Vergetenquote:
De eerst volgende Shuttle lancering is eind augustus, de STS-128, volgens mij is de datum nog niet bekend.quote:
Tof zeg!quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:32 schreef Estate het volgende:
[..]
Vergeten![]()
Ze zijn niet zo mooi geworden, ik had de ruisonderdrukking uitstaan en het was wat bewolkt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van de vorige missie die wel gelukt was.
[ afbeelding ]
Gisteren nog een vraag over gehad in een pubquizquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Tof zeg!
Vroeger kon je de Mir ook vaak zien toch? Dat kan ik me herinneren volgens mij
Eigenlijk moet je foto's van allebei met een spaceshuttle eraan hebben om te vergelijken, zodat je een referentiegrootte hebtquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:32 schreef Estate het volgende:
[..]
Gisteren nog een vraag over gehad in een pubquizToen moest ik er ook nog aandenken.
Was hetzelfde als het ISS alleen minder helder. ISS is denk ik ook drie keer groter.
[ afbeelding ]
Mir
[ afbeelding ]
ISS
En dan nu met de nieuwe kibo external facility, zoek de verschillenquote:
Ik denk niet dat er (veel) foto's zijn van de shuttle gekoppeld met het ISS of de MIR.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je foto's van allebei met een spaceshuttle eraan hebben om te vergelijken, zodat je een referentiegrootte hebt
Mooie foto maar een beetje groot voor hier. De Kibo module (rechtsonder) is ieder geval een opvallende uitbouw aan het ISS.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:17 schreef Pek het volgende:
[..]
En dan nu met de nieuwe kibo external facility, zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
Bijna af, meer foto's hier
Had gister een tijd gezocht alleen een foto kunnen vinden van het MIR met de Space shuttle er op.(STS-71)quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:55 schreef Estate het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er (veel) foto's zijn van de shuttle gekoppeld met het ISS of de MIR.![]()
Wat een vette plaatquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:38 schreef sander89 het volgende:
[..]
Had gister een tijd gezocht alleen een foto kunnen vinden van het MIR met de Space shuttle er op.(STS-71)
Was de eerste keer dat de Space Shuttle de MIR bezocht.
[ afbeelding ]
Als ik het goed begrijp hadden ze even de Soyuz losgekoppeld om van een afstand deze foto te kunnen maken.![]()
Ja die had ik ook al gezien, jammer genoeg geen foto te vinden van Shuttle en het ISS.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:38 schreef sander89 het volgende:
[..]
Had gister een tijd gezocht alleen een foto kunnen vinden van het MIR met de Space shuttle er op.(STS-71)
Was de eerste keer dat de Space Shuttle de MIR bezocht.
[ afbeelding ]
Als ik het goed begrijp hadden ze even de Soyuz losgekoppeld om van een afstand deze foto te kunnen maken.![]()
Toen had je nog geen 12MP NIKON D2Xs om mee de ruimte in te nemen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat een vette plaatJammer dat ie niet in hogere resolutie is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |