SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door wolvendagen op 16-07-2009 12:05:13 ]Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ja, ik moest wat. Hij bleef maar zaniken.quote:
Dat is een extraatje.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:08 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Wat is er met die muts in de spoiler?
Die kipquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:17 schreef Crack_ het volgende:
Ben ik de enige die denkt aan die neger op dumpert die een hijsje neemt, en dan zo'n rare stem heeft ?
Pick me.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:34 schreef Agiath het volgende:
Ik weet niet wie ik triester vindt, TS of de persoon waar TS het over heeft
Nee, ik ben niet erg scherp meer, het is bijna tien over half twee.quote:
Oh, ok.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet erg scherp meer, het is bijna tien over half twee.
dit is een jonko.. .. .. UGHII IGHIII IIGGHIquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:17 schreef Crack_ het volgende:
Ben ik de enige die denkt aan die neger op dumpert die een hijsje neemt, en dan zo'n rare stem heeft ?
quote:
Wat hij zegtquote:
Nee, ik ben geen kloon. I has me a webcam y'know.quote:
Dat smeken snap ik idd ook welquote:Op donderdag 16 juli 2009 02:04 schreef Joran-Joran het volgende:
TS is de knapste chick die ik ooit op fok gezien heb
Jaa. díé!quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:41 schreef Marioeu het volgende:
[..]
dit is een jonko.. .. .. UGHII IGHIII IIGGHI
quote:
Ik zag em ook pas toen ik die reactie boven je 3 x had doorgelezenquote:
Het gaat hier toch om die kneus en niet om de tattoos, daarnaast als je even naar de beschrijving van die foto zou kijken hèquote:
Die foto staat nog gewoon in de spoiler.quote:
Hele topic is gegaan over jou en/of die foto in je OP.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:04 schreef wolvendagen het volgende:
Oké, ik ben het zat met die foto. Doe maar klikken voor tieten dan.
Ik zou er een topic over moeten openen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:07 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Hele topic is gegaan over jou en/of die foto in je OP.
Hoe voel je je daarover?
Ja, doen!quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou er een topic over moeten openen.
Klik dan op de fucking link, nitwit.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ik wil godverdomme die kankerfoto zien ook nu
Die link was er de vorige x dat ik keek nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Klik dan op de fucking link, nitwit.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
ok, voorspelbaar.
SEX ...PLZ!?
PLZ?!?!?
wolven bestaan niet.
Ik wees hem elke keer af, maar die gast bleef door zeiken heuj.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:18 schreef Grulez het volgende:
Eén ding snap ik niet. Je gaat om met een kneus die vast zit tussen een fopneger en emo, maar begint wel de bazen van deze wereld met hem te delen. Ook al heb ik niks te doen, weet ik wel betere dingen te doen dan omgaan met minderwaardige mensen om 0.06..
Komt uit een boek. De dagen dat een meisje haar period heeft en dan gebeft wordt, waarop de man lijkt op een wolf. Nee, ik heb er geen ervaring mee, ik vind het gewoon een mooie beschrijving van een geweldig woord.quote:
Toen ben ik gestopt met lezen!quote:Begon ik over Wolverine, want dat is een baas...
Ik dacht meer aan:quote:
Dan neger je hem toch gewoon? Blokkeren kan ook.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wees hem elke keer af, maar die gast bleef door zeiken heuj.
[..]
Komt uit een boek. De dagen dat een meisje haar period heeft en dan gebeft wordt, waarop de man lijkt op een wolf. Nee, ik heb er geen ervaring mee, ik vind het gewoon een mooie beschrijving van een geweldig woord.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:26 schreef wolvendagen het volgende:
Komt uit een boek. De dagen dat een meisje haar period heeft en dan gebeft wordt, waarop de man lijkt op een wolf. Nee, ik heb er geen ervaring mee, ik vind het gewoon een mooie beschrijving van een geweldig woord.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan neger je hem toch gewoon? Blokkeren kan ook.
Joh. Wat dacht je waar dit topic voor dientquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stiekem geilt ze er wel op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |