Juistem, en dat laatste is al moeilijk genoeg hier in Nederland, zelfs als er achter de kassa een oude vertrouwde blonde muts zit ipv een hoofddoekje.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:23 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen afspiegeling van de maatschappij in winkels, bij de politie, in het ziekenhuis of waar dan ook.
Ik wil competente vriendelijke mensen.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:23 schreef DrDarwin het volgende:
Ik wil helemaal geen afspiegeling van de maatschappij in winkels, bij de politie, in het ziekenhuis of waar dan ook.
Er is NOOIT een legitieme reden om een bevolkingsgroep uit te sluiten van de maatschappij.quote:Op donderdag 16 juli 2009 04:51 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Ze hebben hier echt wel een reden voor neem dat van mij aan.
Volledig mee eens.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:23 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Wat een bullcrap.quote:De NS biedt zijn excuses aan, 'aan een ieder die het aangaat'. Woordvoerder Krijgsman: ,,Ons bedrijf wil juist een afspiegeling van de samenleving zijn.''
Kleine AH - veelal te vinden op stations - die een beperkt assortiment hebben (alles wat je to go mee kan nemen) tegen ietwat hogere prijzen. De service is er altijd wel heel snel! Soort van convenience store zeg maar, die ook nog eens van 5 uur 's ochtends tot 2 uur 's nachts open zijn ofzo (hier in Utrecht dan).quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:45 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is in vredesnaam een to go-winkel?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:44 schreef mazeind het volgende:
[..]
Er is NOOIT een legitieme reden om een bevolkingsgroep uit te sluiten van de maatschappij.
Er zijn tal van redenen om individuele mensen te bestraffen als ze zich niet aan de wetgeving houden.
Neem maar dat van mij aan.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:23 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Er wordt geen bevolkingsgroep uitgesloten van de maatschappij; de marokkanen en turken zijn al ruim (over)vertegenwoordigd bij ah-to go winkels. Helaas dat op de posters "geen marokkanen " en niet "geen (extra) marokkanen" stond. Dat had misschien gescheeld :pquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:44 schreef mazeind het volgende:
[..]
Er is NOOIT een legitieme reden om een bevolkingsgroep uit te sluiten van de maatschappij.
Er zijn tal van redenen om individuele mensen te bestraffen als ze zich niet aan de wetgeving houden.
Neem maar dat van mij aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |