abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 16 juli 2009 @ 08:02:17 #1
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71023621
Een Indiaas tijgerreservaat waar 24 zeldzame Bengaalse tijgers woonden, heeft geen tijger meer over. De dieren waren al een tijdje niet gezien in het Panna nationaal park. Na een intensieve zoektocht bleken alle tijgers verdwenen.

Dat heeft de minister van Bosbeheer van de staat Madhya Pradesh woensdag tegen de Britse omroep BBC gezegd.

Bewindsman Rajendra Shikla heeft geen idee waar de dieren zijn gebleven. Hij denkt dat ze mogelijk naar een naastgelegen gebied zijn getrokken. De landelijke overheid zegt echter dat het park de afgelopen acht jaar meermalen is gewaarschuwd over stropers in het gebied.

Eerder 'verdwenen' ook al vijftien tijgers uit een ander nationaal park. Daar was sprake van stroperij.

De Bengaalse tijger is een van de meest bedreigde diersoorten ter wereld. Er leven nog maar vierduizend exemplaren van. Een eeuw geleden leefden er nog 40.000 Bengaalse tijgers in India.

Nu.nl

Zulke mooie beesten.
Waarom zou iemand die willen afmaken?
Of zouden ze zijn gekidnapped voor het toerisme om er mee op de foto te kunnen??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71023669
Meegenomen door buitenaardsen!
Huh?
  donderdag 16 juli 2009 @ 08:11:04 #3
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_71023696
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 08:02 schreef Netsplitter het volgende:
Een Indiaas tijgerreservaat waar 24 zeldzame Bengaalse tijgers woonden, heeft geen tijger meer over. De dieren waren al een tijdje niet gezien in het Panna nationaal park. Na een intensieve zoektocht bleken alle tijgers verdwenen.

Dat heeft de minister van Bosbeheer van de staat Madhya Pradesh woensdag tegen de Britse omroep BBC gezegd.

Bewindsman Rajendra Shikla heeft geen idee waar de dieren zijn gebleven. Hij denkt dat ze mogelijk naar een naastgelegen gebied zijn getrokken. De landelijke overheid zegt echter dat het park de afgelopen acht jaar meermalen is gewaarschuwd over stropers in het gebied.

Eerder 'verdwenen' ook al vijftien tijgers uit een ander nationaal park. Daar was sprake van stroperij.

De Bengaalse tijger is een van de meest bedreigde diersoorten ter wereld. Er leven nog maar vierduizend exemplaren van. Een eeuw geleden leefden er nog 40.000 Bengaalse tijgers in India.

Nu.nl

Zulke mooie beesten.
Waarom zou iemand die willen afmaken?
Of zouden ze zijn gekidnapped voor het toerisme om er mee op de foto te kunnen??
in de tijgerbalsam ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_71023799
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 08:11 schreef Stroekie het volgende:

[..]

in de tijgerbalsam ?
Destiny is not a matter of chance; but a matter of choice. It is not a thing to be waited for, It is a thing to be achieved..
pi_71024615
Tijgernootjes dan
Op dinsdag 7 juli 2009 @ 09:30 schreef iemand het volgende:
Dan moet je het wel goed uitleggen. Als "je" naar de persoonvorm komt krijgt de uitgang alleen geen "t" als het jij betekent. ;)
pi_71025589
Hoop stiekem dat ze toch zijn vertrokken naar een ander gedeelte, maar zullen indd stropers zijn of achterlijke toeristen die op de foto willen.

Waar moet het heen met deze wereld? WTF It's nature!!!!!!
Youre the chocolate at the end of my cornetto
pi_71026974
Triest verhaal. Lijkt mij ook eerder een kwestie van stropers. Hopelijk stellen ze vanuit de overheid een goed onderzoek in en worden de daders gevonden!
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  donderdag 16 juli 2009 @ 18:45:31 #8
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71042062
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')