quote:Dat is eigenlijk wel een goeie omschrijving.
Op donderdag 18 april 2002 23:06 schreef X-Ray het volgende:[..]een eeuwenoud sprookjesboek voor simpele zielen.
toen ik een aantal dingen vroeg over de verkiezingen en hun meningen daarover werd ik meteen uitgemaakt voor 'aidslijende kapitalist' of 'ongelovig varken' etc etc
het is weer wachten op de volgende linkse GL aanhanger om dit goed te praten, maar ik heb genoeg gezien
quote:Ja, het uitmoorden van de inheemse bevolking is inderdaad negatief, en daar hoeven geen aanhalingstekens voor of achter.
Op donderdag 18 april 2002 23:01 schreef hicham het volgende:[..]
Boeiuh
Waarom zitten jullie zo te loeren op maroc.nl
Ah, ik weet het al. Jullie wíllen gewoon alleen de "negatieve" dingen posten
quote:en als ze weten dat ze anoniem zijn, dus zeggen wat ze eigenlijk vinden
Op donderdag 18 april 2002 23:59 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Ja, het uitmoorden van de inheemse bevolking is inderdaad negatief, en daar hoeven geen aanhalingstekens voor of achter.
Bovendien is het erg onthullend om te zien hoe mensen izch uiten als ze zich onder vrienden wanen....
puppies zijn lief en bin laden zuigt
quote:De misdadigheid van de Islam zit in de shariah, iets waar ieder Islamiet aan onderworpen is. Ze hebben het het liefst over de quran, maar de shariah is. waar de misdagige wetten omschreven zijn, het verplichte moorden als een islamiet zijn godsdienst afzweert. als een vrouiw aangifte doet van verkrachting en tegen de tijd van de behandeling van haar zaak niet meer de vereiste vier getuigen heeft en daarom wegens toegegeven overspel zelf tot gevangenis straf wordt veroordeeld.
Op donderdag 18 april 2002 22:51 schreef hicham het volgende:[..]
Natuurlijk is een wetgeving misdadig als het misbruikt wordt...
De shariah is misdadig, dat is waarom Buitenlandse zaken zolang de stichting van moskeeen heeft tegengehouden totdat het onder een ander departement viel. Die wisten niet beter en stonden het toe. Hetzelfde als de Islamitische scholen, D66 is niet voor niets bereid chrischtelijke scholen op t egeven opm maar af te zijn van de Islamitische scholen die een misdadige set van wetten als de leer proberen te indoctrineren en dan heb ik het over de shariah.
Die scholen moeten idd verboden worden. Iedereen die de shariah als norm probeert te onderwijzen is vervolgbaar als haatzaaier en voor discriminatie.
Die wetten zijn tegen onze wetten, ondermijnen de grondwet en wie ze probeert te onderwijzen is strafbaar.
De islamitische scholen dienen gesloten te worden.
quote:van wie is die voorspelling? welke site?
Op donderdag 18 april 2002 22:56 schreef Tikorev het volgende:
Zo ziet Rasoel het einde:<knip>
Van zulke voorspellingen word ik niet vrolijk
ik heb al langer het idee dat het die kant uit gaat namelijk, hoe raar en overdreven dit ook mag klinken voor veel mensen
quote:Ik kan het niet meer vinden. Het stond op het forum op de Fortuyn site, maar die schijnt te zijn gehackt. Moet je anders google maar eens proberen en zoeken op rasoel...
Op vrijdag 19 april 2002 00:22 schreef Wisp het volgende:[..]
van wie is die voorspelling? welke site?
ik heb al langer het idee dat het die kant uit gaat namelijk, hoe raar en overdreven dit ook mag klinken voor veel mensen
quote:Mijn excuses
Op donderdag 18 april 2002 23:04 schreef Tikorev het volgende:[..]
Dit heeft niets met maroc.nl te maken hoor. Rasoel is een schrijver...(
Maar ik zie wel steeds vaker quotes van maroc.nl
(wat toevallig, vandaag weer een nieuw topic maroc.nl )
quote:Ik kom hier om te discussieren, niet om op andere fora quotes hiervandaan te halen
Op donderdag 18 april 2002 23:05 schreef X-Ray het volgende:[..]
Oh is dat alleen voor Marokkanen?
Nou waarom ziet jij te loeren op Fok?Ah, ik weet het al. Je wílt gewoon alleen de "negatieve" dingen posten.
quote:
Op donderdag 18 april 2002 23:06 schreef X-Ray het volgende:[..]
Alsof hij iets anders leest dan een eeuwenoud sprookjesboek voor simpele zielen.
Leder....
Ik hou van je, keertje daten? ![]()
quote:Das idd heel fout
Op donderdag 18 april 2002 23:56 schreef Wisp het volgende:toen ik een aantal dingen vroeg over de verkiezingen en hun meningen daarover werd ik meteen uitgemaakt voor 'aidslijende kapitalist' of 'ongelovig varken' etc etchet is weer wachten op de volgende linkse GL aanhanger om dit goed te praten, maar ik heb genoeg gezien
quote:Helemaal met je eens
Op vrijdag 19 april 2002 00:02 schreef emerey het volgende:puppies zijn lief en bin laden zuigt
quote:Nee sorry, met je 14 jaar is het strafbaar als ik met je date.
Op vrijdag 19 april 2002 06:47 schreef hicham het volgende:
![]()
Ik hou van je, keertje daten?
[..]
quote:Precies. Zullen we het hier dan beschaafd houden? Stel je voor dat mensen op het Fok! forum gewoon allerlei wilde ongenuanceerde, ondoordachte, volslagen irrealistische uitspraken gaan doen over buitenlandse invasies, taalcursussen voor nederlandssprekenden, machtsovername's door van-oorsprong-buitenlandse-jongeren met het IQ van een barkruk die gewoon dom uit hun nek zwetsen?! En dat alleen omdat er gevraagd wordt wanneer de Germaan verwdijnt die hier 2000 jaar geleden de Romeinen-die-de-Bataven-nog-veel-langer-geleden-wegschopten wegschopte? Een vraag gesteld aan eerder genoemde slimmerikken? Kom op zeg!
Op donderdag 18 april 2002 23:56 schreef Wisp het volgende:
dat maroc forum is gewoon te triest voor worden, er lopen marokanen rond met namen als 'SlaveOfAllah' en 'WarriorOfIslam' met daarbij plaatjes in hun signature van binladen, hamas strijders en andere extremisten, elk nieuwsbericht wordt aangegrepen om hun machtsgevoelens te uiten tegen de 'kaaskoppen' en alsof dit niet genoeg is wordt je als buitentaander direct gebanned als ze zien dat je niet meegaat in hun afschuw van de nederlanders en hun regeringtoen ik een aantal dingen vroeg over de verkiezingen en hun meningen daarover werd ik meteen uitgemaakt voor 'aidslijende kapitalist' of 'ongelovig varken' etc etc
het is weer wachten op de volgende linkse GL aanhanger om dit goed te praten, maar ik heb genoeg gezien
Overigens moet ik als semi-Marokkaan wel opmerken dat de gedragingen van te veel uiterlijk-op-mij-gelijkende jongeren-van-niet-Nederlandse-oorsprong ook mij al geruime tijd een doorn in het oog zijn. Maar het blijkt wel dat er op dit forum geen echte interesse bestaat voor politiek, want zowel VVD als Fortuyn als GroenLinks of SP pleiten voor dezelfde aanpak van de problematiek. Dat ze het anders formuleren is een tweede!
quote:
naam van de Eeuwige de Barmhartige de Genadevolle
--------------------------------------------------------------------------------Dit is een oproep van Abdullah Haselhoef. Deze oproep is verzorgd en verspreid door de Moslim Media Groep (MMG) aan Islamitische Nederlandse burgers. Deze oproep zal in verschillende moskeeën en op Islamitische sites geplaatst worden. Daarnaast zal deze oproep in zijn geheel als persbericht naar verschillende media en relaties verstuurd worden.
--------------------------------------------------------------------------------
Vrede zij met u,
Geachte mensen,Aanstaande zondag organiseert de Joodse gemeenschap in Nederland een bijeenkomst voor vrede in Israël. De boodschap van de demonstratie is: "TEGEN TERREUR, VOOR VREDE" .
Vorige week, 13 april, betoogden, tevens in Amsterdam, 30.000 mensen met dezelfde intentie: voor vrede in Palestina en in Israël. Tot onze grote vreugde liepen er toen niet alleen maar moslims mee, maar ook autochtone Joodse Nederlandse medeburgers.
Bijzonder moedig en rechtvaardig vond ik hun aanwezigheid op deze dag. Het gaf mij moed en hoop op een Nederlandse samenleving waarin mensen, ongeacht hun religie, etniciteit, sexe of geaardheid, elkaars verdriet en andere emoties kunnen delen.
Des te meer teleurgesteld waren wij in het gedrag van 0,5% van de aanwezigen, nl. een groep je van 50 á 100 minderjarige jongeren, die deels in beschonken toestand meenden een vechtpartij met de politie te moeten aangaan.
Met elke steen die deze randfiguren richting vertegenwoordigers van de wet gooiden, tegen eigendommen van ondernemers, werden ook letterlijk de eigen glazen van een rechtvaardige vrede voor het Palestijnse volk, stukje voor stukje in scherven gegooid.
Wij doen hierbij een beroep op ieders verantwoordelijkheid en menselijkheid.
Als u weet of vermoedt dat uw kinderen, broertjes of neefjes van plan zijn om naar deze 2e bijeenkomst voor Vrede te gaan om deze te verstoren, houd hen thuis! Een dergelijke verstoring zou een wrange aantasting zijn van de vrijheid van meningsuiting en demonstratie. Wij zijn het fundamenteel oneens met de, ons inziens éénzijdige, solidariteitsverklaring met de staat Israel door de organisatie van de bijeenkomst. Wij menen echter dat ons verschil van mening slechts in een politiek debat geuit mag worden. Geweld en intimidatie horen in een democratische rechtstaat niet thuis. Als u denkt dat u met uw aanwezigheid eventuele intimidatie zou kunnen beteugelen, dan zou u misschien kunnen overwegen om bij deze bijeenkomst aanwezig te zijn. Niet als demonstrant voor de eenzijdige solidariteitsbetuiging met de staat Israel, maar als voorvechter voor de vrijheid van meningsuiting, ook al staat deze meningsuiting haaks op onze eigen ideeen over hoe Vrede in het Land van Abraham bewerkstelligd zou moeten worden.Elke steen, stok of blik die gegooid zou kunnen worden richting Nederlandse Joodse medeburgers op deze voor hun waardevolle dag, zal onvermijdelijk een veel hardere en deels ook terechte afwijzing van alles wat met de Islam of de Palestijnse zaak te maken heeft, in Nederland tot gevolg hebben.
Wellicht is deze reactie geschreven uit een overbezorgdheid. Maar het kan niet vaak genoeg benadrukt worden dat Nederlandse burgers elkaar dienen te respecteren, ook al zijn ze het niet met elkaar eens. Deze herhaling en bezorgheid zijn juist nodig in een land waar medeburgers met verschillende achtergronden door loyaliteitsgevoelens tegen over elkaar dreigen te komen staan.
Abdullah Haselhoef
--------------------------------------------------------------------------------
Voor meer informatie over onze aanwezigheid aanstaande zondag, kunt u contact opnemen met Abdullah Haselhoef, islamitisch geestelijk raadsman.
Voor informatie over de Moslim Media Groep kunt u per e-mail contact opnemen met de secretaris S.J.M. Moenandar, moenan_moenan@hotmail.com
Wat is de Moslim Media Groep?
Sinds enige tijd is een groep enthousiaste mensen bezig met de vorming van een professionele mediagroep.De MMG is van mening dat de min of meer negatieve houding van sommige autochtonen tegenover de Islam mede voortkomt uit het feit dat zowel autochtonen als moslims zelf slecht, onjuist of gebrekkig zijn geinformeerd over de Islam. Daarom is het belangrijk dat moslims zich op een actieve manier gaan mengen in het publieke debat.
De MMG wil zeker niet pretenderen "voor de moslims in Nederland" te spreken. Wij willen niet spreken in naam van de moslims in Nederland, maar een spreekbuis vormen voor de veelkleurigheid en verscheidenheid binnen deze groep.
quote:Kijk, dat zijn Moslims!
Op vrijdag 19 april 2002 12:48 schreef Quenda het volgende:[..]
quote:Ja onze grote vriend Haselhoef die voor het stenigen van homo's is, maar dat terzijde. Ik blijf erbij dat het probleem groter is dan de 0,5%. 0,5% mag dan daadwerkelijk rotzooi hebben getrapt. 99,5% andere mensen hebben geen sfeer laten ontstaan waarin zoiets ondenkelijk was geweest.
Op vrijdag 19 april 2002 13:23 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Kijk, dat zijn Moslims!
quote:Ha!
Op vrijdag 19 april 2002 08:19 schreef X-Ray het volgende:[..]
Nee sorry, met je 14 jaar is het strafbaar als ik met je date.
Alhoewel, Mohammed mocht het ook doen met een 9-jarig meisje.
Met elkaar daten strafbaar??
Goh... dat wist ik nog niet, ik dacht dat je alleen niet "sex" met elkaar mag hebben. Maar er is nog hoop, 3 mei word ik 16
(Dus ik ben 15 nu ja!
)
quote:rustig broeder, deze ongelovigen weten niet waarover ze praten
Op vrijdag 19 april 2002 16:06 schreef hicham het volgende:[..]
Ha!
Met elkaar daten strafbaar??
Goh... dat wist ik nog niet, ik dacht dat je alleen niet "sex" met elkaar mag hebben. Maar er is nog hoop, 3 mei word ik 16
(Dus ik ben 15 nu ja!
)
quote:Hoi X-Ray
Op vrijdag 19 april 2002 16:07 schreef Hassan het volgende:[..]
rustig broeder, deze ongelovigen weten niet waarover ze praten
quote:wie is X-ray?
Op vrijdag 19 april 2002 16:54 schreef hicham het volgende:[..]
Hoi X-Ray
quote:X-ray zal toch wel een bekende naam zijn op dit forum?
Op vrijdag 19 april 2002 17:19 schreef Hassan het volgende:[..]
wie is X-ray?
quote:Niet als je je onschuldig moet voordoen
Op vrijdag 19 april 2002 17:37 schreef Leatherface het volgende:[..]
X-ray zal toch wel een bekende naam zijn op dit forum?
quote:ik kom niet zo vaak op dit forum, ik zit meestal in de moskee
Op vrijdag 19 april 2002 17:57 schreef hicham het volgende:[..]
Niet als je je onschuldig moet voordoen
quote:Goh, nog meer humor
Op vrijdag 19 april 2002 18:54 schreef Hassan het volgende:[..]
ik kom niet zo vaak op dit forum, ik zit meestal in de moskee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |