Is dit normaal, zijn ze soms een invasie aan het voorbereiden?
quote:volgens die mensen is fok niet politiek correct. maar zij hebben dus schijnbaar weer een beeld over de klassieke nederlander. lekker is dat.
Op dinsdag 16 april 2002 23:08 schreef Vampier het volgende:
http://www.maroc.nl/portal/forums/poll.php?action=showresults&pollid=634Is dit normaal, zijn ze soms een invasie aan het voorbereiden?
als het hier zo door gaat (zonder waardeoordeel) dan wonen er hier over een paar generaties meer mensen met een buitenlandse achtergrond dan "echte" nederlanders....
erg?? geen idee
quote:*kuch* Balkan *kuch*
Op dinsdag 16 april 2002 23:11 schreef DaBuzzzzz het volgende:
erg?? geen idee
quote:tsk!!!.... ik wordt er zo moe van.....
Op dinsdag 16 april 2002 23:11 schreef Vampier het volgende:[..]
*kuch* Balkan *kuch*
vertel eens, wat voor meisjes vindt je lekker? beetje donker (italiaans) over liever blond??? (zweeds) of nog wat exotischer??? (filipijnse??) voor welke voetbalclub ben je??? hoeveel "buitenlanders" zitten er in dat elftal????
[Dit bericht is gewijzigd door DaBuzzzzz op 16-04-2002 23:14]
quote:helemaal niets...
Op dinsdag 16 april 2002 23:14 schreef Redman het volgende:
Wat is er precies mis met deze poll? Kan iemand mij dat even uitleggen, ik zie namelijk het probleem niet.
quote:Normale meid lief aardig en rechtvaardig
Op dinsdag 16 april 2002 23:14 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
tsk!!!.... ik wordt er zo moe van.....
vertel eens, wat voor meisjes vindt je lekker? beetje donker (italiaans) over lever blond??? (zweeds) of nog wat exotischer??? (filipijnse??) welke voetbalclub ben je??? hoeveel "buitenlanders" zitten er in dat elftal????
Ik heb een hekel aan voetbal domme sport met domme overbetaalde spelers.
Ik ben death-metal fan en kom graag voor mijn mening uit (die zelden racistisch is)
En dan?
Wat versta jij onder niet meer bestaan?
quote:Dat is een Batavier
Op dinsdag 16 april 2002 23:14 schreef mrcool het volgende:
Wat is een klassieke Nederlander?
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 23:16 schreef Vava het volgende:[..]
Dat is een Batavier
quote:* PieuX ziet het verband niet
Op dinsdag 16 april 2002 23:15 schreef Vampier het volgende:
Ik ben death-metal fan en kom graag voor mijn mening uit (die zelden racistisch is)
quote:Ok, degene die het topic heeft geopend spreekt duidelijk niet helemaal correct nederlands. Klassieke nederlander zou moeten zijn; autochtone/originele. Niet meer bestaan wordt bedoelt als; Waneer is deze autochtone nederlander niet langer in de meerderheid (in aantallen). De vraag is een beetje dom want tegen die tijd hebben al die nazaten gewoon de EU nationaliteit of zijn geneutralisseerde nederlanders....In de grote context zijn we allemaal buitenlanders....dus waar heb je het over?
Op dinsdag 16 april 2002 23:15 schreef Vampier het volgende:[..]
Normale meid lief aardig en rechtvaardig
Ik heb een hekel aan voetbal domme sport met domme overbetaalde spelers.
En dan?
Wat versta jij onder niet meer bestaan?
De andere insinuaties die ik maakt gaan bij jou dus niet op, sorry maar doorgaans tref je daar de dubbelzinnigheid mee in rascistisch getinte opmerkingen. Dat was alles
quote:Kun jij nu weer met je IQ van 120 ontopic gaan?
Op dinsdag 16 april 2002 23:21 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Ok, degene die het topic heeft geopend spreekt duidelijk niet helemaal correct nederlands. Klassieke nederlander zou moeten zijn; autochtone/originele. Niet meer bestaan wordt bedoelt als; Waneer is deze autochtone nederlander niet langer in de meerderheid (in aantallen). De vraag is een beetje dom want tegen die tijd hebben al die nazaten gewoon de EU nationaliteit of zijn geneutralisseerde nederlanders....In de grote context zijn we allemaal buitenlanders....dus waar heb je het over?
De andere insinuaties die ik maakt gaan bij jou dus niet op, sorry maar doorgaans tref je daar de dubbelzinnigheid mee in rascistisch getinte opmerkingen. Dat was alles
Waneer wordt Palastina compleet van de joden? (lekker normale pol niet dan?)
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 16-04-2002 23:36]
quote:Zei jij wat of geef je je tanden water???
Op dinsdag 16 april 2002 23:24 schreef Vampier het volgende:[..]
Kun jij nu weer met je IQ van 10 ontopic gaan?
Waneer wordt Palastina compleet van de joden? (lekker normal pol niet dan?)
leer lezen en in nuances denken....je hebt het over het topic, niet over wat de reacties in het topic zijn. Als je dat BEDOELT moet je dat duidelijk maken.
Oh! en de opmerking over de topicopener en zijn/haar nederlands ging niet over jou
[Dit bericht is gewijzigd door DaBuzzzzz op 16-04-2002 23:27]
[Dit bericht is gewijzigd door buzzer op 18-04-2002 15:50]
binnen 10 jaar bestaan de 4 grote steden in nederland voor meer dan de helft uit allochtonen
als je die lijn even doortrekt dan zijn de echte nederlanders in de minderheid op een gegeven moment
(en moeten de nederlands-sprekenden een inburgeringscursus doen en marokaans leren )
en dat allemaal dankzij de Partij van de Allochtoon
[Dit bericht is gewijzigd door Wisp op 16-04-2002 23:29]
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 23:26 schreef Nuke het volgende:
*nuff said*
[Dit bericht is gewijzigd door buzzer op 18-04-2002 15:51]
quote:Voorbereiden??? Daar zijn ze toch al jaren mee bezig
Is dit normaal, zijn ze soms een invasie aan het voorbereiden?
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 23:28 schreef Cheiron het volgende:
De klassieke nederlander bestaat toch al bijna niet meer
of loopt er hier nog iemand op ouderwetse klompen ?
quote:my words exactly
Op dinsdag 16 april 2002 23:28 schreef Wisp het volgende:
mjah er komen per jaar heel wat allochtonen binnen en er verhuizen een heleboel nederlanders naar het buitenlandbinnen 10 jaar bestaan de 4 grote steden in nederland voor meer dan de helft uit allochtonen
als je die lijn even doortrekt dan zijn de echte nederlanders in de minderheid op een gegeven moment
(en moeten de nederlands-sprekenden een inburgeringscursus doen en marokaans leren
)
quote:[PvdA mode]
mjah er komen per jaar heel wat allochtonen binnen en er verhuizen een heleboel nederlanders naar het buitenlandbinnen 10 jaar bestaan de 4 grote steden in nederland voor meer dan de helft uit allochtonen
(en moeten de nederlands-sprekenden een inburgeringscursus doen en marokaans leren
)
dit is niet rechts, dit is EXTREEM rechts!!
[/PvdA mode]
ow nee die laatste was GL
quote:Kun jij me misschien vertellen hoe ik een ECHTE nederlander kan herkennen?
quote:Dit is het stukje tekst wat er bij hoort........
Hallo mensen,In 2015 zal ongeveer 35% van de Nederlanders ouder dan 65 +, zijn. Het is onvermijdelijk dat Nederland meer en meer immigranten naar Nederland zal moeten halen. Als Nederland dat niet doet zal Nederland bankroet gaan, eenvoudigweg omdat de pensioenfondsen, de AOW, niet meer gefinancierd kunnen worden. Zonder allochtonen, zou de nederlandse economie eenvoudigweg totaal instorten
Ik ben blij om te zien dat Marokkanen, steeds meer vooruitgang boeken, jongens en meisjes zitten steeds meer op de universiteiten, hoge scholen etc, bekleden steeds meer belangrijke functies, zij zullen in de toekomst een belangrijke bijdrage leveren en steeds invloedrijker worden. Ik ben daarvan overtuigd.
Marokkanen hebben vaak een Nederlander nationalliteit en zijn in feite Nederlander, dus wanneer Marokkanen zeggen dat ze anti-Israel zijn, is dat in feite een stem van het Nederlandse Volk. Dat is een feit wat de klassieke nederlanders moeten beseffen. Het is eigenlijk een non-item om te zeggen dat je tegen de multi-culturele samenleving bent. Het gaat eigenlijk meer om : hoe passen Nederlanders zich aan, aan de steeds belangrijker en groter wordende multiculturele samenleving.
Gegroet,
Daar klopt geen ruk van tuuk
En deze figuur snapt het niet helemaal denk ik
quote:als ie blank is heb je al 90% kans dat het een echte nederlander is.. wil je het helemaal zeker weten moet je het ff vragen
Op dinsdag 16 april 2002 23:36 schreef Vibromass het volgende:[..]
Kun jij me misschien vertellen hoe ik een ECHTE nederlander kan herkennen?
quote:wat wil je zonder opleiding
Op dinsdag 16 april 2002 23:37 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Dit is het stukje tekst wat er bij hoort........
Daar klopt geen ruk van tuuk
En deze figuur snapt het niet helemaal denk ik
quote:tussen hoogblond en zwaar getint in, tussen de 145 en 210 cm
spreekt nederlands.....dat helpt nog wel
quote:dan kan het ook een belg/deen/duitser etc zijn..
Op dinsdag 16 april 2002 23:39 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
tussen hoogblond en zwaar getint in, tussen de 145 en 210 cm
tussen de 40 en 200 kilospreekt nederlands.....dat helpt nog wel
maarja die zorgen tenminste niet voor overlast
quote:Klompen aan, een bos tulpen in de tas en een grote ronde Goudse kaas onder de arm, een joint in zijn bek en een spuit heroine in zijn arm. En het enige wat hij doet is zeiken over de buitenlanders.
Lijkt me makkelijk te herkennen
quote:nederlanders wel bedoel je???
Op dinsdag 16 april 2002 23:40 schreef Wisp het volgende:[..]
dan kan het ook een belg/deen/duitser etc zijn..
maarja die zorgen tenminste niet voor overlast
Massel!!! of moet ik Ma -a- Salaam zeggen???
quote:Hou toch op met je suggestief gebral. Zoiets staat er niet en dat weet je best. Termen als "invasie" zijn geheel jouw woorden en voor jouw rekening, maar voor jouw houding bestaat ook een term: PARANOIA.
Op dinsdag 16 april 2002 23:24 schreef Vampier het volgende:[..]
Kun jij nu weer met je IQ van 120 ontopic gaan?
Waneer wordt Palastina compleet van de joden? (lekker normale pol niet dan?)
En ze leefden nog lang en gelukkig.
quote:het is al goed....overigens trekt ene kaaskop lekker van leer in het topicje op dat forum.... opzich verloopt het nog best netjes daar.....en nu rot ik echt op
Op dinsdag 16 april 2002 23:47 schreef Schorpioen het volgende:[..]
Hou toch op met je suggestief gebral. Zoiets staat er niet en dat weet je best. Termen als "invasie" zijn geheel jouw woorden en voor jouw rekening, maar voor jouw houding bestaat ook een term: PARANOIA.
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 23:50 schreef zaiga het volgende:
Als de klassieke Nederlander niet meer bestaat, dan bestaat de klassieke allochtoon ook niet meer.En ze leefden nog lang en gelukkig.
http://www.maroc.nl/portal/forums/showthread.php?s=d1710eb5b6475b65431f5e8f6fde5420&threadid=19600
quote:je hebt teveel naar Roseluller geluisterd
Op dinsdag 16 april 2002 23:50 schreef zaiga het volgende:
Als de klassieke Nederlander niet meer bestaat, dan bestaat de klassieke allochtoon ook niet meer.En ze leefden nog lang en gelukkig.
quote:jij snapt ut.. nu de rest van nederland nog
Op woensdag 17 april 2002 00:00 schreef Tikorev het volgende:
<<====
quote:Als je Nederlander voelt: Nederlander.
Op woensdag 17 april 2002 00:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben blank..Als je me ziet denk je goh..Das nou een ras Hollander..
Als je me hoort, denk je goh..een ras Amsterdammer..
Woon ook al 20 jaar in Amsterdam..
En toch ben ik niet Nederlands..
Kvraag me af hoe jullie mij nou zien..
Als Hollander of als buitenlander?
quote:psies..
Op woensdag 17 april 2002 00:04 schreef Tikorev het volgende:[..]
Als je Nederlander voelt: Nederlander.
Veel plezier met het topic zelf
quote:Jij weet niet hoe ik me voel..
Op woensdag 17 april 2002 00:04 schreef Tikorev het volgende:[..]
Als je Nederlander voelt: Nederlander.
quote:Nee, dat weet je zelf het beste. Hoe moet ik nou weten aan de hand van die paar gegevens of jij Nederlander bent.
Op woensdag 17 april 2002 00:12 schreef Dr.Daggla het volgende:Jij weet niet hoe ik me voel..
En het feit dat je die vriend Marokkaans noemt geeft al aan dat je het zelf waarschijnlijk ook geen Nederlander vind. Juridisch misschien wel omdat hij een paspoort heeft, maar gevoelsmatig bij anderen niet.
Vraag: Als Nederland tegen Griekenland voetbalt ben je dan voor Nederland of voor Griekenland.
quote:Griekenland..
Op woensdag 17 april 2002 00:30 schreef Tikorev het volgende:[..]
Nee, dat weet je zelf het beste. Hoe moet ik nou weten aan de hand van die paar gegevens of jij Nederlander bent.
Zoals huidskleur. Wat heeft dat er nou mee te maken of je nederlander bent.En het feit dat je die vriend Marokkaans noemt geeft al aan dat je het zelf waarschijnlijk ook geen Nederlander vind. Juridisch misschien wel omdat hij een paspoort heeft, maar gevoelsmatig bij anderen niet.
Vraag: Als Nederland tegen Griekenland voetbalt ben je dan voor Nederland of voor Griekenland.
quote:je woont je hele leven al in nederland? en je bent half nederlands? waarom ben je dan voor Griekenland?
Op woensdag 17 april 2002 00:32 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Griekenland..
Ik voel me boven alles grieks...Maar weet zeker als ik in griekenland opgegroeid had geweest dat ik me dan meer verbonden had gevoeld met Nederland..(ben immers ook een halve Nederlanderd)
quote:Ik denk dat als ik jou zou kennen dat ik je dan geen Nederlander zou vinden maar meer een Griek...
Op woensdag 17 april 2002 00:32 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Griekenland..
Ik voel me boven alles grieks...
Maar dat vind je zelf dus ook...
quote:Mag dat niet ofzo?
Op woensdag 17 april 2002 00:38 schreef Mr_Knoxville het volgende:[..]
je woont je hele leven al in nederland? en je bent half nederlands? waarom ben je dan voor Griekenland?
quote:Als je mij zou kennen, zou je uberhaupt niet merken dat ik ook maar 1% Griek was..
Op woensdag 17 april 2002 00:40 schreef Tikorev het volgende:[..]
Ik denk dat als ik jou zou kennen dat ik je dan geen Nederlander zou vinden maar meer een Griek...
quote:En waarom quote je een halve zin..
Op woensdag 17 april 2002 00:40 schreef Tikorev het volgende:[..]
Ik denk dat als ik jou zou kennen dat ik je dan geen Nederlander zou vinden maar meer een Griek...
quote:Ja ik vind alles best hoor. Je vraagt hoe ik jou zou zien. Als ik jou hoor dan voel jij je niet als de gemiddelde Nederlander. Die voelt zich namelijk niet meer Griek dan Nederlander.
Op woensdag 17 april 2002 00:45 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
En waarom quote je een halve zin..
M'n motivatie staat eronder..
Maar ik weet ZEKER dat niemand aan mij kan zien en/of merken dat ik een Griek ben..
Goed geintegreerd dus..
Ik geloof best dat je geintegreerd bent, want Griekenland is volgens mij een land dat wel ongeveer dezelfde normen en waarden kent als Nederland (Westerse normen?).
Van mij mag je zijn en doen wat je zelf wilt. Zolang ik maar geen verhalen hoor over groepen Griekse jongeren die steden onveilig maken. En geen afkeer hebt van Nederland en Nederlanders
quote:Dat laatste ZEKER niet..
Op woensdag 17 april 2002 00:52 schreef Tikorev het volgende:[..]
Ja ik vind alles best hoor. Je vraagt hoe ik jou zou zien. Als ik jou hoor dan voel jij je niet als de gemiddelde Nederlander. Die voelt zich namelijk niet meer Griek dan Nederlander.
Ik geloof best dat je geintegreerd bent, want Griekenland is volgens mij een land dat wel ongeveer dezelfde normen en waarden kent als Nederland (Westerse normen?).
Van mij mag je zijn en doen wat je zelf wilt. Zolang ik maar geen verhalen hoor over groepen Griekse jongeren die steden onveilig maken. En geen afkeer hebt van Nederland en Nederlanders
quote:Dat ligt erg gevoelig bij mij. Ik vind Amsterdam amper nog Nederland. Zie ondertitel
Op woensdag 17 april 2002 01:00 schreef Dr.Daggla het volgende:Kleine notitie..
Voel me meer Amsterdammer dan Griek of Nederlander..
(of is dat politiek incorrect om te zeggen)
quote:om even antwoord te geven op je sig: nederland is de enige
Op woensdag 17 april 2002 01:04 schreef Tikorev het volgende:[..]
Dat ligt erg gevoelig bij mij. Ik vind Amsterdam amper nog Nederland. Zie ondertitel
quote:En dat is slecht en gevaarlijk. Met dank aan de PvdA.
Op woensdag 17 april 2002 01:10 schreef Wisp het volgende:[..]
om even antwoord te geven op je sig: nederland is de enige
quote:Als ze dat van plan zijn is het eerder tijd om wat wapens aan te schaffen
Op woensdag 17 april 2002 01:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Misschien moeten ze Amsterdam maar afsplitsen..
quote:Partij voor de Allochtoon
Op woensdag 17 april 2002 01:18 schreef Tikorev het volgende:[..]
En dat is slecht en gevaarlijk. Met dank aan de PvdA.
en het intergratiebeleid gaat perfect! vind je van niet dan ben je nazi
quote:Het heeft allemaal wel een voordeel. Over 25 jaar beleef even een mooi moment als dan tegen al die linkse figuren kan zeggen:"zien jullie nou wel".
Op woensdag 17 april 2002 01:19 schreef Wisp het volgende:[..]
Partij voor de Allochtoon [afbeelding]
Al is het dan natuurlijk veel te laat, hun reactie zal mij toch weer even een goed gevoel geven
quote:dat moment is nu eigenlijk al aangebroken, als de hoofdstad van een land voor bijna de helft uit allochtonen bestaat
Op woensdag 17 april 2002 01:25 schreef Tikorev het volgende:[..]
Het heeft allemaal wel een voordeel. Over 25 jaar beleef even een mooi moment als dan tegen al die linkse figuren kan zeggen:"zien jullie nou wel".
maar nog willen ze die roze bril niet afzetten en eens de realiteit onder ogen zien
quote:Waarom is het eigenlijk erg dat er in de hoofdstad veel mensen wonen wiens ouders of wie zelf niet in nederland geboren zijn?
Op woensdag 17 april 2002 01:28 schreef Wisp het volgende:[..]
dat moment is nu eigenlijk al aangebroken, als de hoofdstad van een land voor bijna de helft uit allochtonen bestaat
quote:een klein land als nederland is niet berekend op zo'n enorme toestroom, en helemaal als ze niet willen intergreren en crimineel zijn... de gevolgen lijken me wel duidelijk zo langzamerhand
Op woensdag 17 april 2002 01:33 schreef Vibromass het volgende:[..]
Waarom is het eigenlijk erg dat er in de hoofdstad veel mensen wonen wiens ouders of wie zelf niet in nederland geboren zijn?
quote:Dat is geen antwoord op de vraag.
Op woensdag 17 april 2002 01:37 schreef Wisp het volgende:
een klein land als nederland is niet berekend op zo'n enorme toestroom, en helemaal als ze niet willen intergreren en crimineel zijn... de gevolgen lijken me wel duidelijk zo langzamerhand
quote:jawel
Op woensdag 17 april 2002 01:38 schreef Lithion het volgende:[..]
Dat is geen antwoord op de vraag.
quote:Aaaah..wat zijn ze weer zielig de LPF-ers
Op woensdag 17 april 2002 01:19 schreef Wisp het volgende:[..]
Partij voor de Allochtoon [afbeelding]
quote:Nee
Op woensdag 17 april 2002 01:41 schreef Wisp het volgende:
jawel
quote:En jij begint over de toestroom van allochtonen, niet eens de toename door nakomelingen die vele malen hoger ligt en over Nederland als geheel, hetgeen dus geen antwoord op de vraag is.
Op woensdag 17 april 2002 01:33 schreef Vibromass het volgende:
Waarom is het eigenlijk erg dat er in de hoofdstad veel mensen wonen wiens ouders of wie zelf niet in nederland geboren zijn?
quote:Nee dat is het niet..
Op woensdag 17 april 2002 01:41 schreef Wisp het volgende:[..]
jawel
quote:aanstellen? dit is de realiteit
Op woensdag 17 april 2002 01:42 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Aaaah..wat zijn ze weer zielig de LPF-ers
stel je niet zo aan man..
Ik jank toch ook niet dat ik als SP-er Maoist werd genoemd etc..
quote:idd ik zeg waar het op staat ipv me kop in het zand te steken
Op woensdag 17 april 2002 01:43 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Nee dat is het niet..
Je neemt zelfs Tante Pim z'n manier van praten over..
quote:Nee, je lult er omheen als je het antwoord niet weet..
Op woensdag 17 april 2002 01:44 schreef Wisp het volgende:[..]
idd ik zeg waar het op staat ipv me kop in het zand te steken
quote:jij wilt het antwoord niet horen, net als ome melkert
Op woensdag 17 april 2002 01:46 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Nee, je lult er omheen als je het antwoord niet weet..
Om vervolgens te claimen dat het wel een antwoord was!
Net als Tante Pim..
quote:leuk icon heb je
Op woensdag 17 april 2002 01:46 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Nee, je lult er omheen als je het antwoord niet weet..
Om vervolgens te claimen dat het wel een antwoord was!
Net als Tante Pim..
-edit- ow ik zie het al, je bent een gabber.. sorry dan kan ik je het niet kwalijk nemen
[Dit bericht is gewijzigd door WinXP_sux op 17-04-2002 02:00]
quote:
Op woensdag 17 april 2002 01:58 schreef Wisp het volgende:[..]
jij wilt het antwoord niet horen, net als ome melkert
quote:Lithion had wel een punt, maar jij hebt echt een leip icon
Op woensdag 17 april 2002 01:59 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Aaaaaah..wattissie zielug..
We begrijpen um niet..
Lithion had gewoon gelijk..Je gaf geen antwoord maar lulde er omheen..
Vervolgens claim je wel een antwoord te geven..
Dat doet Tante Pimmie nou ook altijd..
KUDDEDIER!
quote:
Op woensdag 17 april 2002 01:59 schreef WinXP_sux het volgende:[..]
leuk icon heb je
quote:kuddedier? je bent idd net als melkert, als je eruit geluld wordt snel op de man spelen.. nu nog wat ingestudeerde grapjes en je bent een echte PvdA'er
Op woensdag 17 april 2002 01:59 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Aaaaaah..wattissie zielug..
We begrijpen um niet..
Lithion had gewoon gelijk..Je gaf geen antwoord maar lulde er omheen..
Vervolgens claim je wel een antwoord te geven..
Dat doet Tante Pimmie nou ook altijd..
KUDDEDIER!
quote:Lijp of niet..
Op woensdag 17 april 2002 02:01 schreef Vibromass het volgende:[..]
Lithion had wel een punt, maar jij hebt echt een leip icon
quote:Sorry..Ik moet je teleurstellen..
Op woensdag 17 april 2002 02:01 schreef Wisp het volgende:[..]
kuddedier? je bent idd net als melkert, als je eruit geluld wordt snel op de man spelen.. nu nog wat ingestudeerde grapjes en je bent een echte PvdA'er
quote:wat dan GL??
Op woensdag 17 april 2002 02:02 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Sorry..Ik moet je teleurstellen..
Heb bijna net zo'n hekel aan de PVDA als aan LPF..
quote:Ik weet niet wat voor icons jij gezien hebt, maar Pim Fortuyn een reïncarnatie van Adolf Hitler noemen is eigenlijk te belachelijk voor woorden.
Op woensdag 17 april 2002 02:02 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Lijp of niet..
Als de een het mag, mag de ander het ook..
Ik denk er zo over..
quote:Zijn ideeen over bepaalde zaken zitten er iig niet ver van af!
Op woensdag 17 april 2002 02:06 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ik weet niet wat voor icons jij gezien hebt, maar Pim Fortuyn een reïncarnatie van Adolf Hitler noemen is eigenlijk te belachelijk voor woorden.
quote:Goed lezen..
Op woensdag 17 april 2002 02:04 schreef Wisp het volgende:[..]
wat dan GL??
quote:geeft meteen al aan dat je hem niet serieus moet nemen, bespaart een hoop misverstanden
Op woensdag 17 april 2002 02:06 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ik weet niet wat voor icons jij gezien hebt, maar Pim Fortuyn een reïncarnatie van Adolf Hitler noemen is eigenlijk te belachelijk voor woorden.
quote:X-Ray's icoontje misschien?
Op woensdag 17 april 2002 02:07 schreef WinXP_sux het volgende:[..]
geeft meteen al aan dat je hem niet serieus moet nemen, bespaart een hoop misverstanden
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 17-04-2002 02:08]
quote:SP vind ik een aardige partij, alleen ze hebben zelf weinig duidelijke standpunten, beetje overal tegenaan schoppen in de kamer
Op woensdag 17 april 2002 02:07 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Goed lezen..
De SP
quote:Inderdaad..Ik ben een kameraad!
Op woensdag 17 april 2002 01:59 schreef WinXP_sux het volgende:[..]
leuk icon heb je
-edit- ow ik zie het al, je bent een gabber.. sorry dan kan ik je het niet kwalijk nemen
quote:he man jou mag ik wel!
Op woensdag 17 april 2002 02:09 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Inderdaad..Ik ben een kameraad!
quote:
Op woensdag 17 april 2002 02:09 schreef Dj.Pillenslikker het volgende:[..]
he man jou mag ik wel!
quote:rot dan maar op zwabber
Op woensdag 17 april 2002 02:11 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Geen gabber als in hardcoregabber..
Gabber is een ander woord voor kameraad..
Ze wisten hier de link te leggen tussen Jan Marijnisse en het communisme..
Een kameraad is dus een SP-er..
Pim heeft ook bij een communistische partij gezeten
Haat tegenover maroc.nl ?
Haat tegenover marokkanen ?
Als je ook eens de TOPIC URL doorgeeft,
http://www.maroc.nl/portal/forums/showthread.php?s=47635b7e3de39a3a46d608a17bf686ca&threadid=19464
Zie je dat die poll helemaal niet negatief bedoeld is, maar een serieuze discussie is! Kom je ook toevallig op GoT ?
Ook al zo een nerdie die het daar heeft gepost...
als er een paar rotte appels in een krat zit gooi je toch ook niet gelijk je hele krat appels weg ?
quote:ook net wakker? dat had ei al doorgegeven....
Op woensdag 17 april 2002 06:52 schreef hicham het volgende:
Sjeetje hey, wat probeer je nu te bereiken?Haat tegenover maroc.nl ?
Haat tegenover marokkanen ?Als je ook eens de TOPIC URL doorgeeft,
http://www.maroc.nl/portal/forums/showthread.php?s=47635b7e3de39a3a46d608a17bf686ca&threadid=19464
Zie je dat die poll helemaal niet negatief bedoeld is, maar een serieuze discussie is! Kom je ook toevallig op GoT
?
quote:Lol en jij komt op voor je eigen belang... bewijs maar eens eerst dat het niet zo is
Op woensdag 17 april 2002 06:52 schreef hicham het volgende:
Sjeetje hey, wat probeer je nu te bereiken?Haat tegenover maroc.nl ?
Haat tegenover marokkanen ?Als je ook eens de TOPIC URL doorgeeft,
Zie je dat die poll helemaal niet negatief bedoeld is, maar een serieuze discussie is! Kom je ook toevallig op GoT
?
Vind het overigens niet te verkroppen dan een Pim fannetje...over de SP iets goeds te zeggen heeft. Dan begrijpt deze persoon waarschijnlijuk niet waar beiden voor staan.
De vraag: 'is het zo erg dan', als de hoofdstad niet een meerderheid van mensen van nederlands afkomst heeft?' is overigens nog NIET beantwoord
Laterderder....
quote:Poll: Hoe lang duurt het voordat de Moslim niet meer bestaat?
Op dinsdag 16 april 2002 23:14 schreef Redman het volgende:
Wat is er precies mis met deze poll? Kan iemand mij dat even uitleggen, ik zie namelijk het probleem niet.
Neeeuhh... helemaal niks mis mee hoor.
quote:Hoe was het op de dam van het weekend?
Op dinsdag 16 april 2002 23:47 schreef Schorpioen het volgende:[..]
Hou toch op met je suggestief gebral. Zoiets staat er niet en dat weet je best. Termen als "invasie" zijn geheel jouw woorden en voor jouw rekening, maar voor jouw houding bestaat ook een term: PARANOIA.
Paard---Troje----
quote:
Het gaat eigenlijk meer om : hoe passen Nederlanders zich aan, aan de steeds belangrijker en groter wordende multiculturele samenleving.
Die is gek. Toch een overname dus....
quote:jij kunt het concept dus ook niet bevatten....zoals jij het verteld gaat eht om een collectief voornemen. Denk je nou echt dat die 70 nationaliteiten zich verenigen en Nederldand gaan overnemen??? leer lezen en het grotere plaatje bevatten. Het topic op maroc.nl is naief en dom gestart. Maar er gaat geen dreiging vanuit zoals jij en anderen willen doen voorkomen. Dit soort berichten worden al 100 jaar en door allerlei groepen besproken. Het internet als medium maken het transparant. Dat is alles.....leer dat nou eens gewoon te herkennen. Overigens is een gezonde samenleving een dynamsiche aan verandering onderhevige. in welke vorm dat is wordt door de tand des tijds bepaald. Daar doen jij en Pim helemaal niets aan en is helemaal niet erg
Op woensdag 17 april 2002 08:52 schreef X-Ray het volgende:[..]
Die is gek. Toch een overname dus....
quote:Dat kan ik dank je.
Op woensdag 17 april 2002 10:08 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
jij kunt het concept dus ook niet bevatten....zoals jij het verteld gaat eht om een collectief voornemen. Denk je nou echt dat die 70 nationaliteiten zich verenigen en Nederldand gaan overnemen??? leer lezen
quote:Daar zijn we het dan mee eens.
en het grotere plaatje bevatten. Het topic op maroc.nl is naief en dom gestart.
quote:Ik denk ook heus niet dat de topicstarter een paramilitaire organisatie runt hoor.
Maar er gaat geen dreiging vanuit zoals jij en anderen willen doen voorkomen.
quote:7
Dit soort berichten worden al 100 jaar en door allerlei groepen besproken. Het internet als medium maken het transparant. Dat is alles.....leer dat nou eens gewoon te herkennen. Overigens is een gezonde samenleving een dynamsiche aan verandering onderhevige. in welke vorm dat is wordt door de tand des tijds bepaald. Daar doen jij en Pim helemaal niets aan en is helemaal niet erg
Er zijn wel mensen die alles willen schuiven op de problemen met wat randgroepjongeren, maar ik wacht liever even af tot het mogelijk is om een oordeel te baseren op een bredere ontwikkeling.
quote:Hmmzzz ik maakte weer eens een hele berg typo's maakte
Op woensdag 17 april 2002 10:14 schreef X-Ray het volgende:[..]
Dat kan ik dank je.
[..]Daar zijn we het dan mee eens.
[..]Ik denk ook heus niet dat de topicstarter een paramilitaire organisatie runt hoor.
.
Toch zijn dit soort ideeën niet al te geruststellend, zeker niet in het licht van demonstraties zoals die van afgelopen weekend in Amsterdam.
[..]7
Die demonstartie is wederom verkloot door een 50-tal pismongolen die ze gewoon eens voor langere tijd vast zetten. Je moet alleen even bedenken dat bijna elke demonstratie hiervan vergezeld gaat helaas.
Verder zie ik dus geen enkele dreiging....
Wat betekend 7 ???
quote:Vrijheid van meningsuiting
Op woensdag 17 april 2002 11:01 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Hmmzzz ik maakte weer eens een hele berg typo's maakte
Die demonstartie is wederom verkloot door een 50-tal pismongolen die ze gewoon eens voor langere tijd vast zetten. Je moet alleen even bedenken dat bijna elke demonstratie hiervan vergezeld gaat helaas.
Verder zie ik dus geen enkele dreiging....Wat betekend 7 ???
'Amsterdam niet meer van de joden', kopt het Algemeen Dagblad vanochtend over de demonstratie tegen het Israëlische optreden jegens de Palestijnen, alsof Amsterdam ooit wel 'van de joden' was.
Maar honderd tot tweehonderd jonge Marokkanen - die tegenwoordig anders schijnen te heten - hebben zaterdag wel duidelijk gemaakt dat de geruststellende woorden van de Arabische gemeenschap in Amsterdam na 11 september, vooral veel verhulden. Is het dan toch waar dat de stad een slang aan de borst koestert? Dat is - niet alleen vanwege de drama's in het Midden-Oosten maar vooral ook door het steeds manifestere isolement van de islamitische gemeenschap - angstwekkend.
Wie beweert dat de rellen uitsluitend werden veroorzaakt door opgeschoten Marokkaanse pubers die zich au fond weinig onderscheiden van de doorsnee-voetbalhooligan, onderschat de sentimenten onder de tienduizend vredelievende demonstranten. De talloze verwijzingen naar de nazi's ('Hitler is er één vergeten: Sharon'), de adhesiebetuigingen aan het adres van Saddam Hoessein en Osama bin Laden en het scanderen van 'Hamas, Hamas, alle joden aan het gas', duiden op virulent antisemitisme.
De massaal aanwezige politie deed wat zij kon, daarbij geholpen door de moedige ordedienst van de organisatie. Uit begrip voor de woede over het optreden van Israël in de Palestijnse gebieden was veel toegestaan - optreden maakt de zaak vaak erger. Van de relschoppers werden er evenwel slechts twintig gearresteerd, maar dat had evengoed een veelvoud kunnen zijn.
Burgemeester Job Cohen wist direct te melden dat de jongeren uit Amsterdam-Oost en West kwamen. ''We kennen ze.'' Als dat zo is, rest maar één conclusie: keihard aanpakken. Maar belangrijker nog is de vraag hoe de groeiende kloof tussen de autochtone en een deel van de allochtone gemeenschap kan worden gedicht. Zonder te vervallen in de xenofobie van Fortuyn, is nu wel zonneklaar dat een vriendschapsbezoek aan de moskee niet langer toereikend is.
Zondag is er weer een demonstratie. Joodse jongerenorganisaties willen dan hun steun betuigen aan Israël. De middenstand ziet de bui al hangen. Nu al klinkt de roep om een verbod. Maar iedereen heeft recht op zijn eigen demonstratie. En de relschoppers zouden de lachende derde zijn.
crosspostje
quote:Als er niets gebeurd waarschijnlijk over zo'n 25 jaar. Anders (
Op woensdag 17 april 2002 11:37 schreef vexz het volgende:
zullen we een poll gaan houden? hoelang duurt het voordat de klassieke nederlander in burgeroorlog is met de niet integrerende niet klassieke nederlander?
quote:Die foto....mijn hemel, is dit Nederland?
Op woensdag 17 april 2002 11:29 schreef Tikorev het volgende:[..]
Vrijheid van meningsuiting
FRENK DER NEDERLANDEN
Hakenkruisen op het Nationaal Monument op de Dam. Stenen naar het 'joodse' Krasnapolsky-hotel. En even verderop een Arabisch jongetje met een Palestijnse sjaal om zijn hoofd en een imitatie-kalasjnikov in de hand. De omstanders - zijn vader, zijn ooms? - kijken lachend toe.'Amsterdam niet meer van de joden', kopt het Algemeen Dagblad vanochtend over de demonstratie tegen het Israëlische optreden jegens de Palestijnen, alsof Amsterdam ooit wel 'van de joden' was.
Maar honderd tot tweehonderd jonge Marokkanen - die tegenwoordig anders schijnen te heten - hebben zaterdag wel duidelijk gemaakt dat de geruststellende woorden van de Arabische gemeenschap in Amsterdam na 11 september, vooral veel verhulden. Is het dan toch waar dat de stad een slang aan de borst koestert? Dat is - niet alleen vanwege de drama's in het Midden-Oosten maar vooral ook door het steeds manifestere isolement van de islamitische gemeenschap - angstwekkend.
Wie beweert dat de rellen uitsluitend werden veroorzaakt door opgeschoten Marokkaanse pubers die zich au fond weinig onderscheiden van de doorsnee-voetbalhooligan, onderschat de sentimenten onder de tienduizend vredelievende demonstranten. De talloze verwijzingen naar de nazi's ('Hitler is er één vergeten: Sharon'), de adhesiebetuigingen aan het adres van Saddam Hoessein en Osama bin Laden en het scanderen van 'Hamas, Hamas, alle joden aan het gas', duiden op virulent antisemitisme.
De massaal aanwezige politie deed wat zij kon, daarbij geholpen door de moedige ordedienst van de organisatie. Uit begrip voor de woede over het optreden van Israël in de Palestijnse gebieden was veel toegestaan - optreden maakt de zaak vaak erger. Van de relschoppers werden er evenwel slechts twintig gearresteerd, maar dat had evengoed een veelvoud kunnen zijn.
Burgemeester Job Cohen wist direct te melden dat de jongeren uit Amsterdam-Oost en West kwamen. ''We kennen ze.'' Als dat zo is, rest maar één conclusie: keihard aanpakken. Maar belangrijker nog is de vraag hoe de groeiende kloof tussen de autochtone en een deel van de allochtone gemeenschap kan worden gedicht. Zonder te vervallen in de xenofobie van Fortuyn, is nu wel zonneklaar dat een vriendschapsbezoek aan de moskee niet langer toereikend is.
Zondag is er weer een demonstratie. Joodse jongerenorganisaties willen dan hun steun betuigen aan Israël. De middenstand ziet de bui al hangen. Nu al klinkt de roep om een verbod. Maar iedereen heeft recht op zijn eigen demonstratie. En de relschoppers zouden de lachende derde zijn.
crosspostje
Die poll...ach, de beschaving houdt op waar Maroc.nl begint.
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 23:08 schreef Vampier het volgende:
http://www.maroc.nl/portal/forums/poll.php?action=showresults&pollid=634
En dat zijn dan de lui die het altijd over racisme hebben
quote:Yep.... Nederland anno 2002....
Op woensdag 17 april 2002 12:04 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Die foto....mijn hemel, is dit Nederland?
Is dit het land dat op 5 mei zijn vrijheid viert?Die poll...ach, de beschaving houdt op waar Maroc.nl begint.
quote:RTL-Nieuws weer sneller dan de NOS!
Op woensdag 17 april 2002 11:01 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Wat betekend 7 ???
.
quote:Moet je eens proberen om hier een foto van Van Heutz of Van Daalen te gebruiken...niet dat iemand nog weet wie dat waren
Op dinsdag 16 april 2002 23:52 schreef Wisp het volgende:
wat een losers komen er op dat maroc forum.. check die plaatjes in z'n sighttp://www.maroc.nl/portal/forums/showthread.php?s=d1710eb5b6475b65431f5e8f6fde5420&threadid=19600
WarriorOfIslam
Neeeuh... in Nederland aanwezige moslims zijn helemaaaaaaal niet anti-Nederland en pro-militante moslims. .
.
Geef me aub 5 minuten met die gozer, schop ik al ze tanden uit ze smoel en trap ik em daarna op het vliegtuig richting Jemen.
quote:Ik heb liever dat hij en ze vriendjes dat doen http://www.maroc.nl/portal/forums/showthread.php?s=d1710eb5b6475b65431f5e8f6fde5420&threadid=19600
Op woensdag 17 april 2002 12:48 schreef DaBuzzzzz het volgende:
ik kap er mee.....
quote:Beschaafde westerling??? als jou kop mijn reet was.....
Op woensdag 17 april 2002 12:50 schreef X-Ray het volgende:
http://www.maroc.nl/portal/forums/showthread.php?s=d1710eb5b6475b65431f5e8f6fde5420&threadid=19600
WarriorOfIslam
Neeeuh... in Nederland aanwezige moslims zijn helemaaaaaaal niet anti-Nederland en pro-militante moslims..
.
Geef me aub 5 minuten met die gozer, schop ik al ze tanden uit ze smoel en trap ik em daarna op het vliegtuig richting Jemen
Jemen is een mooi land overigens
quote:Dan wil ik de conversatie wel voorzetten met Abusaid, de drager van het Jihad-zwaard.
Op woensdag 17 april 2002 12:50 schreef X-Ray het volgende:
WarriorOfIslam
Neeeuh... in Nederland aanwezige moslims zijn helemaaaaaaal niet anti-Nederland en pro-militante moslims..
.
Geef me aub 5 minuten met die gozer, schop ik al ze tanden uit ze smoel en trap ik em daarna op het vliegtuig richting Jemen.
quote:Maar de kans is tamelijk groot dat je er als Westerse toerist wordt gegijzeld.
Op woensdag 17 april 2002 12:52 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Leatherface op 17-04-2002 13:08]
quote:Dan had je een verdomd mooie reet.
Op woensdag 17 april 2002 12:52 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Beschaafde westerling??? als jou kop mijn reet was.....
![]()
![]()
quote:Ja, vooral het noorden:
In het noorden zijn de vrouwen zeer zwaar gesluierd, helemaal in het zwart, vaak compleet met handschoenen. De mannen dragen daar allemaal een jambia, een kromdolk, en buiten de steden ook geweren. Dit zijn statussymbolen. De streng islamitische shai'ra wetgeving is er van toepassing. Vrouwen hebben weinig tot geen rechten.
quote:
Op woensdag 17 april 2002 12:56 schreef Leatherface het volgende:[..]
Maar de kans is tamelijk groot dat je er als Westerse toerist wordt gezijzeld.
en ik ben Rambo???
quote:TAMELIJK groot is geen 100% John.
Op woensdag 17 april 2002 13:08 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
![]()
en ik ben Rambo???
quote:Gijzelingen schijnen daar tamelijk veel voor te komen
Op woensdag 17 april 2002 13:08 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
![]()
en ik ben Rambo???
http://www.maroc.nl/portal/forums/showthread.php?s=3207fb7e2b7888d26a566fd3d15df5f0&threadid=19714
quote:Dit is dus een typisch voorbeeld van hoe krijg je een verkeer beeld als je niet nadenkt...
Op woensdag 17 april 2002 13:34 schreef Wisp het volgende:
hier nog een snelcursus bommeldingen voor onze marokaanse vriendenhttp://www.maroc.nl/portal/forums/showthread.php?s=3207fb7e2b7888d26a566fd3d15df5f0&threadid=19714
Geloof me ik snap ook wel dat er een harde kern aan islamitische hufters is die je liever kwijt dan rijk bent...
ik zeg alleen dan je je niet moet laten verblinden door die minderheid en daardoor de rest straft.
Het voorbeeld wat je aankaart is dus precies een foute. Heeft geen ene ruk te maken met maroc.nl, dit soort posts kom je op tmf.web en op de lokale voetbaslsupportersite ook tegen.
Maakt het niet minder fout maar gotferdergotfur!!! leer te nuanceren en de kern te zien in plaats van dat generaliseren...
De tering...dit is slecht voo m'n hart
quote:Hehe..
Op woensdag 17 april 2002 14:37 schreef DaBuzzzzz het volgende:ik zeg alleen dan je je niet moet laten verblinden door die minderheid en daardoor de rest straft.
quote:zeg je dat ook als een familielid van je wordt neergestoken door iemand uit die minderheid?
Op woensdag 17 april 2002 14:37 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
ik zeg alleen dan je je niet moet laten verblinden door die minderheid en daardoor de rest straft.
nee? dacht ik al
quote:Hoeveel procent van de Palestijnen zullen zich hebben opgeblazen? 0,01%?
Op woensdag 17 april 2002 14:37 schreef DaBuzzzzz het volgende:Geloof me ik snap ook wel dat er een harde kern aan islamitische hufters is die je liever kwijt dan rijk bent...
Zo is dat hierbij netzo.
quote:Waarom geef je al antwoord voor iemand op een vraag die je um zelf stelt?
Op woensdag 17 april 2002 14:53 schreef WinXP_sux het volgende:[..]
zeg je dat ook als een familielid van je wordt neergestoken door iemand uit die minderheid?
nee? dacht ik al
quote:En wat nou als een Nederlander het had gedaan?
zeg je dat ook als een familielid van je wordt neergestoken door iemand uit die minderheid?
nee? dacht ik al
quote:Dat vind ik niet echt een vriendelijke opmerking. Het klinkt een beetje alsof je het liefst alle LPF stemmers in werkkampen ziet ergens in Siberie.
Op woensdag 17 april 2002 16:00 schreef Dr.Daggla het volgende:Niet iedereen heeft een LPFbord voor zn kop
ach wat, nederland bestaat al lang niet meer
Beetje te zeiken op de minder-aanwezige-evil-buitenlanders maar dat zijn gewoon nederlanders
De wereld is verdoemd, WO3 is d'r binnen 20 jaar, mah well..
Slotje!
quote:Nee..Zo bedoelde ik het niet..
Op woensdag 17 april 2002 16:05 schreef Tikorev het volgende:[..]
Dat vind ik niet echt een vriendelijke opmerking. Het klinkt een beetje alsof je het liefst alle LPF stemmers in werkkampen ziet ergens in Siberie.
quote:Ja pisventje!! ja!!!
nee? dacht ik al
Sukkeltje!! walgelijk!
quote:Wat is je punt??? wat zeg je hier mee???? helemaal niets!!
Op woensdag 17 april 2002 15:54 schreef Tikorev het volgende:[..]
Hoeveel procent van de Palestijnen zullen zich hebben opgeblazen? 0,01%?
Kun je nagaan wat zo'n kleine minderheid kan veroorzaken.
En die 0,01% zou dat echt niet doen als ze zich gesteund zouden voelen door de andere 99%.Zo is dat hierbij netzo.
quote:Dat het niet alleen die kleine minderheid is die de boel loopt te verzieken, maar dat daar meer voor nodig is.
Op woensdag 17 april 2002 17:03 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Wat is je punt??? wat zeg je hier mee???? helemaal niets!!
vb: Tijdens de pro-Palestina demonstratie zijn er hakenkrijsen gespoten op het Nationaal Monument. Nu zal jij zeggen dat daar een heel klein deel voor verantwoordelijk is.
Maar als iemand zoiets doet terwijl er honderden mensen omheen staan moet die persoon toch een bepaalde sfeer om zich heen hebben gevoeld dat zoiets geaccepteerd zou worden.
En die sfeer wordt niet gecreeerd door die kleine minderheid waar jij het over hebt.
Conclusie: probleem is veel groter dan jij denkt of wil geloven.
quote:Waarom zou daar iets mis mee zijn?
Op woensdag 17 april 2002 08:47 schreef X-Ray het volgende:[..]
Poll: Hoe lang duurt het voordat de Moslim niet meer bestaat?
Neeeuhh... helemaal niks mis mee hoor.
Op dit moment is het onlogisch, maar als het met een goed betoog kwam dan is er toch helemaal niets mis mee?
quote:Ik heb de rellen in west live meegemaakt, ik ken de hectiek van demonstraties en opjuttende massa's....ik kan wat daar gebeurt in de juiste context zien en eventueel nuanceren. De daden die jij vermeld zijn ziek en vreselijk respectloos. Dat jongentje met die AK47 zou losgerukt uit z'n familie bij een fosterfamilie geplaatst moeten worden en de ouders gestraft en heropgevoed oid.......
Op woensdag 17 april 2002 17:19 schreef Tikorev het volgende:[..]
Dat het niet alleen die kleine minderheid is die de boel loopt te verzieken, maar dat daar meer voor nodig is.
vb: Tijdens de pro-Palestina demonstratie zijn er hakenkrijsen gespoten op het Nationaal Monument. Nu zal jij zeggen dat daar een heel klein deel voor verantwoordelijk is.
Maar als iemand zoiets doet terwijl er honderden mensen omheen staan moet die persoon toch een bepaalde sfeer om zich heen hebben gevoeld dat zoiets geaccepteerd zou worden.
En die sfeer wordt niet gecreeerd door die kleine minderheid waar jij het over hebt.Conclusie: probleem is veel groter dan jij denkt of wil geloven.
Maar om nou te stellen dat het probleem gigantisch is nee.....en de eigen oproerdienst van die demonstratie heeft echt heel goed werk gedaan soms met grote risico's
Dat een 50 tal pisvlekken de boel zo kunnen verstieren vindt ik nogmaals schandalig. Maar nogmaals dit is een minderheid...De tegenstellingen in opvattingen heb jij ook met SP-ers of met Groenlinks aanhangers, of met gereformeerde, of jehova's. Mischien wel kampers uit den Haag om maar eens wat superlatieven te gebruiken
Mijn punt en sommige van jullie lezen dat om de een of andere reden gewoon niet is dat je mensen op daden en woorden moet beoordelen......ben je fout?? krijg je straf, klaar!!! das alles ongeacht afkomst kleur of lengte.
zo goed?
Overigens hou ik m'n hart vast voor de demonstratie door Joden aanstaande Zondag....
Raddraaiers isoleren en vastzetten....ongeacht de consequenties of uit laten razen zoals de moslims?????
Toen is maar weer eens gebleken dat we werkelijk het tuig van de richel binnen hebben gehaald. Overal in Europa en daarbuiten verliepen de demonstraties ZONDER ENIGE WANKLANK, BEHALVE IN NEDERLAND. Ik zou zeggen: zo snel mogelijk richting het geliefde Midden Oosten vertrekken en daar stenen gaan gooien of met een aardappelschilmesje een zelfmoord actie op touw zetten.
quote:Bron???
Op woensdag 17 april 2002 19:34 schreef Sniper het volgende:
Even over de demonstratie van zaterdag jl.Toen is maar weer eens gebleken dat we werkelijk het tuig van de richel binnen hebben gehaald. Overal in Europa en daarbuiten verliepen de demonstraties ZONDER ENIGE WANKLANK, BEHALVE IN NEDERLAND. Ik zou zeggen: zo snel mogelijk richting het geliefde Midden Oosten vertrekken en daar stenen gaan gooien of met een aardappelschilmesje een zelfmoord actie op touw zetten.
Wat dan bij bijvoorbeeld Parijs en Brussel???
Klopt niet en is niet waar, overal in de wereld zijn dit soort demonstratie door een kleine kern van tuig verstierd en soms nog erger.
quote:Nou, in Antwerpen was het zelfs nog erger dan in Amsterdam.
Even over de demonstratie van zaterdag jl.Toen is maar weer eens gebleken dat we werkelijk het tuig van de richel binnen hebben gehaald. Overal in Europa en daarbuiten verliepen de demonstraties ZONDER ENIGE WANKLANK, BEHALVE IN NEDERLAND. Ik zou zeggen: zo snel mogelijk richting het geliefde Midden Oosten vertrekken en daar stenen gaan gooien of met een aardappelschilmesje een zelfmoord actie op touw zetten.
quote:Jij begint er nu over
Op woensdag 17 april 2002 19:39 schreef Youssef het volgende:
Wel grappig eigenlijk hoe mensen altijd opeens over gesluierde vrouwen willen praten...
quote:hahaha
Op woensdag 17 april 2002 19:40 schreef gelly het volgende:[..]
Jij begint er nu over
inderdaad waar kwam die ineens vandaan??
quote:
Op woensdag 17 april 2002 12:59 schreef X-Ray het volgende:[..]
Dan had je een verdomd mooie reet.
.
[..]Ja, vooral het noorden:
In het noorden zijn de vrouwen zeer zwaar gesluierd, helemaal in het zwart, vaak compleet met handschoenen. De mannen dragen daar allemaal een jambia, een kromdolk, en buiten de steden ook geweren. Dit zijn statussymbolen. De streng islamitische shai'ra wetgeving is er van toepassing. Vrouwen hebben weinig tot geen rechten.
quote:aan je reactie te zien zit het je wel hoog, misschien dat je beter hulp kan zoeken, ik weet wel wat goeie adressen
Op woensdag 17 april 2002 17:01 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Ja pisventje!! ja!!!
want op die manier hoort iedereen wel bij een of andere minderheid, brildragend, flaporen enzovoorts. ik beoordeel mensen op hen daden en woorden....dus als een familielid wordt neergestoken dan zal de dader daar voor boeten, en niet zijn/haar neef, nicht buurman of werkster!!Sukkeltje!!
walgelijk!
quote:hmmzzz... ja ik trek me dingen aan ja en kan er slecht tegen als mensen het verdommen die grijze massa te gebruiken en eens wat verder te kijken dan wat er aan de oppervlakte zichtbaar is.
Op woensdag 17 april 2002 19:47 schreef WinXP_sux het volgende:[..]
aan je reactie te zien zit het je wel hoog, misschien dat je beter hulp kan zoeken, ik weet wel wat goeie adressen
Kom maar op met die adressen, heb je wat te doen
Enne, XP draait prima hier
quote:ja joh, het was echt een oorlog daar!
quote:Ach, een hakenkruis spuiten op het Nationaal Monument. Gebeurt dagelijks. Netzo als vlagverbranding of met posters van BinLaden lopen.
Op woensdag 17 april 2002 20:16 schreef hicham het volgende:[..]
ja joh, het was echt een oorlog daar!
quote:Kijk eerst eens naar je landgenoten voor je een ander op zijn fouten wilt wijzen
Op woensdag 17 april 2002 20:25 schreef Tikorev het volgende:[..]
Ach, een hakenkruis spuiten op het Nationaal Monument. Gebeurt dagelijks. Netzo als vlagverbranding of met posters van BinLaden lopen.
![]()
quote:Waar de fuck slaat dit nou weer op?!?!? Amsterdam hoort nog steeds bij Nederland hoor!!
Op woensdag 17 april 2002 21:01 schreef hicham het volgende:[..]
Kijk eerst eens naar je landgenoten voor je een ander op zijn fouten wilt wijzen
Het zou normaal zijn als jij dat gedrag gewoon fout keurt. I.p.v er alles aan te doen om het te bagateliseren.
Jij bent echt een ziek figuur!!! Of heb je soms zelf nazi-symphatien dat de het opneemt voor mensen die hakenkruisen spuiten? Zal mij niets verbazen.
quote:Met een hakenkruis is helemaal niets mis mee hoor
Op woensdag 17 april 2002 21:13 schreef Tikorev het volgende:[..]
Waar de fuck slaat dit nou weer op?!?!? Amsterdam hoort nog steeds bij Nederland hoor!!
Dus hier mag niets van worden gezegd omdat het buitenlanders zijn, IN NEDERLAND?
Kom dan vervolgens ook nooit meer aan met gezeur dat jij ook een Nederlander bent.Het zou normaal zijn als jij dat gedrag gewoon fout keurt. I.p.v er alles aan te doen om het te bagateliseren.
Jij bent echt een ziek figuur!!! Of heb je soms zelf nazi-symphatien dat de het opneemt voor mensen die hakenkruisen spuiten? Zal mij niets verbazen.
![]()
![]()
quote:Je bent vandaag wel lekker bezig he? Vooral zo doorgaan, weet je zeker dat niemand hier je nog serieus zal nemen...
Op woensdag 17 april 2002 21:27 schreef hicham het volgende:
Met een hakenkruis is helemaal niets mis mee hoor
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 17-04-2002 21:31]
quote:In jou kringen waarschijnlijk niet nee. Maar daar lopen ze ook met foto's van BinLaden.
Op woensdag 17 april 2002 21:27 schreef hicham het volgende:[..]
quote:precies, gaskamers is ook niets mis mee
quote:dat is vanwege hun geloof, dus ze staan in hun recht
Op woensdag 17 april 2002 21:31 schreef Tikorev het volgende:[..]
In jou kringen waarschijnlijk niet nee. Maar daar lopen ze ook met foto's van BinLaden.
quote:Oh shit vergeten.
Op woensdag 17 april 2002 21:33 schreef Wisp het volgende:[..]
dat is vanwege hun geloof, dus ze staan in hun recht
Ik heb geen probleem met het hakenkruis, maar ik keur het ook niet goed. Ik heb daar geen mening over...
quote:Als het voor een beweging staat die 6 miljoen moslims om niets hebben vermoord dan wel.
Op woensdag 17 april 2002 21:35 schreef Youssef het volgende:
Als er een teken was dat tegen moslims was zoals hetsmiletje... zouden jullie er dan een probleem mee hebben wanneer het ergens stond?
Als ik dat dan op straat zou zien zou ik het persoonlijk nog verwijderen.
En zeker als het op een monument wordt gekalkt dat die gebeurtenis herinnerd
[Dit bericht is gewijzigd door Tikorev op 17-04-2002 21:39]
quote:Ik wel, dat is net zo fout.
Als er een teken was dat tegen moslims was zoals hetsmiletje... zouden jullie er dan een probleem mee hebben wanneer het ergens stond?
quote:Dat kan wel wezen maar het merendeel van de bevolking wel, want het is synoniem met de massavernietiging van miljoenen mensen. En die rommel wil ik ab-so-luut niet op het monument zien dat die gebeurtenis herdenkt.
Ik heb geen probleem met het hakenkruis
quote:waarom?
Op woensdag 17 april 2002 21:37 schreef Tikorev het volgende:[..]
Als het voor een beweging staat die 6 miljoen moslims om niets hebben vermoord dan wel.
quote:Het 1ste wil ik wel geloven, het tweede niet.
Op woensdag 17 april 2002 21:37 schreef Tikorev het volgende:[..]
Als het voor een beweging staat die 6 miljoen moslims om niets hebben vermoord dan wel.
quote:Ik zeg ook weleens kankerlijer tegen mensen die ik echt op een bepaald moment haat.
Op woensdag 17 april 2002 21:38 schreef Zander het volgende:
Dat kan wel wezen maar het merendeel van de bevolking wel, want het is synoniem met de massavernietiging van miljoenen mensen. En die rommel wil ik ab-so-luut niet op het monument zien dat die gebeurtenis herdenkt.
quote:Omdat dat asociaal is natuurlijk. Waarom hang je de straten niet vol met posters van Hitler?
Op woensdag 17 april 2002 21:38 schreef Hassan het volgende:[..]
waarom?
quote:maar dat is normaal in jou cultuur, je moet je eens verdiepen in de normen en waarden die in nederland gelden
Op woensdag 17 april 2002 21:40 schreef Youssef het volgende:[..]
Ik zeg ook weleens kankerlijer tegen mensen die ik echt op een bepaald moment haat.
quote:Als het op een poster staat verwijder ik die echt wel. Ik ga inderdaad niet met verf aan de haal om eroverheen te verven. Dan bel ik de gemeente wel.
Op woensdag 17 april 2002 21:39 schreef Youssef het volgende:[..]
Het 1ste wil ik wel geloven, het tweede niet.
quote:dat vraag ik me ook wel eens af
Op woensdag 17 april 2002 21:40 schreef Tikorev het volgende:[..]
Waarom hang je de straten niet vol met posters van Hitler?
quote:Dat is toch niet van dezelfde orde? Echt, zonder dat ik partij trek voor Israel of Palestijnen vind ik het onbegrijpelijk dat jij dergelijk asociaal gedrag gewoon goed zit te praten. Alsof de gemiddelde Nederlander iets aan die puinhoop daar kan veranderen...
Op woensdag 17 april 2002 21:40 schreef Youssef het volgende:
Ik zeg ook weleens kankerlijer tegen mensen die ik echt op een bepaald moment haat.
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 17-04-2002 21:44]
quote:Inderdaad, ik behoor tot de nederlandse cultuur. Rare mensen he, die hollanders?
Op woensdag 17 april 2002 21:41 schreef WinXP_sux het volgende:[..]
maar dat is normaal in jou cultuur, je moet je eens verdiepen in de normen en waarden die in nederland gelden
quote:jij moet terug naar school en leren dat je een gezamelijke vijand had toen....dat islamieten en joden niet zo lekker mixen zou jij zeker in deze tijd moeten overstijgen en je wat socialer opstellen. het plaatsen van hakenkruizen in het land waar de meeste joden van alle landen zijn gedeporteerd en vergast of anderzijds om het leven zijn gekomen is ZIEK en getuigd van geen enkele vorm van respect.
Op woensdag 17 april 2002 21:40 schreef Youssef het volgende:[..]
Bij je een Marokkaan?? die gaan prat op respect....toon dat!
anders ga louzou!
[Dit bericht is gewijzigd door DaBuzzzzz op 17-04-2002 21:44]
quote:Is misschien een verkeerd voorbeeld voor iemand die een hekel heeft aan Joden.
Op woensdag 17 april 2002 21:42 schreef Hassan het volgende:[..]
dat vraag ik me ook wel eens af
Waarom hang je de straten niet gelijk vol met posters van stalin?
quote:kijk dit is nu waarom mensen op LPF stemmen, om niet meer van jou soort idioten in nederland te krijgen
Op woensdag 17 april 2002 21:44 schreef Youssef het volgende:[..]
Inderdaad, ik behoor tot de nederlandse cultuur. Rare mensen he, die hollanders?
[Dit bericht is gewijzigd door WinXP_sux op 17-04-2002 21:46]
quote:dat heb ik vorige week al gedaan
Op woensdag 17 april 2002 21:44 schreef Tikorev het volgende:[..]
Is misschien een verkeerd voorbeeld voor iemand die een hekel heeft aan Joden.
Waarom hang je de straten niet gelijk vol met posters van stalin?
quote:Dus Pim gaat nederlanders eruit trappen?
Op woensdag 17 april 2002 21:45 schreef WinXP_sux het volgende:[..]
kijk dit is nu waarom mensen op LPF hebben, om niet meer van jou soort idioten in nederland te krijgen
quote:Tot voor kort hoorden ideen als die van jou niet tot de Nederlandse cultuur. Ik wil het dan ook meer randverschijnselen noemen.
Op woensdag 17 april 2002 21:44 schreef Youssef het volgende:[..]
Inderdaad, ik behoor tot de nederlandse cultuur. Rare mensen he, die hollanders?
quote:jij moet nog veel leren, maar ik kan je wel vertellen dat je familie er niet in komt als pim aan de macht komt en dat is maar goed ook
Op woensdag 17 april 2002 21:46 schreef Youssef het volgende:[..]
Dus Pim gaat nederlanders eruit trappen?
quote:Nee, maar wat maakt jou dat uit?
quote:Familie? Je bedoelt me Nederlandse familie? Die zit er al in...
Op woensdag 17 april 2002 21:47 schreef WinXP_sux het volgende:[..]
jij moet nog veel leren, maar ik kan je wel vertellen dat je familie er niet in komt als pim aan de macht komt en dat is maar goed ook
quote:nee je buitenlandse familie dumbass
Op woensdag 17 april 2002 21:48 schreef Youssef het volgende:[..]
Familie? Je bedoelt me Nederlandse familie? Die zit er al in...
Maar het blijft een trieste zaak, ook voor de vele mensen die wel vreedzaam geprotesteerd hebben. Zo gooit een handvol stumperds wel mooi de glazen in voor de mensen met goede bedoelingen.
quote:Ow, die ken ik niet echt goed dat ik ze hierheen zou halen. Kan jij het voor me doen dan?
Op woensdag 17 april 2002 21:48 schreef WinXP_sux het volgende:[..]
nee je buitenlandse familie dumbass
quote:dat doet Melkert wel voor je
Op woensdag 17 april 2002 21:56 schreef Youssef het volgende:[..]
Ow, die ken ik niet echt goed dat ik ze hierheen zou halen. Kan jij het voor me doen dan?
quote:
Op woensdag 17 april 2002 22:01 schreef WinXP_sux het volgende:[..]
dat doet Melkert wel voor je
quote:Ik heb geen probleem met Sharon, maar ik keur het ook niet goed. Ik heb daar geen mening over...
Ik heb geen probleem met het hakenkruis, maar ik keur het ook niet goed. Ik heb daar geen mening over...
quote:Nou, dan weten we dat ook weer... maar waarom zeg je dit nu eigenlijk?
Op woensdag 17 april 2002 22:35 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Ik heb geen probleem met Sharon, maar ik keur het ook niet goed. Ik heb daar geen mening over...
quote:Jij bent een moslim-allochtoon.
Das geen Nederlander.
quote:Met het portret van Hitler ook niet toch?
De Nazis hadden trouwens ook een bloedhekel aan moslims en hadden die net zo goed in de gaskamers gezet als die in jaren 40 in Europa rondliepen.
Dan kijk je er zeker opeens anders tegen aan?
quote:Ha, maar wij komen alleen als we weten dat we hier kunnen profiteren en niet als er een Hitler rondloopt!
Op donderdag 18 april 2002 00:15 schreef X-Ray het volgende:[..]
Met het portret van Hitler ook niet toch?
De Nazis hadden trouwens ook een bloedhekel aan moslims en hadden die net zo goed in de gaskamers gezet als die in jaren 40 in Europa rondliepen.
Dan kijk je er zeker opeens anders tegen aan?
quote:*Zucht*, kijk eens X-Ray
Op donderdag 18 april 2002 00:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Met een hakenkruis op zich is niks mis nee..
Het is eigenlijk nl. een Tibetaans teken dat je in Tibet nog regelmatig tegenkomt..
Alleen die &*(^*&^%$^%*^($* van een Hitler heet het misbruikt!
quote:Alles goed en wel..Maar je gaat me toch niet zeggen dat ze die hakenkruizen neerzette in de naam van Tibet!
Op donderdag 18 april 2002 06:26 schreef hicham het volgende:*Zucht*, kijk eens X-Ray
Eindelijk iemand die mijn post snapt...
quote:Goh wauw, denk je nu echt dat ik niet weet dat de swastika van origine een teken voor geluk is?
Op donderdag 18 april 2002 06:26 schreef hicham het volgende:*Zucht*, kijk eens X-Ray
Het gaat erom wat voor betekenis er aan gegeven is door Hitler en ze maatjes, en dat weet je dondersgoed.
quote:Maroc.nl kan je rustig beschouwen als een extreem-rechtse site.
Op woensdag 17 april 2002 17:06 schreef mixologist het volgende:
waarom gaat iedereen toch op die site kijken? d'r zijn hier toch ook geen mensen die op extreem rechtse sites zitten te browsen?
quote:Wat doe jij als je een aanplakbiljet op straat ziet met daarop N*** ***** ** *** ****, en ******** ** *** ****
Op woensdag 17 april 2002 21:38 schreef Hassan het volgende:[..]
waarom?
Ongewenste reaktie.
[Dit bericht is gewijzigd door buzzer op 18-04-2002 16:03]
quote:"Met een hakenkruis is helemaal niets mis mee hoor"
Op donderdag 18 april 2002 07:46 schreef X-Ray het volgende:[..]
Goh wauw, denk je nu echt dat ik niet weet dat de swastika van origine een teken voor geluk is?
Het gaat erom wat voor betekenis er aan gegeven is door Hitler en ze maatjes, en dat weet je dondersgoed.
en dat zei ik, dan hoef ik het niet per se over Hitler kruizen te hebben
quote:Dan heet het een Swasitka, geen hakenkruis.
Op donderdag 18 april 2002 08:47 schreef hicham het volgende:[..]
"Met een hakenkruis is helemaal niets mis mee hoor"
en dat zei ik, dan hoef ik het niet per se over Hitler kruizen te hebben
quote:ik zal mijn leven geven om dat te voorkomen
Op dinsdag 16 april 2002 23:10 schreef PieuX het volgende:
nou.. dat gaat toch ook gebeuren? zo'n gekke vraag is dat niet hoor
quote:Ik ook. Over mijn lijk.
Op donderdag 18 april 2002 09:13 schreef ThE_ED het volgende:[..]
ik zal mijn leven geven om dat te voorkomen
quote:Ik snapte hem allang, zelfingenomen ventje....sterker nog, ik maak er uit op dat je niets van dergelijke symbolen afweet.
Op donderdag 18 april 2002 06:26 schreef hicham het volgende:[..]
Ha, maar wij komen alleen als we weten dat we hier kunnen profiteren en niet als er een Hitler rondloopt!
![]()
(ja ik weet het, je haat me
)
[..]*Zucht*, kijk eens X-Ray
De Nazi's wilden trouwens de Moslims helemaal niet vergassen. Integendeel, Himmler had goede hoop SS-brigades uit het Midden-Oosten te kunnen betrekken. Ze schijnen ook toen al vrij anti-joods te zijn geweest daar....
quote:En hoe kon dat gebeuren??? Juist met dank aan "ons" de coöperatieve nederlanders.
Op woensdag 17 april 2002 21:44 schreef DaBuzzzzz het volgende:
het plaatsen van hakenkruizen in het land waar de meeste joden van alle landen zijn gedeporteerd en vergast of anderzijds om het leven zijn gekomen is ZIEK en getuigd van geen enkele vorm van respect.
Daarnaast herken je volgens mij een echte nederlander aan een belgisch paspoort, een tweede huisje in Nederland op naam van zijn kind en het etiket economische vluchteling.
quote:En dus is het normaal dat er hakenkruisen worden gespoten op het Nationaal Monument. Vreemde manier van redeneren...
Op donderdag 18 april 2002 13:43 schreef Belzeburp het volgende:[..]
En hoe kon dat gebeuren??? Juist met dank aan "ons" de coöperatieve nederlanders.
Daarnaast herken je volgens mij een echte nederlander aan een belgisch paspoort, een tweede huisje in Nederland op naam van zijn kind en het etiket economische vluchteling.
quote:Jij bent een beetje erg kortzichtig en je oogkleppen zijn veels te groot.
Op woensdag 17 april 2002 01:43 schreef Wisp het volgende:[..]
aanstellen? dit is de realiteit
quote:oogkleppen? volgens mij ben jij degene met oogkleppen als je bepaalde problemen niet onder ogen wil zien
Op donderdag 18 april 2002 16:00 schreef buzzer het volgende:[..]
Jij bent een beetje erg kortzichtig en je oogkleppen zijn veels te groot.
Loop lekker achter Pimmetje aan, dan komt het wel weer goed met nederland
quote:ga paardrijden
Op donderdag 18 april 2002 16:17 schreef Furie het volgende:
zeg zo komen we toch helemaal nergens meer op deze wereld
als jullie hier nu al in het klein mee beginnen kan je er van op aan dat andere er oorlog van gaan maken
ik ben heus geen heilig boontje maar ik zeg het maar effe
quote:Koop een playboy
Op donderdag 18 april 2002 20:23 schreef WinXP_sux het volgende:[..]
ga paardrijden
Ha, maar wij komen alleen als we weten dat we hier kunnen profiteren en niet als er een Hitler rondloopt!
(ja ik weet het, je haat me
)
nee dombo, jullie kwamen niet omdat we toen nog zelf het vuile werk deden.........
overigens wel typisch dat jullie altijd zo`n grote bek hebben over jullie moslim broeders de palestijnen. er zijn namelijk veel meer onderdrukte moslim volkeren waarover we jullie nooit horen, correct me if i'm wrong
hoe zat het ook alweer met screbrenica? waren er toen ook rellen in Amsterdam. waarschijnlijk niet, toen waren er geen joden bij betrokken......
Ze hopen de politieke meerderheid te krijgen in Nederland en dan de sharia tot wet te kunne verklaren en dan zijn we net zo'n achterlijk land als Pakistan waar veel vrouwen in de gevangenis zitten omdat ze aangifte gedaan hebben van verkrachting, niet genoeg (=4) getuigen over gehouden hebben die zeggen dat ze echt verkracht werd en daarom wegens toegegeven overspel in de gevangenis werden opgesloten.
Moslim macht stinkt.
Islam is in de praktijk onverdraagzaam, zie Indonesie en de molukken.
Dit is wat de poster in maroc.nl zich in verheugt, binnen kort is de islam hier de baas en kunnen ze hun archaische wetten geldig verklaren.
Dat zal gebeuren over mijn lijk, ik verdedig mijn vaderland ook tegen de vijand die "democratisch" hier is binnengekomen en mijn land veroverd.
En de schuldigen die de intocht van dat tuig eindeloos heeft verdedigd kan ook op een kogel rekenen.
quote:Een bezoekje langs de psychiater en een doosje realiteitszin van het Kruidvat zullen je goed doen
Op donderdag 18 april 2002 22:19 schreef otaku-san het volgende:
Mijn moeder werd op de markt toregevoegd door een Marokkan, wacht maar tot wij aan de macht zijn en dat is precies waar de poll opMaroc.nl over gaat.Ze hopen de politieke meerderheid te krijgen in Nederland en dan de sharia tot wet te kunne verklaren en dan zijn we net zo'n achterlijk land als Pakistan waar veel vrouwen in de gevangenis zitten omdat ze aangifte gedaan hebben van verkrachting, niet genoeg (=4) getuigen over gehouden hebben die zeggen dat ze echt verkracht werd en daarom wegens toegegeven overspel in de gevangenis werden opgesloten.
Moslim macht stinkt.
Islam is in de praktijk onverdraagzaam, zie Indonesie en de molukken.Dit is wat de poster in maroc.nl zich in verheugt, binnen kort is de islam hier de baas en kunnen ze hun archaische wetten geldig verklaren.
Dat zal gebeuren over mijn lijk, ik verdedig mijn vaderland ook tegen de vijand die "democratisch" hier is binnengekomen en mijn land veroverd.
En de schuldigen die de intocht van dat tuig eindeloos heeft verdedigd kan ook op een kogel rekenen.
quote:Je snapt dus echt niet waar het over gaat.
Op donderdag 18 april 2002 22:26 schreef gelly het volgende:[..]
Een bezoekje langs de psychiater en een doosje realiteitszin van het Kruidvat zullen je goed doen
Het invoeren van die wetten is echt een verovering van dit land en onze cultuur en ik zal me daartegen verzetten, desnoods tot de dood.
De shariah is misdadig en moet bestreden worden, dat jij dat niet snapt tekent jouw onverstand en ongeinformeerdheid en gezien je reactie je intense domheid.
quote:Natuurlijk is een wetgeving misdadig als het misbruikt wordt...
Op donderdag 18 april 2002 22:38 schreef otaku-san het volgende:[..]
Je snapt dus echt niet waar het over gaat.
Ze willen hier de shariah als wet geldig maken, je hebt geen idee hoe misdadig die wetten zijn.Het invoeren van die wetten is echt een verovering van dit land en onze cultuur en ik zal me daartegen verzetten, desnoods tot de dood.
De shariah is misdadig en moet bestreden worden, dat jij dat niet snapt tekent jouw onverstand en ongeinformeerdheid en gezien je reactie je intense domheid.
Het is inmiddels 2050. De Europese Gemeenschap heeft de eenwording opgegeven en de grenzen weer gesloten. Skandinavië heeft de betrekkingen met Nederland opgeschort, terwijl de Verenigde Staten boos zijn op de Nederlandse regering omdat die het islamitische bolwerk onderdak biedt, waardoor gevaar ontstaat voor Amerikaanse burgers in Europa. Veel Nederlanders hebben hun toevlucht gezocht in de omringende landen en van de achtergebleven Nederlanders kleden de vrouwen zich veelal als moslimvrouwen om moeilijkheden te voorkomen. De jihad is begonnen. De koning(in) en de meeste ministers zijn nog Nederland, maar de moslimpartij heeft een sterke positie in het kabinet. Iran en Libië oefenen direct gezag uit via hun Europese hoofdkwartier in Rotterdam en hun geheime leger, het 'Islamitisch Executie-Peloton'. Nederlandse en islamitische benden raken slaags in de straten en de bevolking heeft het recht gedeeltelijk in eigen hand genomen, want de politie durft niet in te grijpen. De natie is versteend van angst.
De koning(in) roept de resterende werkelijk Nederlandse ministers van haar kabinet bijeen voor een strikt geheim beraad. Niemand mag het koninklijk paleis in of uit. Naar verwacht zal het beraad een week duren. Ze zullen eten en slapen in het paleis, dat door de strijdkrachten wordt bewaakt. Na vijf dagen is het beraad afgerond en is men tot het volgende besluit gekomen:
De provincies Groningen, Friesland, Drenthe, Overijssel, Gelderland en Limburg worden tot 'Nieuw-Nederland' verklaard.
Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht, Brabant en Zeeland heten voortaan 'Oud-Nederland'.
Alle moslims worden uit Nieuw-Nederland naar Oud-Nederland gedeporteerd.
Grensposten waarbij de voormalige Berlijnse muur op kippegaas lijkt, worden op alle wegen tussen beide landen geplaatst.
Nieuwe paspoorten worden uitgereikt aan alle echte Nederlandse mensen, die één kans krijgen om tussen de twee landen te kiezen.
Hoe bizar en irreëel het ook lijkt, of misschien zelfs is, toch gebeurt het. Landen splijten wel
vaker. En hoewel het in het begin altijd moeilijk voor te stellen is, is de oorzaak altijd een verschil tussen twee culturen. Maar hoe later dé realiteit wordt ingezien, hoe groter de kans op een burgeroorlog. Al komt het in zo'n situatie niet altijd zover. Soms wordt een volk, zoals de Noordamerikaanse Indianen en de Australische inboorlingen, gewoon platgewalst; zo'n volk sterft nagenoeg uit, terwijl de enkelingen die resteren attracties voor toeristen met Canons en Fuji's worden.
Van zulke voorspellingen word ik niet vrolijk
quote:Boeiuh
Op donderdag 18 april 2002 22:56 schreef Tikorev het volgende:
Zo ziet Rasoel het einde:Het is inmiddels 2050. .... terwijl de enkelingen die resteren attracties voor toeristen met Canons en Fuji's worden.
Waarom zitten jullie zo te loeren op maroc.nl
Ah, ik weet het al. Jullie wíllen gewoon alleen de "negatieve" dingen posten
quote:De wetgeving zelf is misdadig zoals ze gesteld wordt, zie mijn opmerking over de de Pakistaanse vrouwen die in de gevangenis zitten alleeen maar omdat ze aangifte hebben gedaan van verkrachting.
Op donderdag 18 april 2002 22:51 schreef hicham het volgende:[..]
Natuurlijk is een wetgeving misdadig als het misbruikt wordt...
Dat is schandalig en een misdaad tegen de menselijkheid maar volstrekt volgens de shariah.
[Dit bericht is gewijzigd door otaku-san op 18-04-2002 23:06]
quote:Dit heeft niets met maroc.nl te maken hoor. Rasoel is een schrijver...(
Op donderdag 18 april 2002 23:01 schreef hicham het volgende:[..]
Boeiuh
quote:Oh is dat alleen voor Marokkanen?
Boeiuh
Ah, ik weet het al. Je wílt gewoon alleen de "negatieve" dingen posten.
quote:Alsof hij iets anders leest dan een eeuwenoud sprookjesboek voor simpele zielen.
Op donderdag 18 april 2002 23:04 schreef Tikorev het volgende:[..]
Dit heeft niets met maroc.nl te maken hoor. Rasoel is een schrijver...(
Leder....
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 18-04-2002 23:12]
quote:
Op donderdag 18 april 2002 23:06 schreef X-Ray het volgende:[..]
Alsof hij iets anders leest dan een eeuwenoud sprookjesboek voor simpele zielen.
Leder....
quote:Dat is eigenlijk wel een goeie omschrijving.
Op donderdag 18 april 2002 23:06 schreef X-Ray het volgende:[..]een eeuwenoud sprookjesboek voor simpele zielen.
toen ik een aantal dingen vroeg over de verkiezingen en hun meningen daarover werd ik meteen uitgemaakt voor 'aidslijende kapitalist' of 'ongelovig varken' etc etc
het is weer wachten op de volgende linkse GL aanhanger om dit goed te praten, maar ik heb genoeg gezien
quote:Ja, het uitmoorden van de inheemse bevolking is inderdaad negatief, en daar hoeven geen aanhalingstekens voor of achter.
Boeiuh
quote:en als ze weten dat ze anoniem zijn, dus zeggen wat ze eigenlijk vinden
Op donderdag 18 april 2002 23:59 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Ja, het uitmoorden van de inheemse bevolking is inderdaad negatief, en daar hoeven geen aanhalingstekens voor of achter.
Bovendien is het erg onthullend om te zien hoe mensen izch uiten als ze zich onder vrienden wanen....
puppies zijn lief en bin laden zuigt
quote:De misdadigheid van de Islam zit in de shariah, iets waar ieder Islamiet aan onderworpen is. Ze hebben het het liefst over de quran, maar de shariah is. waar de misdagige wetten omschreven zijn, het verplichte moorden als een islamiet zijn godsdienst afzweert. als een vrouiw aangifte doet van verkrachting en tegen de tijd van de behandeling van haar zaak niet meer de vereiste vier getuigen heeft en daarom wegens toegegeven overspel zelf tot gevangenis straf wordt veroordeeld.
Op donderdag 18 april 2002 22:51 schreef hicham het volgende:[..]
Natuurlijk is een wetgeving misdadig als het misbruikt wordt...
De shariah is misdadig, dat is waarom Buitenlandse zaken zolang de stichting van moskeeen heeft tegengehouden totdat het onder een ander departement viel. Die wisten niet beter en stonden het toe. Hetzelfde als de Islamitische scholen, D66 is niet voor niets bereid chrischtelijke scholen op t egeven opm maar af te zijn van de Islamitische scholen die een misdadige set van wetten als de leer proberen te indoctrineren en dan heb ik het over de shariah.
Die scholen moeten idd verboden worden. Iedereen die de shariah als norm probeert te onderwijzen is vervolgbaar als haatzaaier en voor discriminatie.
Die wetten zijn tegen onze wetten, ondermijnen de grondwet en wie ze probeert te onderwijzen is strafbaar.
De islamitische scholen dienen gesloten te worden.
quote:van wie is die voorspelling? welke site?
Op donderdag 18 april 2002 22:56 schreef Tikorev het volgende:
Zo ziet Rasoel het einde:<knip>
ik heb al langer het idee dat het die kant uit gaat namelijk, hoe raar en overdreven dit ook mag klinken voor veel mensen
quote:Ik kan het niet meer vinden. Het stond op het forum op de Fortuyn site, maar die schijnt te zijn gehackt. Moet je anders google maar eens proberen en zoeken op rasoel...
Op vrijdag 19 april 2002 00:22 schreef Wisp het volgende:[..]
van wie is die voorspelling? welke site?
ik heb al langer het idee dat het die kant uit gaat namelijk, hoe raar en overdreven dit ook mag klinken voor veel mensen
quote:Mijn excuses
Op donderdag 18 april 2002 23:04 schreef Tikorev het volgende:[..]
Dit heeft niets met maroc.nl te maken hoor. Rasoel is een schrijver...(
Maar ik zie wel steeds vaker quotes van maroc.nl
(wat toevallig, vandaag weer een nieuw topic maroc.nl )
quote:Ik kom hier om te discussieren, niet om op andere fora quotes hiervandaan te halen
Op donderdag 18 april 2002 23:05 schreef X-Ray het volgende:[..]
Oh is dat alleen voor Marokkanen?
Nou waarom ziet jij te loeren op Fok?Ah, ik weet het al. Je wílt gewoon alleen de "negatieve" dingen posten.
quote:
Op donderdag 18 april 2002 23:06 schreef X-Ray het volgende:[..]
Alsof hij iets anders leest dan een eeuwenoud sprookjesboek voor simpele zielen.
Leder....
Ik hou van je, keertje daten?
quote:Das idd heel fout
Op donderdag 18 april 2002 23:56 schreef Wisp het volgende:toen ik een aantal dingen vroeg over de verkiezingen en hun meningen daarover werd ik meteen uitgemaakt voor 'aidslijende kapitalist' of 'ongelovig varken' etc etchet is weer wachten op de volgende linkse GL aanhanger om dit goed te praten, maar ik heb genoeg gezien
quote:Helemaal met je eens
Op vrijdag 19 april 2002 00:02 schreef emerey het volgende:puppies zijn lief en bin laden zuigt
quote:Nee sorry, met je 14 jaar is het strafbaar als ik met je date.
Op vrijdag 19 april 2002 06:47 schreef hicham het volgende:
![]()
Ik hou van je, keertje daten?
[..]
quote:Precies. Zullen we het hier dan beschaafd houden? Stel je voor dat mensen op het Fok! forum gewoon allerlei wilde ongenuanceerde, ondoordachte, volslagen irrealistische uitspraken gaan doen over buitenlandse invasies, taalcursussen voor nederlandssprekenden, machtsovername's door van-oorsprong-buitenlandse-jongeren met het IQ van een barkruk die gewoon dom uit hun nek zwetsen?! En dat alleen omdat er gevraagd wordt wanneer de Germaan verwdijnt die hier 2000 jaar geleden de Romeinen-die-de-Bataven-nog-veel-langer-geleden-wegschopten wegschopte? Een vraag gesteld aan eerder genoemde slimmerikken? Kom op zeg!
Op donderdag 18 april 2002 23:56 schreef Wisp het volgende:
dat maroc forum is gewoon te triest voor worden, er lopen marokanen rond met namen als 'SlaveOfAllah' en 'WarriorOfIslam' met daarbij plaatjes in hun signature van binladen, hamas strijders en andere extremisten, elk nieuwsbericht wordt aangegrepen om hun machtsgevoelens te uiten tegen de 'kaaskoppen' en alsof dit niet genoeg is wordt je als buitentaander direct gebanned als ze zien dat je niet meegaat in hun afschuw van de nederlanders en hun regeringtoen ik een aantal dingen vroeg over de verkiezingen en hun meningen daarover werd ik meteen uitgemaakt voor 'aidslijende kapitalist' of 'ongelovig varken' etc etc
het is weer wachten op de volgende linkse GL aanhanger om dit goed te praten, maar ik heb genoeg gezien
Overigens moet ik als semi-Marokkaan wel opmerken dat de gedragingen van te veel uiterlijk-op-mij-gelijkende jongeren-van-niet-Nederlandse-oorsprong ook mij al geruime tijd een doorn in het oog zijn. Maar het blijkt wel dat er op dit forum geen echte interesse bestaat voor politiek, want zowel VVD als Fortuyn als GroenLinks of SP pleiten voor dezelfde aanpak van de problematiek. Dat ze het anders formuleren is een tweede!
quote:
naam van de Eeuwige de Barmhartige de Genadevolle
--------------------------------------------------------------------------------Dit is een oproep van Abdullah Haselhoef. Deze oproep is verzorgd en verspreid door de Moslim Media Groep (MMG) aan Islamitische Nederlandse burgers. Deze oproep zal in verschillende moskeeën en op Islamitische sites geplaatst worden. Daarnaast zal deze oproep in zijn geheel als persbericht naar verschillende media en relaties verstuurd worden.
--------------------------------------------------------------------------------
Vrede zij met u,
Geachte mensen,Aanstaande zondag organiseert de Joodse gemeenschap in Nederland een bijeenkomst voor vrede in Israël. De boodschap van de demonstratie is: "TEGEN TERREUR, VOOR VREDE" .
Vorige week, 13 april, betoogden, tevens in Amsterdam, 30.000 mensen met dezelfde intentie: voor vrede in Palestina en in Israël. Tot onze grote vreugde liepen er toen niet alleen maar moslims mee, maar ook autochtone Joodse Nederlandse medeburgers.
Bijzonder moedig en rechtvaardig vond ik hun aanwezigheid op deze dag. Het gaf mij moed en hoop op een Nederlandse samenleving waarin mensen, ongeacht hun religie, etniciteit, sexe of geaardheid, elkaars verdriet en andere emoties kunnen delen.
Des te meer teleurgesteld waren wij in het gedrag van 0,5% van de aanwezigen, nl. een groep je van 50 á 100 minderjarige jongeren, die deels in beschonken toestand meenden een vechtpartij met de politie te moeten aangaan.
Met elke steen die deze randfiguren richting vertegenwoordigers van de wet gooiden, tegen eigendommen van ondernemers, werden ook letterlijk de eigen glazen van een rechtvaardige vrede voor het Palestijnse volk, stukje voor stukje in scherven gegooid.
Wij doen hierbij een beroep op ieders verantwoordelijkheid en menselijkheid.
Als u weet of vermoedt dat uw kinderen, broertjes of neefjes van plan zijn om naar deze 2e bijeenkomst voor Vrede te gaan om deze te verstoren, houd hen thuis! Een dergelijke verstoring zou een wrange aantasting zijn van de vrijheid van meningsuiting en demonstratie. Wij zijn het fundamenteel oneens met de, ons inziens éénzijdige, solidariteitsverklaring met de staat Israel door de organisatie van de bijeenkomst. Wij menen echter dat ons verschil van mening slechts in een politiek debat geuit mag worden. Geweld en intimidatie horen in een democratische rechtstaat niet thuis. Als u denkt dat u met uw aanwezigheid eventuele intimidatie zou kunnen beteugelen, dan zou u misschien kunnen overwegen om bij deze bijeenkomst aanwezig te zijn. Niet als demonstrant voor de eenzijdige solidariteitsbetuiging met de staat Israel, maar als voorvechter voor de vrijheid van meningsuiting, ook al staat deze meningsuiting haaks op onze eigen ideeen over hoe Vrede in het Land van Abraham bewerkstelligd zou moeten worden.Elke steen, stok of blik die gegooid zou kunnen worden richting Nederlandse Joodse medeburgers op deze voor hun waardevolle dag, zal onvermijdelijk een veel hardere en deels ook terechte afwijzing van alles wat met de Islam of de Palestijnse zaak te maken heeft, in Nederland tot gevolg hebben.
Wellicht is deze reactie geschreven uit een overbezorgdheid. Maar het kan niet vaak genoeg benadrukt worden dat Nederlandse burgers elkaar dienen te respecteren, ook al zijn ze het niet met elkaar eens. Deze herhaling en bezorgheid zijn juist nodig in een land waar medeburgers met verschillende achtergronden door loyaliteitsgevoelens tegen over elkaar dreigen te komen staan.
Abdullah Haselhoef
--------------------------------------------------------------------------------
Voor meer informatie over onze aanwezigheid aanstaande zondag, kunt u contact opnemen met Abdullah Haselhoef, islamitisch geestelijk raadsman.
Voor informatie over de Moslim Media Groep kunt u per e-mail contact opnemen met de secretaris S.J.M. Moenandar, moenan_moenan@hotmail.com
Wat is de Moslim Media Groep?
Sinds enige tijd is een groep enthousiaste mensen bezig met de vorming van een professionele mediagroep.De MMG is van mening dat de min of meer negatieve houding van sommige autochtonen tegenover de Islam mede voortkomt uit het feit dat zowel autochtonen als moslims zelf slecht, onjuist of gebrekkig zijn geinformeerd over de Islam. Daarom is het belangrijk dat moslims zich op een actieve manier gaan mengen in het publieke debat.
De MMG wil zeker niet pretenderen "voor de moslims in Nederland" te spreken. Wij willen niet spreken in naam van de moslims in Nederland, maar een spreekbuis vormen voor de veelkleurigheid en verscheidenheid binnen deze groep.
quote:Kijk, dat zijn Moslims!
Op vrijdag 19 april 2002 12:48 schreef Quenda het volgende:[..]
quote:Ja onze grote vriend Haselhoef die voor het stenigen van homo's is, maar dat terzijde. Ik blijf erbij dat het probleem groter is dan de 0,5%. 0,5% mag dan daadwerkelijk rotzooi hebben getrapt. 99,5% andere mensen hebben geen sfeer laten ontstaan waarin zoiets ondenkelijk was geweest.
Op vrijdag 19 april 2002 13:23 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Kijk, dat zijn Moslims!
quote:Ha!
Op vrijdag 19 april 2002 08:19 schreef X-Ray het volgende:[..]
Nee sorry, met je 14 jaar is het strafbaar als ik met je date.
Alhoewel, Mohammed mocht het ook doen met een 9-jarig meisje.
Met elkaar daten strafbaar??
Goh... dat wist ik nog niet, ik dacht dat je alleen niet "sex" met elkaar mag hebben. Maar er is nog hoop, 3 mei word ik 16 (Dus ik ben 15 nu ja!
)
quote:rustig broeder, deze ongelovigen weten niet waarover ze praten
Op vrijdag 19 april 2002 16:06 schreef hicham het volgende:[..]
Ha!
Met elkaar daten strafbaar??
Goh... dat wist ik nog niet, ik dacht dat je alleen niet "sex" met elkaar mag hebben. Maar er is nog hoop, 3 mei word ik 16
(Dus ik ben 15 nu ja!
)
quote:Hoi X-Ray
Op vrijdag 19 april 2002 16:07 schreef Hassan het volgende:[..]
rustig broeder, deze ongelovigen weten niet waarover ze praten
quote:wie is X-ray?
Op vrijdag 19 april 2002 16:54 schreef hicham het volgende:[..]
Hoi X-Ray
quote:X-ray zal toch wel een bekende naam zijn op dit forum?
Op vrijdag 19 april 2002 17:19 schreef Hassan het volgende:[..]
wie is X-ray?
quote:Niet als je je onschuldig moet voordoen
Op vrijdag 19 april 2002 17:37 schreef Leatherface het volgende:[..]
X-ray zal toch wel een bekende naam zijn op dit forum?
quote:ik kom niet zo vaak op dit forum, ik zit meestal in de moskee
Op vrijdag 19 april 2002 17:57 schreef hicham het volgende:[..]
Niet als je je onschuldig moet voordoen
quote:Goh, nog meer humor
Op vrijdag 19 april 2002 18:54 schreef Hassan het volgende:[..]
ik kom niet zo vaak op dit forum, ik zit meestal in de moskee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |