Geen pleuris hoor. Het went immers....quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:40 schreef FANN het volgende:
Kan een mens niet eens effe rustig een ommeletje eten zonder dat hier de pleuris weer uitbreekt...
da's waar...quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Geen pleuris hoor. Het went immers....
Mexicaanse griep FTW!quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jammer toch, dat wij hier zo omgaan met "de zieke medemens". Wat meer begrip zou best fijn zijn. Sommigen hebben hier echt het empathisch vermogen van een mossel![]()
Mexicaanse griep dringt diep in je longen en geeft een grote kans op long(vlies)ontsteking=pleuritis=pleurisquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:11 schreef FANN het volgende:
[..]
die is wél errug besmettelijk heur....![]()
maar pleuris ook geloof ik... dus.......
ow....... da's puur toeval... wist ik niet..quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mexicaanse griep dringt diep in je longen en geeft een grote kans op longontsteking=pleuritis=pleuris
Goeie, ik was er bijna op ingegaan. Sorry, te warm.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jammer toch, dat wij hier zo omgaan met "de zieke medemens". Wat meer begrip zou best fijn zijn. Sommigen hebben hier echt het empathisch vermogen van een mossel![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goeie, ik was er bijna op ingegaan. Sorry, te warm.
Maak je huiswerk in het park.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ja! Keuzes want daar hou ik zo van!
Ik zou heel goed vanavond met mijn huiswerk bezig kunnen....
Maar! Ik kan ook kiezen om van het laatste mooie weer te genieten aan het strand of in het park...
Keuzes!
Dan moet mijn hele laptop meequote:
Heb je al gekozen Lies? Als je hier blijft hangen heb je straks èn geen huiswerk gemaakt èn niet van het mooie weer genoten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan moet mijn hele laptop mee
Ik had laatst een schoolboek mee naar het strand dat was niet zo'n succes heb 2 pagina's gelezen ofzo.De dag daarna had ik een roman mee (Leuke: de eenzaamheid van de priemgetallen) en die las ik half uit. Het werkt niet voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |