SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door wolvendagen op 16-07-2009 12:05:13 ]Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ja, ik moest wat. Hij bleef maar zaniken.quote:
Dat is een extraatje.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:08 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Wat is er met die muts in de spoiler?
Die kipquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:17 schreef Crack_ het volgende:
Ben ik de enige die denkt aan die neger op dumpert die een hijsje neemt, en dan zo'n rare stem heeft ?
Pick me.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:34 schreef Agiath het volgende:
Ik weet niet wie ik triester vindt, TS of de persoon waar TS het over heeft
Nee, ik ben niet erg scherp meer, het is bijna tien over half twee.quote:
Oh, ok.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet erg scherp meer, het is bijna tien over half twee.
dit is een jonko.. .. .. UGHII IGHIII IIGGHIquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:17 schreef Crack_ het volgende:
Ben ik de enige die denkt aan die neger op dumpert die een hijsje neemt, en dan zo'n rare stem heeft ?
quote:
Wat hij zegtquote:
Nee, ik ben geen kloon. I has me a webcam y'know.quote:
Dat smeken snap ik idd ook welquote:Op donderdag 16 juli 2009 02:04 schreef Joran-Joran het volgende:
TS is de knapste chick die ik ooit op fok gezien heb
Jaa. díé!quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:41 schreef Marioeu het volgende:
[..]
dit is een jonko.. .. .. UGHII IGHIII IIGGHI
quote:
Ik zag em ook pas toen ik die reactie boven je 3 x had doorgelezenquote:
Het gaat hier toch om die kneus en niet om de tattoos, daarnaast als je even naar de beschrijving van die foto zou kijken hèquote:
Die foto staat nog gewoon in de spoiler.quote:
Hele topic is gegaan over jou en/of die foto in je OP.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:04 schreef wolvendagen het volgende:
Oké, ik ben het zat met die foto. Doe maar klikken voor tieten dan.
Ik zou er een topic over moeten openen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:07 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Hele topic is gegaan over jou en/of die foto in je OP.
Hoe voel je je daarover?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |