quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:13 schreef bierjoost het volgende:
Bruce Willes?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:20 schreef starla het volgende:
kutcher?
that's the onequote:Op donderdag 16 juli 2009 10:24 schreef Terpentin07 het volgende:
river phoenix
was inderdaad erg goed, vooral in My Own Private Idahoquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:25 schreef Terpentin07 het volgende:
helaas veel te jong overleden.Had graag gezien hoe hij zich ontwikkelde als acteur.
Had hem misschien minder legendarisch gemaakt dan wat hij nu is......quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:25 schreef Terpentin07 het volgende:
helaas veel te jong overleden.Had graag gezien hoe hij zich ontwikkelde als acteur.
T07 zwaait de zwart wit geblokte vlag.quote:
Nope, maar ik denk dat iedereen wel tenminste van ze gehoord heeft en ook wel weet wie het zijn als je hun aliassen hoort.....quote:
Yep de Vier Vuisten!quote:
Ah dat is wel lollig idd. Hopelijk is hij niet zo grumpy als in de films.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:42 schreef Terpentin07 het volgende:
Even een klein anekdote.Mijn moeder heeft een klein vakantiehuisje in zuiditalie via ebay gekocht.echt helemaal geen toeristische buurt.En we kwamen er nu achter dat Bud Spencer 300 meter van mijn moeders huisje een huis laat bouwen.Ik hoop dat hij nog even blijft leven en ik hem per toeval tegenkom.
Oh ja vraagje komt er zo aan.
Nah dat valt volgens mij mee.Dat was gewoon zijn rol, denk ik.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat is wel lollig idd. Hopelijk is hij niet zo grumpy als in de films.
Ik snap wat je bedoelt.Het heet saffraan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:49 schreef De_Hertog het volgende:
Of hoe je saffron ook in het Nederlands schrijft
Die bedoelde ik inderdaadquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:51 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt.Het heet saffraan.
Nee, Dawn French werkte in dit geval niet met Saunders samen..quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik dach almost famous....
Dawn French en Jennifer Sauders
Lumley is inderdaad de andere hoofdrolspeler in deze soort van vervolgvraagquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:58 schreef steekbal het volgende:
joanna lumley + hjennifer saunders
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Gurkas
mr_anonimous+1quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:51 schreef Neleos het volgende:
Lutetia - Londen?![]()
Saigon - Ho Chi Minh Stad![]()
Nieuw Amsterdam - New York![]()
Bombay - Mumbai![]()
Rangoon - Yangon?![]()
Leningrad - St. Petersburg![]()
Stalingrad - Wolgograd?![]()
Geheel op eigen kracht gedaan! Ik zou je een puntje extra willen geven maar daar komt gezeik van dus mijn eeuwige respect moet dan maar als substituut dienen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:56 schreef Neleos het volgende:
Lutetia hmm. Ik ken het uit Asterix en Obelix volgens mij... Parijs?
Nou nou, dank je wel he.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geheel op eigen kracht gedaan! Ik zou je een puntje extra willen geven maar daar komt gezeik van dus mijn eeuwige respect moet dan maar als substituut dienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |