken van zijn game opstelling![]()
quote:
WTFquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:41 schreef Chocobo het volgende:
Wacht even 4 maanden,.... dan krijg je dit bericht
Dear Sjotime,
Unfortunately your registration at NeoGAF did not meet our membership requirements. Therefore your registration was deleted.
Sorry,
NeoGAF
Reply: Fuck itquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:41 schreef Chocobo het volgende:
Dear Sjotime,
Unfortunately your registration at NeoGAF did not meet our membership requirements. Therefore your registration was deleted.
Sorry,
NeoGAF
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:10 schreef Quinny het volgende:
OMG... Sjo is foto's aan het maken van zijn game opstelling![]()
Vaag.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:41 schreef Chocobo het volgende:
Dear Sjotime,
Sorry,
NeoGAF
Eind van de rekening eerder in zicht dan het einde van de maand?quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het wordt tijd dat mijn salaris gestort wordt
Gedaan,.... ik mag ook niet meer mailenquote:
Ja, en ik ga morgen voor twee dagen naar Nijmegen om de Vierdaagsefeesten mee te maken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eind van de rekening eerder in zicht dan het einde van de maand?
Precies, bij die onwelkome zooi hoef ik niet te horen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gedaan,.... ik mag ook niet meer mailenDirect een NDN terug. Wat een vreselijke achterbakse mensen daar zeg. Had een prima account!
Ben er meteen klaar mee ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |