Ik zou gaan proberen in een muziekwinkelquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:44 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Heej, ontopic, iemand hier die de solo van one speelt op zijn gs, les paul of tele?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:26 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Ik zou gaan proberen in een muziekwinkeldaarnaast heeft Metallica weinig met je eerder genoemde bands te maken en voor zover ik weet zijn dat ESP gitaren waar ze op spelen (Al zag ik bij One een Fender). Waarom hamer je eigenlijk zo op een solo van een band die niets te maken heeft met wat jij wilt gaan spelen ?:P
Dat is wel erg kort door de bocht.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Strat + buizen marshal - Hendrix
SG + buizen - ACDC, Black Sabath
Les Paul + buizen - Guns 'n Roses
Gibson explorer - Metallica ritme geluid
Dus...voor wat TS wil moet ie humbuckers nemen. Heeft TS kleine vingertjes als een Angus Young, de SG,. Grotere klauwen, de Les Paul.
een V spelen is onmogelijk, een pinstripe V daar integen gaat primaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zittend op een V spelen is echt onmogelijk in mijn ervaring
SGquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:21 schreef Andyy het volgende:
Koop gewoon een Ibanez RG of een LTD
Les pauls![]()
Strato's![]()
![]()
![]()
SG![]()
Wat een nuttige reactiequote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:21 schreef Andyy het volgende:
Les pauls![]()
Strato's![]()
![]()
![]()
SG![]()
klopt, maar de vraag van TS was dan ook kort door de bochtquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort door de bocht.
wat zijn die verdomd lelijk zegquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:53 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Wat een nuttige reactie![]()
Wat stom dat wij niet eraan gedacht hebben dat we TS een Ibanez RG of LTD aan moeten praten. Dat zijn natuurlijke de beste gitaren om te kopen wat je ook speelt.
Ibanez kan wel overigens maar dan zou je moeten kijken naar de ART serie
[ afbeelding ]
Of een GAX
[ afbeelding ]
En niet naar een RG.
Wat ben jij een kennisloze gitarist en heb je een kut smaak.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:21 schreef Andyy het volgende:
Les pauls![]()
Strato's![]()
![]()
![]()
SG![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:26 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Wat ben jij een kennisloze gitarist mangol en heb je een kut smaak.
De studio en standard verschillen vooral op het gebied van afwerking. De standard is in verschillende bursts verkrijgbaar en heeft binding, in tegenstelling tot de studio. Ook de overall hardware van de standard is wat beter. De humbuckers zullen net wat gaver klinken, de tuners zijn beter etc. Maar of het die duizend euro waard is, ik weet het niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:27 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Speelt die raw power veel anders dan die studio? En zit er veel verschil tussen de studio en de standard (van les paul) behalve die paar duizend euro?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |